Ga naar inhoud


AB9000 (deel 2)


denktenk

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: D_liver
Niet goed gekeken dan maja daar staat ie wel degelijk en ook nog een addon pack


Ik heb mij verkeerd uitgedrukt daar heb ik helemaal niet gekeken.
Ik las toevallig even bij AB9000 deel 2 dat er nieuwe software gewenst werd.Toevallig had ik net v.t.v. gelezen op een site dat er nieuwe software voor cuberevo/ip9000 was. Ik dacht dat meld ik even. Zelf heb ik geen AB9000.
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 272
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Gast Discotrain

vandaag de nieuwe venti;ator en een 2e tuner ingebouwd..

 

nu geeft hij steeds Booting aan.. iemand idee wat dit kan zijn.. heb alles weer losgekoppeld en opnieuw aangesloten maar niks helpt...

 

wie wet de oplossing

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Discotrain
vandaag de nieuwe venti;ator en een 2e tuner ingebouwd..

nu geeft hij steeds Booting aan.. iemand idee wat dit kan zijn.. heb alles weer losgekoppeld en opnieuw aangesloten maar niks helpt...

wie wet de oplossing



@Discotrain,

Ik denk dat je deze vraag beter in een nieuw te openen topic kunt stellen.

Dit topic gaat over algemene info over de AB IPBox 9000HD.


Met vriendelijke groeten wink

sattaz
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: sattaz
Origineel bericht van: totaaltje
ik ga de 9000 deze week even ophalen.
dan ga ik hem even aan de tand voelen .



@totaaltje,

Wat zijn jouw bevindingen inzake de AB IPBox 9000HD?


Met vriendelijke groeten wink

sattaz



@totaaltje,

Je hebt de AB IPBox 9000HD nu ongeveer al zo'n 6 weken aan de tand kunnen voelen.

Ik ben benieuwd naar jouw bevindingen inzake deze ontvanger.


Met vriendelijke groeten wink

sattaz
Link naar reactie
Delen op andere sites

Momenteel heb ik eenTP4000PVR en kijk ik naar slechts een paar kanalen. Dit komt mede door de grote lijst met beschikbare kanalen, waardoor ik door de bomen het bos niet meer zie.

 

Een vriend van mij heeft een dreambox en kan via de interface van de dreambox een kanalenlijst downloaden (van meerdere makers). Dit ziet er erg gelikt en praktisch uit.

 

Aangezien ik een nieuwe ontvanger wil kopen en twijfel tussen een dreambox en een AB9000, zou ik graag willen weten of de AB9000 net als de topfield 1 grote lijst met duizenden kanalen download, of dat je de optie hebt om (door gebruikers voorgedefinieerde) lijsten te downloaden?

 

TIA,

 

D-J.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@D-J,

 

Allereerst welkom op dit board laugh

 

Je hebt inderdaad de mogelijkheid (door gebruikers voorgedefinieerde) lijsten te downloaden smile

 

 

Met vriendelijke groeten wink

 

sattaz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een Gregorian draaibare sateliet ontvanger, een Humac 5400x en, sinds kort een AB IBOX 9000 HD.

Maar helaas is mijn kennis op dit terrein te weinig. Wie kan mij met deze apparatuur helpen. Vroeger had ik iemand die mij hierbij hielp. Helaas door ziekte kan hij dit niet meer. En zelf heb ik Parkinson achtige toestanden. Graag iemand die bij mij in de buurt woont. Ik woon in Oss. Hulp tegen vergoeding.

Diverse malen heb ik gelezen,dat er twee mensen in Helmond wonen, die er erg veel vanaf weten. Helaas ben ik de namen kwijt. Graag reactie. Mag uiteraard ook van iemand anders zijn.

Het email laat ik typen door Hanneke.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een Gregorian draaibare sateliet ontvanger, een Humac 5400x en, sinds kort een AB IBOX 9000 HD.

Maar helaas is mijn kennis op dit terrein te weinig. Wie kan mij met deze apparatuur helpen. Vroeger had ik iemand die mij hierbij hielp. Helaas door ziekte kan hij dit niet meer. En zelf heb ik Parkinson achtige toestanden. Graag iemand die bij mij in de buurt woont. Ik woon in Oss. Hulp tegen vergoeding.

Diverse malen heb ik gelezen,dat er twee mensen in Helmond wonen, die er erg veel vanaf weten. Helaas ben ik de namen kwijt. Graag reactie. Mag uiteraard ook van iemand anders zijn.

Het email laat ik typen door Hanneke.

