Ga naar inhoud


Thor 5 op 0,8 west aangekomen. Sirius 2 on the move.


Trulli

Aanbevolen berichten

De Thor 5 is na zijn test periode op 0,8 west aangekomen. Binnenkort de grote verhuis daar.

 

De Sirius 2 sat is gesignaleerd op 22,5 oost en beweegt nog steeds met ca. 0,7 graden per dag oostwaards. Wordt het toch de Astra 3 (na eerder ontkenning van SES Astra en Sirius) of ergens rond de 31 oost bij de 1D.

M7 Sat 801,7121,WF T90,(28.3,23.5,19.2,13) 4xAlps quad, 2x Maximum + 2x Venton 4/1 en veel Belden H125 kabel

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Sirius 2 gaat geloof ik capaciteits versterking doen op 23,5E smile tot daar een nieuwe sat voor geschoten word smile

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Binnenkort heb je een soort routeplanner nodig om uit te zoeken welke sat waar hangt.

Ik zag in de afgelopen dagen ook steeds footprint kaartjes voorbijkomen van sats die al verhuisd waren.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Sirius 2 blijft zover ik weet tot eind 2009 op 23.5E hangen.. waarna deze door de Astra 3B vervangen zal worden smile

 

weet alleen niet waar ze met de Astra 1F heen willen als ze de 1M gaan plaatsen dit jaar ;p

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of ze doen weer inparkeren via de achterdeur (net als bij de 1E) of de Sirius is opweg naar 31 oost. Volgens sat-tracker sites is 't ie nu op 24 oost ondertussen.

 

M7 Sat 801,7121,WF T90,(28.3,23.5,19.2,13) 4xAlps quad, 2x Maximum + 2x Venton 4/1 en veel Belden H125 kabel

Link naar reactie
Delen op andere sites

@trulli,

 

Mooi altijd, hoe jij die verschuivingen in de gaten houd wink.

Ik vind het in ieder geval wel interessant om te lezen...

 

 

DB800 op OpenPLi 2.1 en DB8000 op OpenPLi 4.0 met DVB-S2 en DVB-T
Qnap NAS TS-210 Canal Digitaal & Digitenne
Wavefrontier T55 / Triax 88
met Satconn 1/10 / 2x Spaun 411

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ceesv
Binnenkort heb je een soort routeplanner nodig om uit te zoeken welke sat waar hangt.
Ik zag in de afgelopen dagen ook steeds footprint kaartjes voorbijkomen van sats die al verhuisd waren.


Dat zal dan de SATSAT worden denk ik ???

M.vr.gr Peter - de NL1PDV
VU+ Solo 2 - PLI 4.0 - Oscam
uit de Friesche Havenstad Harns
Triax 80 cm 19.2 - 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmm we zullen het wel zien laugh

 

als die dan ook nog boeiende content gaat verwerken wink

 

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ceesv
Binnenkort heb je een soort routeplanner nodig om uit te zoeken welke sat waar hangt.
Ik zag in de afgelopen dagen ook steeds footprint kaartjes voorbijkomen van sats die al verhuisd waren.


Origineel bericht van: nl1pdv

Dat zal dan de SATSAT worden denk ik ???


Ik vindt SoTSoT of SoMSoM leuker laugh

Albert_H

Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt er verdacht veel op. Op dit ogenblik (21:15 u) zit ie op 27,73 oost. http://www.n2yo.com/?s=25049 voor degene die de Si 2 willen volgen.

Ze hebben hem/haar confused ook 8 graden naar het zuiden gedirigeerd om zo zonder brokken de Astra 2 lokatie te passeren.

M7 Sat 801,7121,WF T90,(28.3,23.5,19.2,13) 4xAlps quad, 2x Maximum + 2x Venton 4/1 en veel Belden H125 kabel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...