Ga naar inhoud


fiets weg ????


zwahilie

Aanbevolen berichten

of die fiets 10 euro waard is of 10.000 euro maakt voor mij niks uit. ik wl gewoon weten wie mijn fiets ontvreemd heeft. heb ook al mn muziek instalatie in mn auto gegooid want dat staat daar niet meer veilig.hoor alleen maar leugens van mn bazen en dat is voor mij een reden om hier mee door te gaan. ze liegen tegen mij mijn werkgever had alang moeten uitzoeken wie is hier binnen geweest het weekend maar hij doet niks. het gaat mij niet om de waarde van die fiets. je wil je veilig voelen op je werk het had ook een ferrari gto kunnen zijn. mensen die de waarheid vertellen verspreken zich niet en mensen die alleen maar liegen wel. en dat is uitgekomen. dus ik ga door.

ALS JE JE ALS EEN WORM GEDRAAGT WORDT JE VERTRAPT ALS WORM.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 88
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Een ferrari gto had je ook geen twee jaar bij je baas laten staan, lijkt mij...

 

Ik begrijp jou standpunt, en vind wel, dat ze je horen te vertellen, wat er is gebeurd. Ook hadden ze je de kans moeten geven om dat ding te verwijderen.

Wel vind ik ook, dat door een voorwerp in vervallen toestand (lekke band) zo lang te laten staan jij ook deze gebeurtenissen zelf uitlokt (onbewust, maar wel). Het is alles, behalve normaal, in de ruimten van je werkgever je persoonlijke opslag te realiseren.

TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks

Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD

KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver

HTC HD2

Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mouse1277
Origineel bericht van: zwahilie

ALS JE JE ALS EEN WORM GEDRAAGT WORDT JE VERTRAPT ALS WORM.


inderdaad, zo heeft het ook gewerkt bij je fiets.
ALS JE JE 2 JAAR GEDRAAGT ALS OUD IJZER, WORDT JE WEGGEGOOID ALS OUD IJZER.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Zwahilie,

 

Er zijn nu al een aantal mensen geweest die hebben gevraagd waarom je je fiets al 2 jaar laat staan daar met een lekke band.

Als jij wilt dat mensen jouw hier serieus nemen lijkt het me niet meer dan normaal dat je hierop gewoon antwoord geeft.

 

Zoals het hier al was gezegd het komt niet echt over he,eerst kijk je er 2 jaar niet naar om en nu lijkt de wereld wel te klein omdat ze jouw "dierbare"fiets hebben gestolen. confused

xtreme str 1.0 tetra , tri-sat Archsat/Astra1-Hotbird-Sirius-Astra2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Rob út Fryslân

Ik vraag me af of de baas ooit toestemming heeft gegeven om die fiets daar voor 2 jaar neer te planten.

Zo ja, dan bij alle collega's langs de deur gaan om te kijken wie die fiets heeft.

Zo nee, dan heb je je verlies te nemen en is dit de straf voor 2 jaar uit gemakzucht een fiets op het werk stallen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Satraver
Hey Zwahilie,

Er zijn nu al een aantal mensen geweest die hebben gevraagd waarom je je fiets al 2 jaar laat staan daar met een lekke band.
Als jij wilt dat mensen jouw hier serieus nemen lijkt het me niet meer dan normaal dat je hierop gewoon antwoordt op geeft.

Zoals het hier al was gezegd het komt niet echt over he,eerst kijk je er 2 jaar niet naar om en nu lijkt de wereld wel te klein omdat ze jouw "dierbare"fiets hebben gestolen. confused


Hear Hear!!!!!



hoor hoor

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als jij je fiets tegen mijn schutting parkeert, gaat hij bij mij na 24 uur al de oudijzerbak in.

 

Met de summiere info die jij los laat hier, heb ik het idee dat het een gevalletje "eigen schult, dikke bult" is.

 

Weer een wrak van de weg af. wink

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Bij blik op de weg had je vroeger het wrak van de maand

 

Dat was toch niet bij blik op de weg, maar bij een programma van de Tros meende ik.

Dam lieten ze een auto vallen vanaf een kraan oid.

Melle
DM500HD, Funke 99cm & StabHH120 & Smart Lnb, Funke 68cm & Duo Lnb Quad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat mij niet om die fiets want het was een oud beesie ik wil alleen weten wie hem heeft mee genomen. als ik wat pik op mn werk kan ik op staande voet ontslagen worden. maar als mn werkgevers iets van mij pikken kan ik niets doen leven zij boven de wet of zo. komt morgen een leuke wending aan het verhaal hou jullie op de hoogte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Rob út Fryslân
Origineel bericht van: Melle
Citaat:
Bij blik op de weg had je vroeger het wrak van de maand


Dat was toch niet bij blik op de weg, maar bij een programma van de Tros meende ik.
Dam lieten ze een auto vallen vanaf een kraan oid.


smile Kies Keurig van de TROS.
Dat waren echt auto's die volgepropt waren met kranten en plamuur.
Levensgevaarlijk.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa, "het wrak van de weg" is al even terug in de tijd. Dat kwam toen op toen men de APK verplicht stelde.

 

Maar om op de topic terug te komen, moreel gezien blijf je van andermans spullen af. Als iemand er last van heeft kan men de moeite nemen en even navragen van wie deze is, daarna kan men altijd nog aktie ondernemen. Maar de wereld is de laatste jaren op dit gebied hard achteruit gegaan en er zijn lieden die denken dat ze alles mogen met andermans spullen. Even een vraag stellen of de fiets weg kan is bij deze schijnbaar al teveel gevraagd.

 

Anderzijds is het ook niet juist om 2 jaar (!) een kapotte fiets te stallen op een vreemde plaats. Neem dit mee dan fatsoenhalve mee naar huis. Ik denk persoonlijk dus dat het aan beide zijden schort. Een beetje inzicht van alle partijen en deze kwestie was niet in de wereld gekomen.

 

view

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...