 

tel/fax/antwoordapp. 0412625310

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een Gregorian draaibare sateliet ontvanger, een Humac 5400x en, sinds kort een AB IBOX 9000 HD.

Maar helaas is mijn kennis op dit terrein te weinig. Wie kan mij met deze apparatuur helpen. Vroeger had ik iemand die mij hierbij hielp. Helaas door ziekte kan hij dit niet meer. En zelf heb ik Parkinson achtige toestanden. Graag iemand die bij mij in de buurt woont. Ik woon in Oss. Hulp tegen vergoeding.

Diverse malen heb ik gelezen,dat er twee mensen in Helmond wonen, die er erg veel vanaf weten. Helaas ben ik de namen kwijt. Graag reactie. Mag uiteraard ook van iemand anders zijn.

Het email laat ik typen door Hanneke.

mailadres h.bekers@home.nl of robpolytech@home.nl

tel/fax/antwoordapp.0412625310

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bubble,

 

Allereerst welkom op het Sat4all board smile

 

Oss is helaas iets te ver weg van Helmond, dus dat lukt niet echt.

 

Wellicht dat iemand korter bij jou in de buurt kan helpen.

Of anders stel je jouw vragen op dit board en lukt het zo.

 

 

Met vriendelijke groeten wink

 

sattaz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een update aangaande mijn IPBOX 9000.

 

Vrijdag binnen gekregen en gister en vandaag een beetje mee geprobeerd. Heb inmiddels met hulp van Bully, van NLB team de laatste firmware er op staan. Loopt goed, tot nu toe geen panics. Morgen ga ik het signaal aansluiten en de kanalen inladen dus dan weet ik meer kwa beeld ed.

 

Is voor mij wel moeilijke materie daar ik geen "linux "ervaring heb en waarschijnlijk wel vaker iets vragen moet maar goed.

 

1 Ding wat ik nog niet voor elkaar heb is de mp3 player die staat met een rood kruis in het menu, in plugins staat wel mp3 player maar als ik die activeer loopt de box vast freeze geen panic. Ook vraag ik me af hoe ik op het internet kom via de box? of kan dit nog niet ? Verdere vragen die ik heb, kan ik vlc player installeren en hoe? firefox ? how to ?

 

Ik heb de versie met een blauw moederbord en koeler die rechts van de hdd rechtop staat. deze heeft ook zeer veel lawaai en zal ik gaan vervangen. Volgens mij als ik de vent. uitzet valt de warmte ontwikkeling ook wel mee, ga ik proberen. Naast de 9000 staat de oude tf5000 en die word vele malen warmer.

 

Tot nu toe ben ik zeer tevreden, morgen gaan we verder.

 

Tips met plugins. add ons ed. van harte welkom.

 

groeten,

 

smile Roy smile

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: bubble
Ik heb een Gregorian draaibare sateliet ontvanger, een Humac 5400x en, sinds kort een AB IBOX 9000 HD.
Maar helaas is mijn kennis op dit terrein te weinig. Wie kan mij met deze apparatuur helpen. Vroeger had ik iemand die mij hierbij hielp. Helaas door ziekte kan hij dit niet meer. En zelf heb ik Parkinson achtige toestanden. Graag iemand die bij mij in de buurt woont. Ik woon in Oss. Hulp tegen vergoeding.
Diverse malen heb ik gelezen,dat er twee mensen in Helmond wonen, die er erg veel vanaf weten. Helaas ben ik de namen kwijt. Graag reactie. Mag uiteraard ook van iemand anders zijn.
Het email laat ik typen door Hanneke.

tel/fax/antwoordapp. 0412625310
voor mij geld het zelfde als voor sattaz maar als je vragen hebt probeer ik te helpen ik kan je wel wat sites sturen waar je wat meer over de box kunt vinden

groeten bully2

______________

vu plus duo paint it black.sam.640gig .azbox primium + paint it black. jaeger 1224 el .no name dish 120 cm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Royski
Verdere vragen die ik heb.
How to ?
Tot nu toe ben ik zeer tevreden, morgen gaan we verder.
Tips met plugins. add ons ed. van harte welkom.

groeten,

smile Roy smile



@Roy (en ook anderen),

Dit topic (AB9000 (deel 2) is meer een topic met algemene info en testverslagen.

Voor specifieke vragen en opmerkingen lijkt het mij handiger
om hiervoor naar een reeds bestaand topic over dat onderwerp
te gaan of om zelf een nieuw topic te openen.


Met vriendelijke groeten wink

sattaz
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...