Ga naar inhoud


<<<Het grote formule 1 topic 2008>>>


Puch

Aanbevolen berichten


  • Reacties 274
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: Mennowz
Zeg .. misschien heb ik de laatste tijd onder een steen gelegen, maar ben ik de enige die zich afvraagt waarom die KALF(F) nu commentaar aan het geven is in plaats van Olav??




Vandaag was ollie er wegens omstandigheden er niet, welke hebben ze er niet bij vermeld

GREETZZ.HOBSAT
--------------------
oost west, mij best.
Xtrend ET8000 3x DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben geen fan van Mol en nog veel minder van Kalf, maar het lijkt me weinig steekhoudend om te beweren dat ze beide geen verstand van racen/F1 zouden hebben.

 

Ik zou ook wel eens willen weten trouwens hoe jij dat denkt te kunnen beoordelen vanuit jouw luie stoel.

 

En ik vind het geen probleem als een reporter partijdig is. Sterker nog, dat geeft soms wel een extra dimensie aan het comnmentaar.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kalf kan ik niet naar luisteren. Daar gaan mijn tenen van krom staan. Die legt echt op iedere 2e lettergreep die hij uitspreekt een klemtoon. Of het nou iets bijdraagt aan zijn commentaar of niet.

 

En het zijn vele kleinigheden op een hoop waarom ik niet graag naar Mol luister. Is het je bijv. al eens opgevallen hoe vaak hij uitlegt dat iemands tank "leger en leger" wordt en dat hij daardoor ineens zoveel sneller gaat als de concurrent. Alsof die concurrent geen benzine verbruikt crazy

Dat soort "praten om het praten" dat stoort mij aan de commentaren van Mol. Maar ik geef er direct bij toe dat hij heel vaak een heel scherp oog heeft voor kleine dingetjes die gebeuren. Als hij tenminste niet net naar de rondetijden zit te kijken.

Het is dus geen gebrek aan kennis, maar de manier van becommentariëren die me stoort. Net als bij het voetbal. Die lui denken dat ze geen pauze van een halve seconde mogen laten vallen. Dus blijven ze maar doorlullen. En als er (even) niets te vertellen valt, dan gooit ie er een van zijn stokpaardjes tussendoor die eigenlijk ontzettend dom zijn, maar daar heeft hij volgens mij nog nooit over nagedacht.

 

En wat partijdigheid betreft heb ik zeker Mol nog nooit betrapt op een mate van partijdigheid in zijn commentaren tijdens de wedstrijd die niet door de beugel zou kunnen. Na de wedstijden vind ik al sowieso een heel ander verhaal. Dan mag ie roepen wat ie wil.

 

Ik persoonlijk hoor liever een commentator die met passie over een sport spreekt en desnoods laat blijken voor sommige rijders wel een zwak te hebben en voor anderen niet, dan dat daar zo'n jandoedel zit aan wie je kunt horen dat hij lijstjes zit op te lezen en dat het hem verder niet boeit.

Gistermiddag bijv. de nederlandse commentator bij de superbike op Eurosport. Allemachtig wat een druiloor. Zet er dan iemand neer die wel wil. Ik ben weer snel teruggeschakeld naar de duitse Eurosport.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Duwgati
Gistermiddag bijv. de nederlandse commentator bij de superbike op Eurosport. Allemachtig wat een druiloor. Zet er dan iemand neer die wel wil. Ik ben weer snel teruggeschakeld naar de duitse Eurosport.
Inderdaad zeg, wat een zeverzak was dat. Alsof ze een 14 jarige zo van de straat geplukt hebben toen ie naar een passerende motor keek.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zonder me te willen mengen in jullie discussie, heb ik een vraagje.

 

Is het beeld op ORF1-HD nou echt HD of is dit slechts ge-upscaled,

up-gescaled eh opgeschaald?

 

Het beeld van de onboard-camera was dat in ieder geval niet, dat was

wel te zien aan de "randsteine": dat zag er veel te geblokt uit.

Mvg, wammes.

Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Duwgati, ik denk dat we beide om dezelfde reden deze 2 niet mogen. Maar beoordeel jij dit nu ook niet zelf vanuit je luie stoel wink

Nee, ik geef mijn mening, niet een oordeel over wat zij wel of niet zouden weten.

Origineel bericht van: Sjaak(k)
En je noemt Mol niet patijdig,

Lezen is een vak apart he. Ik schreef dat ik vind hij zijn voor- of afkeur nooit laat blijken op een manier die niet door de beugel kan. Da's toch echt iets anders hoor.

En over de rest van je commentaar: ik ben ook een Ferrari fan en was een groot Schumi fan, maar ik heb Mol ondanks al zijn antipathie tegenover de rode brigade en Schumi evengoed wel regelmatig horen verklaren dat hij (Schumi dus) wel een van de allergrootsten uit de F1 geschiedenis is/was.
Daarmee heeft hij voor mij aangetoond dat hij ondanks al zijn persoonlijke voorkeuren (favorieten) zijn objectiviteit nooit verliest. Het kan de nuances misschien wat kleuren, maar hij blijft naar mijn mening voldoende objectief.
Mij maakt het niet uit dat je aan hem kunt horen dat het hem soms pijn doet om iets positiefs over de een of iets negatiefs over een ander te zeggen. Als hij het maar wel zegt. Daar gaat het om.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem van Mol is dat hij voortdurend de tijd wil vullen met commentaar naar mijn mening. Komt denk ik uit de tijd dat hij DJ was is Zandvoort, en ook amateur radio heeft verzorg. Ik ken ze beide via mijn werk een aantal jaren geleden, en het gezeik over MacLaren was destijds een reden om Mol even aan de kant te fluiten wegens stemmingmakerij. RTL is wat groter dan het contractje bij ons..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...