Ga naar inhoud


tomtom go of PDA kopen?


naitsirhc

Aanbevolen berichten

Kheb ff gekeken en denk dat het een 720 TMC gaat worden, Kheb hem gezien voor 297 euries....

Als je de nieuwste versie van de TMC ontvanger erbij hebt, dan schijnt het wel goed te gaan met de TMC, maar dat is afwachten.

 

Allen bedankt voor de reacties, smilesmile

 

Und TschjuB

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: naitsirhc

Als je de nieuwste versie van de TMC ontvanger erbij hebt, dan schijnt het wel goed te gaan met de TMC, maar dat is afwachten.

Allen bedankt voor de reacties, smilesmile

Prima keuze op zich maar laat je keuze vooral niet bepalen door de aanwezigheid van TCM.
Het is en blijft behelpen want als er files zouden moeten staan zijn ze al opgelost en andersom ook.
Succes met je aankoop.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: naitsirhc
.....en de map share technologie (mocht het werken ) staat mij ook wel aan.
Allen nogmaals bedankt

Map Share werkt wel prima, ik heb al heel veel kaartcorrecties automatisch gedownload maar kan alleen tot nu toe nog niet goed bepalen of deze voor mij ook zinvol dan wel relevant zijn.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whuhahaha :D :D

 

Zolang wil ik eigenlijk niet wachten....Ik kijk nog wel ff wat ik doe, want er schijnt , met de lancering van de nieuwe modellen, ook nieuwe firmware uit te komen....kijken wanneer die voor de 720 geschikt gemaakt wordt....

 

Und TschjuB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een Mio 520t.

 

Door er wat andere software in te zetten kun je gewoon bij Windows CE komen, dus ook video's afspelen, word/excel/powerpoint en pdf's lezen enzovoort...

 

Dus je kunt dan gewoon windows (ce) programma's draaien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

na jaren een pda te hebben gebruikt voor navigatie ben ik

zeer tevreden en bewust overgestapt op een tomtom one xl europe met tmc.

 

uiteraard balend dat 4 maanden later hd traffic uitkwam, maar wat een enorm verschil met die pda prut.

 

Mapshare werkt super, vooral handig voor die klote eenrichingswegen en gesloten verklaringen of recente fietspaaltjes. Helpt je dus niet op de lange baan maar wel in de woonwijken.

 

Daarnaast alle roodlicht flitsers, 30,50,60,70, 80,100 km/u flitsers erop, de texaco pompen ivm tankpas en natuurlijk niet te vergeten de trajectcontroles en de bermtoeristen van de dag.

 

De poi's uiteraard niet via tomtom maar via poiedit en wat minder commercieel ingestelde sites.

 

Heerlijk apparaat had ik al jaren eerder moeten hebben.

 

Een navigatie systeem is om mee te navigeren en niet om pdfjes, word, excel of audio video bewerking mee te doen smile

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Een navigatie systeem is om mee te navigeren en niet om pdfjes, word, excel of audio video bewerking mee te doen

 

dat is een mening

 

bewerken doe ik niet op mijn pda

maar wel filmpjes voor de kinderen op vakantie,in het ziekenhuis / mp3 /je outlook contactpersonen en telefoonnummers altijd bij je / sd kaart kopieren zodat ik weer kan fotograferen met mijn camera

ook spelletjes zijn geregeld in trek op de bank

 

het navigeren is een onderdeel van het geheel

 

een goede pda is stabiel en heeft meer mogelijkheden (alleen nog niet de share , maar het navigeren gaat al perfect !!)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...