Ga naar inhoud


tomtom go of PDA kopen?


naitsirhc

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Pacman
Origineel bericht van: Fiene56

De poi's voor fliters e.d. zijn in duitsland strafbaar en niet geoorloofd. Laten ze je er niet bij betrappen.


Meen je dat nou ???
Sjees, laat Koo$ $pee het niet horen. mad


Nee hoor, in Duitsland, no problemo, anders is het voor Oostenrijk en Zwitserland, daar staat een fikse boete op voor het gebruiken daarvan

poetsie

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik heb me nog ff verdiept in de tomtom en ik zag dat die een SIRFchip heeft en die zijn over het algemeen vrij sterk.DUs met het wegwerken in de schuifla zal wel gaan.

 

Eigenlijk weet ik nog niet goed, welke tomtom ik dan zou moeten nemen:

TOMTOM go920

TOMTOM go 720TMC

of de TOMTOM one XL

 

Wie wil me nog een keer helpen? whistle

Und TschjuB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Agent Mike

off topic een beetje:

Eigenlijk kolder. Want dan zou rijden met een papieren-afgedrukte list met poi flispalen ook niet mogen.

Hoe je gewaarschuwd word zou niet mogen uitmaken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: naitsirhc

Eigenlijk weet ik nog niet goed, welke tomtom ik dan zou moeten nemen:
TOMTOM go920
TOMTOM go 720TMC
of de TOMTOM one XL

Ik denk dat jij je eerst moet afvragen wat jij van jouw toekomstige navigatiesysteem verwacht.
Als je alle wensen op papier hebt gezet zoek je het juiste apparaat erbij.
In de regel zal je constateren dat je vaak met de middenklasse al perfect uit de voeten kan.
Op de forum site JouwNav kun je alle navigatiesystemen technisch met elkaar vergelijken en bepalen of dit strookt met jouw wensenlijst.
Veel succes met het uitzoeken.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik zweer bij een Garmin!

Voor mij niets anders!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Garmin is idd beter dan TomTom.

 

Heb zelf wel een TT, maar de TMC is een drama dat nooit meer goed gaat komen.

Navigeren doet hij verder wel perfect.

Maar mocht je TMC belangrijk vinden, blijf dan ver weg van TomTom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wanneer je veel kilometers maakt, ook in het buitenland, kijk dan eens naar de Nüvi 760.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Poetsdoekje
Origineel bericht van: Pacman
Origineel bericht van: Fiene56

De poi's voor fliters e.d. zijn in duitsland strafbaar en niet geoorloofd. Laten ze je er niet bij betrappen.


Meen je dat nou ???
Sjees, laat Koo$ $pee het niet horen. mad


Nee hoor, in Duitsland, no problemo, anders is het voor Oostenrijk en Zwitserland, daar staat een fikse boete op voor het gebruiken daarvan

poetsie



Dat heb je dus echt niet goed. Je krijgt als buitenlander hiervoor geen punten in flensburg maar ze nemen hem in beslag.

( §23 Abs. 1b StVO )
(1b) Dem Führer eines Kraftfahrzeuges ist es untersagt, ein technisches Gerät zu betreiben oder betriebsbereit mitzuführen, das dafür bestimmt ist, Verkehrsüberwachungsmaßnahmen anzuzeigen oder zu stören. Das gilt insbesondere für Geräte zur Störung oder Anzeige von Geschwindigkeitsmessungen (Radarwarn- oder Laserstörgeräte).

Stand 01-01-2008

VU+ Duo en 2x dreambox .

--------------------------------

plus 2 ruwharige tekkels

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier ook al bijna 2 jaar een asus 632n naar volle tevredenheid

 

werkt altijd (behalve 1 x in zuid frankrijk toen mijn mini sd kaart het ineens begaf en leeg was)

 

we kunnen er op filmpjes voor de kinderen op spelen , mp3 afspelen , spelletjes spelen , e-mailen en ook al onze adressen en tel nummers uit outlook staan er automatisch in

 

met het navigeren in tomtom kies je "navigeer naar"en selecteerd een adres uit outlook (een contactpersoon)

 

 

kortom voor ons een super apparaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, lijkt me niet moeilijk hoor. Wat doe je nog meer met je PDA?

 

Ik gebruik hem als agenda met synchronisatie met outlook op het werk. Daarnaast gebruik ik hem om te vliegen. En zo zijn er nog veel meer mogelijkheden.

 

Makkelijke keuze dus lijkt me.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze hebben tegenwoordig ook een versie met een ingebouwde SIM kaart voor fileinformatie. Dan heb je die TMC niet meer nodig, maar gaat het direct via GPRS naar je tomtom en kan je alternatieve routes berekenen. Dat heet HD traffic en het werkt echt super.

Inventors are crazy until they invent something.

Then they are geniuses.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En hier de Asus 636N alweer iets langer dan een jaar in gebruik met ingebouwd GPS en tom tom erop geinstaleerd en werkt naar volle tevredenheid. Gebruik hem ook op mijn werk via outlook, contacten bijhouden, agenda, mail en idd zoals eerder vermeld vanuit tom tom zo in je contacten adres eruit pakken en hoppa gaan met die bana.... uh tom tom

 

filmpjes erop, muziek erop gewoon een erg fijn ding. Enige minpuntje is dat soms de lock vrij lang op zich laat wachten, maar daar hebben dacht ik alle pda´s met gps ingebouwd last van.

- GigaBlue Quad Plus / draaibaar via Vbox
- Jaeger Silent Gold Geotrack 107 H2H 36V
- Triax 120 cms. off set / Invacom 0,3 DB
- Satfinder Promax

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...