Ga naar inhoud


fiets weg ????


zwahilie

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Rob út Fryslân
Origineel bericht van: zwahilie
trouwens die fiets had ik geleend van mn moeder en ze heeft hem nooit terug gevraagd wat een schat he.


:D Nou weet ik het zeker, een verlate 1 april grap. :D

Iemand die dit gequote stukje neerzet toont aan geen princiepes te hebben of is net zo'n fantast als ik zelf ben.

Maar dit was idd het leukste toppic tot nu toe. laugh


Je kunt altijd nog de rijdende rechter erbij halen, of bestaat dat programma niet meer?

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 88
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: looney2

Die is denk ik, te druk me onzinnige zaken.


Daar past die fiets "zaak" dan prima tussen.

En daar moet u het mee doen. wink
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die gozer is zijn eigendom kwijt terwijl het bij zijn baas achter slot en grendel stond. Dan is het logisch dat hij verhaal gaat halen. Het maakt niet eens uit wat het is. Gezien er niet ingebroken was weet je zeker dat 1 van de werknemers of leidinggevende verantwoordelijk is.

 

Heel simpel: METEEN AANGIFTE DOEN! Stort zo veel mogelijk ellende over dat bedrijf uit. Het is duidelijk dat de werkrelatie toch al niet goed was, anders gebeurt dit niet zomaar. Als je niks doet verzinnen ze binnenkort wel wat anders. Laat duidelijk merken dat ze niet met je kunnen sollen. EIS een schade vergoeding en blaas het maar flink op. Dat het uitdraait op dat jij je baan verliest kan altijd maar ik vraag me af of je werkgever daar toch al niet op uit is.

 

En beetje triest hoe mensen hier gaan zoeken om jouw te bekritiseren. En dan zeggen dat je het maar moet accepteren. crazy

Maarja de trent in Nederland is nu eenmaal dat mensen weinig ruggegraat meer hebben en dat merk je overal.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedenk dan van tevoren wel even wat je wilt.

 

Wil je daar graag blijven werken en was die fiets niets bijzonders dan is het misschien slimmer om er niet een al te groot drama van te maken.

 

En anders kan je vast beginnen met solliciteren...

CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af!

Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1

Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien wist die baas wel niet dat die fiets van Swahilie (z'n moeder) was. Het zal waarschijnlijk een damesfiets geweest zijn en aangezien er geen vrouwen werken op zijn bedrijf (aanname), zal iemand van dat bedrijf gezegd hebben : "weg met die zooi, die is van niemand".

Hij kan allicht proberen nog zijn gram te halen, maar of dat slim is?

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Komaan boys, waar gaat dit nou nog over....eerst 2 jaar de fiets geen blik waardig gunnen en als ie dan weg is...de baas voor het Europese hof slepen?...kom op zeg.

 

Koop een 2e hands fiets en laat het daar verder bij... frown

digipaps

 

"I'm not a complete idiot, some parts are missing"

Link naar reactie
Delen op andere sites

binnen kort wordt dit niet opgelost door de rijdende rechter. maar door de grote tovenaar en goochelaar ukidoukie. even terzijde dit hoort bij afdeling moppen. vorig jaar zomer hoorde ik vaak hier in de straat ouders roepen tegen hun dochter van 4 a 5 jaar oud roepen op de stoep blijven. zeg tegen ze nou weet ik waar die stoephoeren vandaan komen. ouders hebben te lang tegen hun dochter gezegt op de stoep blijven

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...