Ga naar inhoud


Ideale Media Streamer: de Popcorn Hour???


dukdalf46

Aanbevolen berichten


  • Reacties 310
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: michel130
(mp2, TS, MKV) dat werkt wel, mits je de laatste firmware hebt, voorheen werkte het idd niet.

(terugspoelen met de REV toets)
Welke firmware heb jij er dan op staan?
met de 01-17-080612-15-POP-402 gaat het bij mij nog steeds niet.
Het werkt enkel met DivX - XviD en DVD-mappen.

VU+ Duo - Triax 88 - Smart TMT43 LNB - Dune Smart D1 mediaplayer

Op een Hitachi 42PD8600 Plasma TV.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Penthe
Ideaal is de Popcorn Hour dus "niet"

Dat ding is voor mij geen optie word veels te warm(Heet)en kan de warmte hier niet aan (ook zonder een HDD erin). Is er een andere player die minder warm wordt met ongeveer zelfde opties?




Een simpel ventilatortje inbouwen is genoeg hoor. En trouwens, die warmte valt wel mee.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@penthe

 

Ik heb mijn PCH nu een aantal dagen non-stop aanstaan in mijn slaapkamer met een dreambox 500+ er bovenop.

Heb er géén HD in zitten aangezien ik alles via een aparte file server pak.

Heb totaal géén hitte probleem hier ondanks de temperaturen die we gehad hebben.

Niets anders als lof voor de PCH zeker gezien de kwaliteit/ondersteuning en prijstechnisch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Penthe
Ideaal is de Popcorn Hour dus "niet"

Dat ding is voor mij geen optie word veels te warm(Heet)en kan de warmte hier niet aan (ook zonder een HDD erin). Is er een andere player die minder warm wordt met ongeveer zelfde opties?



Hij kan gemakkelijk die hitte aan. De afgelopen dagen was het hier boven 30 graden en tijdens het afspelen van HD content geen enkele vastloper gehad wegens de hitte.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Penthe
Ach het maakt niet meer uit ben nu voorzien van een andere player die HD kan afspelen en streamen en ook nog eens kan opnemen en niet zo warm wordt. Een Storex AivX 385HDRW 500GB.



Leuk apparaat maar niet te vergelijken. MKV zal een groot probleem worden om dit apparaat

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmmm... misschien toch wel handig te melden dat voor de prijs van één Storex je 2 PCH's hebt.

Ook een groot voordeel van de PCH vind ik zelf is dat de ontwikkeling van de firmware nooit stil staat.

Dit wilt nog wel 's een probleem zijn bij alle andere mediaplayers die tot nog toe zijn uitgebracht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Rootical
€ 141,00 betaald incl. verzenden voor de PCH.
gewoon vanuit de fabriek bestellen, dit is wel ideaal geregeld door die gasten, en snel zijn ze ook.


Dat is inderdaad niet veel, ik heb 210 euro voor de PCH moeten betalen maar dat gewoon hier in een winkel en had hem dan ook gelijk mee naar huis (Geduld heb ik toch niet smile ).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...