Ga naar inhoud


Nieuwe moppen deel 2


Gast

Aanbevolen berichten


  • Reacties 438
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 2 weken later...

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...

De Buikspreker

 

Een jonge buikspreker geeft een optreden in een club, met zijn pop op de knie. Hij gaat door zijn gebruikelijke materiaal van domme blondjes moppen tot een grote forse blondine opstaat en stampij begint te maken.

 

"Okay eikel, ik heb nu wel genoeg gehoord van je denigrerende blondinesmoppen! Denk jij dat je van vrouwen op die manier een stereotype kan maken? Wat hebben de fysische attributen te maken met de waarde van een menselijk wezen? Het zijn klootzakken zoals jij die ervoor zorgen dat ik niet gerespecteerd wordt in de maatschappij, dat ik niet mijn volledig potentieel als mens kan ontplooien... Allemaal omdat jij denkt dat discriminatie in de naam van humor moet kunnen!

 

Verbouwereerd begint de buikspreker zich te verontschuldigen maar de blondine onderbreekt hem : Hou jij je erbuiten Meneer, ik heb het tegen die klootzak op je knie!

CU

Lambik

 

VU+ DUO2, Triax88, 13E,19E,23E,28E

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Twee mannen zijn bezig een beerput leeg te scheppen.

Het is nogal warm, dus trekt een van de mannen zijn jasje uit en legt het op de rand.

Op een gegeven moment is het pauze en ze gaan er eens even rustig bij zitten.

Plotseling glijdt het jasje van de man in de beerput.

 

De man begint gelijk naar z'n jasje te vissen. Zegt de ene man tegen hem: 'Laat dat jasje maar liggen,

want die stank krijg je er nooit meer uit'.

Zegt de andere: 'Dat weet ik wel, maar mijn brood zit er nog in'. crazy.gifcrazy.gif

 

Leo

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is niet zo direkt een mop, maar wel om te lachen.

 

Op het werk zei iemand een nieuw spreekwoord:

 

"De koe bij de melk zetten" cool

 

smile Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een jonge kameel, papagaai en krokodil hangen een beetje rond in de dierentuin tot een giraffe plots over hun verblijf buigt en vraagt "waar gaan jullie van de zomer naar toe met vakantie"?

 

De kameel, papagaai en de krokodil kijken elkaar eens waarop de kameel zegt.

"mijn vader kan goed lopen", "mijn moeder kan goed lopen", "mijn opa en oma kunnen goed lopen", "dus het zal wel een wandel vakantie worden".

 

De jonge papagaai zegt

"mijn vader kan goed vliegen", "mijn moeder kan goed vliegen", "mijn opa en oma kunnen goed vliegen", "dus het zal wel een vlieg vakantie worden".

 

De jonge krokodil denk even na en zegt dan

"Ja lopen gaat mij toch en beetje moeilijk af"

Hij kijkt dan naar zijn poten en zegt "met deze vleugels zal ik ook wel niet ver komen"

Daarna zegt hij verdrietig "zwemmen", "dat kan ik wel", "maar dan moet ik wel eerst dagen lopen om bij de rivier te komen".

 

Terwijl hij een traantje weg pinkt omdat hij nergens goed in is roept plots de papagaai "maar je vader heeft een grote bek", "je moeder heeft een grote bek en je opa en oma hebben ook een grote bek".

 

De krokodil kijkt de papagaai aan en vraagt "ja en?", "wat heb ik daar dan aan?"

 

"Nou" roept de papagaai, "kan kun je toch altijd nog naar Duitsland"

 

suc6

 

Gerrit

 

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Komt een blondje bij de dokter en vraagt om de pil.

Nou, zegt de dokter, zo te zien aan die dikke buik bent u al in verwachting.

Ja, maar mijn man heeft een ander gat ontdekt en ik heb geen zin in een bult op me rug.

Alles van waarde is weerloos

 

Topfield 5000ci, Visiosat G4,3x smart,1x alps lnb,Matrix Reborn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...