aquasat Geplaatst: 15 februari 2008 Delen Geplaatst: 15 februari 2008 Nee, De boutjes van de arm staan verder uit elkaar en je hebt ook nog de 2 alu armen aan de zijkant van de schotel. Er is duidelijk goed over nagedacht. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Its_Johan Geplaatst: 15 februari 2008 Delen Geplaatst: 15 februari 2008 Mogen we ook weten welke prijs je er voor hebt betaald? ET10000 4x DVB-S2, ET4000 client, OSCAM, CanaalDigitaal, TNTSat. Reelbox AVG 3x DVB-S2, 1x DVB-T (staat nauwelijks aan)Visiosat G3+ (28.2E-23.5E-19.2E-13E) 4x ALPS quad 0,2db, PHILIPS 55PUS9109 TV(2x Xsat CDTV410 & Cherokee 9000 NG4 in de kast) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
aquasat Geplaatst: 15 februari 2008 Delen Geplaatst: 15 februari 2008 229€ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PosiXX Geplaatst: 15 februari 2008 Delen Geplaatst: 15 februari 2008 Ik heb em ook binnen, prachtige schotel! Heb me aangemeld op de visiosat website voor logincodes om de zaak uit te kunnen richten. Hopelijk sneller dan 5 dagen zoals vermeld, het is nu prachtig weer! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eduard07 Geplaatst: 15 februari 2008 Delen Geplaatst: 15 februari 2008 Origineel bericht van: aquasat Nee, Er is duidelijk goed over nagedacht. Je hebt het nu over de Big Sat? Ik bedoelde te vragen of de gewone Viosat duidelijk kwetsbaarder en breekbaarder is dan de Big Sat. Of valt dat wel mee? Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
aquasat Geplaatst: 15 februari 2008 Delen Geplaatst: 15 februari 2008 De bigbisat is duidelijk steviger. Nu een gewone bisat had in het begin 1 boring en dus maar 1 bout die de arm aan de schotel bevestigt. Sinds reeds enkele jaren zijn er 2 boringen en bouten voorzien. Met deze 2e versie zijn er volgens mij geen problemen. Je moet natuurlijk de bekabeling goed leggen zodat er geen onnodig gewicht aan de arm hangt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
espresso Geplaatst: 16 februari 2008 Delen Geplaatst: 16 februari 2008 Ik heb net de nieuwe Big Bisat geinstalleerd, echt een makkie vergeleken met de Wavefrontier. Met hulp van de software op Visiosat een schema uitgeprint met de instellingen voor mijn satellieten. Ik heb de hotbird, astra 1 2 3, ingesteld volgens de tekening en dit klopte exact. En ik moet zeggen het signaal is perfect! en ik heb nog plenty ruimte over voor andere satellieten, alleen jammer dat er maar 4 LNB houders meegeleverd zijn. Aanrader wat mij betreft. Beter 1 schotel aan de muur dan 10 onder je espresso! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
edbe Geplaatst: 16 februari 2008 Delen Geplaatst: 16 februari 2008 maak daar dan eens een mooie foto's van 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
aquasat Geplaatst: 16 februari 2008 Delen Geplaatst: 16 februari 2008 Een toonzaal opstelling met de lnb's ingesteld op : Astra 2 Astra 3 Astra 1 Hotbird Eurobird 9 Sirius Thor AB3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Torchwood Geplaatst: 16 februari 2008 Delen Geplaatst: 16 februari 2008 Zijn er combinaties bekend die niet kunnen op deze schotel? Ik vraag dit omdat het opvalt dat er geen LNB tussenzit voor de Sirius. Dat is toch wel een vrij populaire satelliet voor de zappers onder ons. Op deze foto kon ik de ruimte tussen de LNB's niet goed zien. Is er misschien nog een close up ervan met informatie? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
aquasat Geplaatst: 17 februari 2008 Delen Geplaatst: 17 februari 2008 Niet goed gelezen hoor, sirius staat er duidelijk bij. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
edbe Geplaatst: 17 februari 2008 Delen Geplaatst: 17 februari 2008 toch wel een mooie schotel, ik zal dan wel voor een donkergrijse gaan....toppie spul... voorlopig moet ik ff met een andere schotel doen, als ze goedkoper worden koop ik me misschien ook een. 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PosiXX Geplaatst: 17 februari 2008 Delen Geplaatst: 17 februari 2008 He espresso; je hebt je ook moeten registreren neem ik aan om de software te kunnen gebruiken? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
espresso Geplaatst: 19 februari 2008 Delen Geplaatst: 19 februari 2008 Ja je moet je registreren om de software te kunnen gebruiken. Je moet dan online de gegevens invullen, je kan geen software downloaden. Beter 1 schotel aan de muur dan 10 onder je espresso! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PosiXX Geplaatst: 19 februari 2008 Delen Geplaatst: 19 februari 2008 @espresso: heb je m'n PM gelezen? Ik heb dit geprobeerd maar ontving een reactie dat het alleen voor professionals toegankelijk is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen