Ga naar inhoud


Channel 4 FTA!!


Gast ezra

Aanbevolen berichten


  • Reacties 151
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Dit zinnetje maakt mij wel wat bang :

 

"FreeSat zal overigens in feite ' niet te ontvangen zijn buiten de Britse Eilanden' . Waarom dit zo moet worden beschouwd leggen wij in een vervolg artikel uit."

 

Wat bedoelen ze daar nu mee ?

Wordt een speciale decoder dan toch verplicht ? frown

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast TonySoprano

NEE! Alleen de speciale decoder zorgt voor een uitgebreide EPG en de red-button interactieve diensten. In NL kan iedereen die eerder de Astra2 kon ontvangen (met een beetje schotel gaat dat gemakkelijk) gewoon f-r-e-e-s-a-t ontvangen. Officiel niet, want dat heeft met rechten te maken, maar daar valt weinig aan te doen.

Maak je dus niet druk. We krijgen er alleen maar meer goede zenders bij de komende tijd. Naast BBC 1-4 BBC HD, ITV1-4, FilmFour, vele muziekkanalen, komen er nu ook ITV HD, Channel4, E4, More4, Channel4HD en RTE (Iers) bij. Deze laatste kanelen zullen we pas officieel na oktober krijgen, want dan loopt het contract met Sky af.

Het wordt echt allemaal FTA en je kunt het gewoon uit de lucht halen (ZONDER interactieve diensten en een uitgebreide EPG)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oef, dan zijn die satmaellite magazine niet goed ingelicht, dus.

Gelukkig maar.

Ik ben heel tevreden met BBC1-4 + HD.

ITV vind ik al minder, maar toch nog zeker de moeite om te hebben.

Ik vind het wel spijtig dat die andere zenders (ITV, Channel 4, etc.) niet de volledige PAL resolutie gebruiken voor hun SD zenders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: TonySoprano
NEE! Alleen de speciale decoder zorgt voor een uitgebreide EPG en de red-button interactieve diensten. In NL kan iedereen die eerder de Astra2 kon ontvangen (met een beetje schotel gaat dat gemakkelijk) gewoon f-r-e-e-s-a-t ontvangen. Officiel niet, want dat heeft met rechten te maken, maar daar valt weinig aan te doen.

Waarom zet je Freesat tussen streepjes?

More4 lijkt me ook leuk, dan kan ik The IT Crowd eens zien.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat de auteur van dat bericht perfect is ingelicht. smile

 

In feite mogen wij het inderdaad niet ontvangen. Alleen hebben we geluk dat de beam van de Astra 2 satelliet niet nauwkeuriger gericht kan worden op dit moment en dat we dus lekker in de footprint zitten van de UK beam.

 

Met de nieuwe genratie satellieten kan dat best wel eens geheel anders zijn.

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: TonySoprano
....... Channel4, E4, More4, Channel4HD en RTE (Iers) bij. Deze laatste kanelen zullen we pas officieel na oktober krijgen, want dan loopt het contract met Sky af.....


Het laatste nieuws op digitalspy is dat channel4 er al vanaf de launch van freesat by zal zyn (begin mei). FIVE wilt ook graag vanaf het begin meedoen, maar weet niet of dat voor elkaar te krijgen is. Het zal allemaal FTA zijn, alleen somige programmas en sport uitzendingen FTV m.b.t. rechten.

ET10000 4x DVB-S2, ET4000 client, OSCAM, CanaalDigitaal, TNTSat.

Reelbox AVG 3x DVB-S2, 1x DVB-T (staat nauwelijks aan)
Visiosat G3+ (28.2E-23.5E-19.2E-13E) 4x ALPS quad 0,2db, PHILIPS 55PUS9109 TV
(2x Xsat CDTV410 & Cherokee 9000 NG4 in de kast)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Its_Johan
.., alleen somige programmas en sport uitzendingen FTV m.b.t. rechten.


Was dat niet het geval bij Freeview ? Freesat werk niet met kaartjes dus hoe gaan ze dat doen ? FTV ?

Het lijk me niet zo dat iedereen dan in de UK zwart beeld krijgen, of toch wel ?

<-->Exterminate..Exterminaaaaate !!<-->

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...