Ga naar inhoud


veiligste betaalmethode


sattos

Aanbevolen berichten


  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Citaat:
ik wil overgaan op voipbellen,maar je moet dan via visa en nog meer van die onbekende betaalmethodes.kan iemand mij wijs maken wat de beste en veiligste betaalmethode is?

mvg

Wat bedoel je precies? Wat moet je betalen dan? Het voip pakket?
Of gewoon een webshop?

Ik betaal online het liefst via Ideal, heb ik het veiligste gevoel bij.
En omdat dit rechtstreeks via je eigen bank gaat.

Groeten,

 

Hendrik

 

Dreambox 7025+

Dreambox 800HD PVR

80cm op DiSEqC H-H motor

70cm op 19,2 en 23,5 oost

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb voipbuster en betaal gewoon met mijn visa, intussen al diverse malen opgewaardeerd mar nog nooit problemen gehad. Trouwens net nog 10 eurootjes gestort. Maar zag dat het nu ook per Ideal gaat, dus je eigen bank, dan heb je een Tan-code nodig. Die 10 euro kost eigenlijk 12,40 want er komt nog 19% BTW en 0,50 transaktie kosten bij.

 

Salu2, D.Quijote

2x M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

4 schotels op het dak, en 5 in de kelder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je lid van de ANWB bent kost een Visa kaart 10 euro per jaar. Maar maak je nooit een bedrag over via je pc ?? Want je zou toch wel een bank of giro rekening hebben, als je die hebt kan je ook nog daar die mogelijkheid aanvragen. Je krijgt dan een toegangscode van je bank met die Tan-codes erbij. Die Tan-code heb je nodig als je iets aan iemand wil betalen.

 

Salu2, D.Quijote

2x M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

4 schotels op het dak, en 5 in de kelder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik PayPal. Het voordeel daarvan is dat je een

klein bedrag reserveert en dat niemand op dat moment

meer kan plukken dan hetgeen erop staat.

 

Voor mij een zeer veilige methode.

 

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zegt het wel goed, niemand kan er meer afhalen dan er op staat... Maar staat er 100 euro op, en wordt dat er ten onrechte afgehaald, ben je wel 100 euro armer, en het schijnt moeilijk te zijn bij Paypal je geld terug te krijgen als het afboeken gewoon normaal is gegaan...

 

Ik ben zelf ook erg voor iDeal overigens, vooral omdat het gewoon via je bank gaat, via het vertrouwde systeem dat je gewend bent, controle of het in orde is is er legio (je krijgt het bedrag te zijn dat je over gaat maken en omdat het systeem van je eigen bank is kunnen er dan niet ineens gekke dingen gebeuren, je kan in de URL checken of het je bank is, het beveilingscertificaat, etc.) bovendien is het goed beveiligd d.m.v. Tancode (ING Postbank) of randomreader/digipas/etc (andere banken). Natuurlijk kan het ook fout gaan, maar als je goed controleert is dat bijna uitgesloten.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of gewoon gratis bellen bij je internet provider nemen.

Alleen naar het buitenland is natuurlijk niet gratis.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

gratis bellen bij nemen? dan moet ik wel elke maand 10 extra betalen voor kpn netwerk.Aangezien ik half december op telfort 20mb overga,wil ik voip uitproberen.Voor 120 dagen kun je bijna gratis bellen naar aantal europese landen bellen.aoja voor ideal en paypal komen kosten bij?zoals btw enz?

ik heb geinformeered bij anwb zo n kaartje kost 10 euro per jaar,volgens mij is dat voordeligste of heb ik eht mis

Link naar reactie
Delen op andere sites

De ANWB is met de Visa kaart de goedkoopste. Wat betreft paypal weet ik niet of er kosten aan verbonden zijn. Ik betaal ook bedragen via Ideal ( de postbank gebruikt dit o.a. ) de postbank berekend dan daar niets voor. Maar wat ik al eerder schreef als je 10 euro overmaakt naar Voipbuster komt daar nog bij de btw 1,90 en 0,50 administratie kosten. Als je via je visa betaalt, wordt dat later van je bankrekening afgeschreven. Het kan zijn dat je bank daar iets voor berekent, maar bij de postbank is het gratis.

 

Salu2, D.Quijote

2x M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

4 schotels op het dak, en 5 in de kelder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...