Ga naar inhoud


Beste ontvanger voor hd en sd.


Dirk009

Aanbevolen berichten

Aan Mouse. Ik heb geen probleem. Misschien niet goed genoeg gelezen. De opmerking dat de Technisat de interessantste zou zijn, is inderdaad niet van jou maar van indieke. De homecast 8100 kan 2 HD opnames tegelijk maken. De Technisat HD S2 was ook eerst mijn keuze maar na het lezen van een duitse forums (Digital Fernsehen) en telefoontjes naar een aantal dealers heb ik toch voor de homecast gekozen. Tot nu toe geen spijt van gehad.

Voor een goed oordeel zou je de diverse ontvangers enige dagen naast elkaar moeten testen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 72
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Veranderd nog allemaal niets aan het feit, dat de problemen op de duitse fora's oud zijn en reeds verholpen. Je mag je informatie wel up to date houden, voor je het weer de wereld instuurd.

 

En ook hier vandaan een bevestiging: de combi uit mijn handtekening werkt probleemloos en het beeld is een genot om naar te kijken. Of het de beste is, zal ik niet weten. Wil het ook niet weten. Ik ben er na maanden in bezit nog steeds erg blij mee.

TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks

Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD

KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver

HTC HD2

Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Exciter

In mijn eerdere reactie noemde ik het forum over Technisat bij DIGITAL FERSEHEN link: http://forum.digitalfernsehen.de/forum/forumdisplay.php?s=&daysprune=1&f=16

De reacties daar zijn van vandaag en de problemen met de nieuwste firmware zijn zeker niet verdwenen.

Maar goed, de een kan er last van hebben omdat hij bepaalde functies gebruikt, de andere niet omdat hij misschien niet eens weet dat die functie aan wezig is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier 2 combo's staan zit ook digitenne in.

De maxdigital HD Combo lekkere snelle zapper en beeld is ook goed al wil die wel een bij de SD kanalen gek doen heel vreemd dan staat het beeld niet stil alsof de camera niet stil staat.

Gebeurd voornamelijk bij ned1 SD.

 

En dan heb ik ook de M-Vision HD200 staan zapt lekker snel en heeft ook eigen cas kaart lezer dus sneller als een Aston of Canal Digitaal module

het beeld is zeer goed beter als de MaxDigital en ook beter als de Topfield wel moet je goed opletten welke firmware in de doos zit anders werkt op de een of andere manier NED1 HD niet.

Zeer gevoelige tuner ook ITV HD werkt prima.

Onze geest is als een Parachute hij werkt alleen als die open is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
Origineel bericht van: Dirk009
Komt de Philips HD DSR 8121/8122 in aanmerking voor de titel ?
Ervaringen met philips hd tuners ?


Nou ik denk dat we je niet meer serieus moeten nemen met je zoektocht naar een HD ontvanger.
Sinds je eerste bericht in dit topic op 1-1-2008 zijn we negen maanden verder er is intussen van alles op de markt gekomen als je nu nog geen besluit kunt nemen!!

Je vraagt meestal naar ervaringen van ontvangers die vaak nog niet op de markt zijn of net uit.

Maar om op de vraag terug te komen wat ik lees van de Philips ontvangers zijn de ervaringen tot nu toe met de DSR 7121 rampzalig.
Overigens heeft Philips al een half jaar geleden de satontvangers afdeling verkocht aan Pace. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aart44

Nou ik denk dat we je niet meer serieus moeten nemen met je zoektocht naar een HD ontvanger.
Sinds je eerste bericht in dit topic op 1-1-2008 zijn we negen maanden verder er is intussen van alles op de markt gekomen als je nu nog geen besluit kunt nemen!!


zijn laatste interventie was van
05/27/08 15:25 Re: Beste ontvanger voor hd en sd. [Re: sattaz]

maar ook ik betwijfel of dit enkel een academisch vraagje is of een spelletje om de bal hoog te houden.

dergelijke vragen zijn ook gewoon nooit zinvol gebleken
het is wel voor deze en gene "leuk om over te debatteren.

cheers

I Smashed Your Phone - Kincaid Remix

Blancmange

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu ik ben er nog geen enkele tegengekomen die echt goed is !!!

Zonder problemen.

De dreambox 800 was zo goed als besteld, maar mijn verkoper had liever dat ik nog even wacht. Want hij kan niet garant staan voor de kwaliteit... Nu ieder zijn keuze zeker. Ik zal voorlopig de dm8000 dan maar even afwachten. En ik zal er niet van sterven om voorlopig naar sd te kijken.

Als mijn huidige tuner stuk gaat, staat er morgen een nieuwe.

En dit heeft niets te maken om een topic in de waggel te houden. Of je me serieus neemt of niet, daar zal ik niet van wakker liggen. Ik wil gewoon de beste tuner. pvr/hd) Ik dacht dat het hier een stukje om de hobby ging ? En niet om een topic in de waggel te houden of cool te doen. Het is niet omdat je +10.000 postings hebt dat je altijd even zinvol reageert.

DM800 - Tv-vlaanderen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Technomate 68OO / 6900 Is echt superontvanger , nadien komt topfield maar deze is alleen erg interesant voor de dubbele tuner en de opname mogelijkheden.

 

Kwestie menu structuur werking en softondersteuning komt de technomate er torenhoog uit , leuk is ook dat je via de usb aansluiting rechtstreeks kan opnemen op een externe harde schijf.

 

Ben er zeer tevreden van.

 

Koostronics

 

Lyngbox heeft veel problemen vooral met de software zitten nog vele bugs in

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...