Ga naar inhoud


Channel 4 FTA!!


Gast ezra

Aanbevolen berichten


  • Reacties 151
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Elwin van Gestel
Het kan inderdaad zijn dat ie nu gecodeerd is. Ik heb alleen beeld, het geluidsspoor is gecodeerd... frown


Er zit geen EMM/ECM op het kanaal, maar er is inderdaad geen geluid. Vermoedelijk heeft dit gewoon nog te maken met de 'test'fase waarin het kanaal verkeert. Overigens gaan er over het 'Net hardnekkige geruchten dat de freesat-service morgen live zou gaan en dat er vanaf morgen goedgekeurde freesat-ontvangers in de aangewezen winkels zullen liggen. Mogelijk is er één of ander verband...

DM8000HD-SSCT & Kathrein UFS910, Triax 88 cm Astra1/Astra2/Astra3/Hotbird 4xtwin LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu bekend geworden via digitale spion dat de gehele ch4 family bij freesat zal zijn vanaf het begin (incl. E4(+1) en More4(+1)). Is nog niet officieel bevestigd, dus niet zeker. Over CH4 HD heb ik zo snel geen nieuws kunnen vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wellicht dat Channel4 +1 er dan ook bij komt. Alvast een heel mooie aanwinst voor de kijkers onder ons. Het zijn heel mooie zenders.

 

Het wachten is dus nog op Five en zijn subzenders

dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47

visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28

TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Auggie
Ik heb weer beeld op Channel 4. Inclusief geluid.

Waarom nu opeens weer wel? Geen idee, want ik heb niks geupdate of veranderd.

het zijn nog test-uitzendingen, dan moet ge niet verwachten dat alles al van een leien dakje loopt ! geduld ..... komt wel in orde.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...