Ga naar inhoud


Alles over de nieuwe VISIOSAT BIG-BISAT


Tuurtje

Aanbevolen berichten

Gast sieben32

hallo alemaal ik ben een beginner met de sataliet en ik weet niet waar ik de zenders kan vinden ik heb een xtreem decoder en ik heb ook een mastera 2 ik weet hoe ik de fun card moet wissen en laden maar ik krijg geen zenders waar kan ik de hex files of zenders vinden of wat doe ik fout

alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 328
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: Ventura
Kan ik deze tegel voet ook gebruiken icm visiosat big-sat?


Beste Ventura,

Je hebt deze morgen van mij onterrecht een verwittiging ontvangen wegens "posten in een verkeerd forum".
Mijn excuses daarvoor!
(Ik had niet gelezen dat je het eveneens over de Big Bisat had...)

Ik kan meteen ook jouw vraag beantwoorden: vermoedelijk bedoel je een tegelvoet van 4x 30x30 tegels (= 3 lagen van 4 tegels): dat moet ruimschoots volstaan!

Gerdy

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo! Het is een randgevalletje. Ik zou toch beter slapen met een grote voet (4 x 40/60 tegels), of flink wat meer ballast op de bestaande voet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Torchwood
Origineel bericht van: vlaamse
Niemand ?

Ik denk niet dat wij je kunnen voorzien van een gebruikersnaam en wachtwoord. Misschien is het beter als je contact opneemt met de verkoper.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Gerdy en Dbox2_boy voor jullie Visiosat configuratie info

 

Blijf ik nog wel met de vraag zitten of de Turksat 42° goed te ontvangen zal zijn, dit i.v.m. de groote van de BIG-BIGSAT.

 

Sommigen beweren dat je met 80cm al uit de voeten kan en andere met 100cm.

 

Gr,

 

René

Link naar reactie
Delen op andere sites

1. Ik heb altijd geweten dat een 80cm ruimschoots voldoende was.

2. Het zou mij verbazen mocht Visiosat in eender welke cofiguratie (zoals deze van jou bvb) "turksat 42°" opnemen en de juiste positie van de lnb bepalen en dat dat niet zou werken! Dan maken ze zich aartsbelachelijk.

 

Neen, ik ben overtuigd dat alles OK moet zijn. Visiosat zal elke voorgestelde configuratie voordien zelf wel uitvoerig getest hebben vooraleer deze op te nemen in hun "alignment software".

Gerdy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tuurtje
Voor diegene die "hem" al hebben.
Tuurtje


Zijn deze schotels nog maar mondjesmaat te koop of zijn er nog maar weinig liefhebbers/ervaringsdeskundigen? Ik overweeg deze (ja hij is duur..) en wil als de lente begint het dak op!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Torchwood

Vandaag, vrijdag 28 maart 2008, de schotel ontvangen per koerier. Naturlijk gelijk de doos gecontroleerd op de onderdelen en de vier extra houders.

 

Helaas was het vanmiddag te slecht weer om de schotel in elkaar te zetten. Indien mensen hier het interessant vinden, zal ik de montage met foto's vastleggen en beschrijven.

 

43135.jpg

post-39445-1318259695,8948_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kijk anders ook wel met veel belangstelling uit naar de foto's van je nieuwe aanwinst. Veel plezier met het ineenknutselen ervan.

dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47

visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28

TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...