Ga naar inhoud


CDS op 23,5E nieuwe zenders per zaterdag


Gast

Aanbevolen berichten


  • Reacties 376
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

het moet niet veel gekker worden daar. In de testperiode had ik helemaal geen beeld, en nu op alle thema kanalen. En dat zonder abonnement voor die kanalen. Stuntje om abonnees te trekken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: edske
het moet niet veel gekker worden daar. In de testperiode had ik helemaal geen beeld, en nu op alle thema kanalen. En dat zonder abonnement voor die kanalen. Stuntje om abonnees te trekken?


Beetje verder lezen: ze zijn tijdelijk FTA! smile Zie deze reactie van 'Noordzee':

Citaat:
Ze zijn nu even FTA, m.u.v. Nederland 4 en het Etalagekanaal.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nogmaals gekeken, maar bij mij zijn alle Themazenders FTA behalve Nederland 4 en het Etalagekanaal.

 

Het Etalagekanaal is wel FTV voor iedereen met een Settopboxpakket of hoger.

 

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Digital IQ
Origineel bericht van: Littlesat
Alleen jammer dat het maar 1 maand in de themapakket zit... en bovendien is Discovery Civilisation over de wereldbol aan het uitfaseren naar Discovery Knowledge.


Ik denk dat ze bij Discuvery zelf ook al die oorlogsdocú's moe worden? Wat het verschil tussen Knowledge en Science is, dat is weer een andere vraag.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Digital IQ
Wat het verschil tussen Knowledge en Science is, dat is weer een andere vraag.

Science is voortdurend moordverslagen en andere CSI achtige programma's. Verwacht er dus zéker geen wetenschappelijke uitzendingen op !
Knowledge heb ik nog niet veel bekeken, maar neem aan dat het de oude 'Civilisation' dus veel geschiedenis en kultuur, nu aangevuld met meer aktuele maatschappelijke programma's.
Zo zie ik het hier toch op Sky.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jean-Claude
Origineel bericht van: Digital IQ
Wat het verschil tussen Knowledge en Science is, dat is weer een andere vraag.

Science is voortdurend moordverslagen en andere CSI achtige programma's. Verwacht er dus zéker geen wetenschappelijke uitzendingen op !

Ik heb het eens opgezet en zag toen dat programma dat Star Wars techniek nu bestaat of men bezig is dit uit te vinden, met vliegende auto's enzo. Is ook op Discovery NL geweest. En bij die moordoplosprogramma's zover ik die op Discovery NL heb gekeken gaat het toch vaak ook om de gebruikte techniek om iemand op te sporen.

Nee, je zal er wel geen programma's vinden die extreem diep op onderwerpen ingaan en alles zodanig uitleggen dat je daarna een expert bent, maar dat is het doel van Discovery ook niet. Daar heb je studieboeken voor.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

vond vorig kanaal mooier carchannel maar is helaas weer weg gereden

 

ston wel een grote advertentie bij ons in de krant Nu carchannel ontvangen maar ja was helaas bij @home en ik ben allergisch voor ahome dus pech

Link naar reactie
Delen op andere sites

ze zijn aan het testen met die zenders ;-)

er zijn irdeto kaartjes beschikbaar met canaal digitaal pakket voor die euro 1080 zenders dacht ik,

maar weet niet of deze nog werken.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...