Ga naar inhoud


fiets weg ????


zwahilie

Aanbevolen berichten


  • Reacties 88
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Gast fatfreddy

Een beetje gezeur vind ik het allemaal.Wij hebben een recreatiebedrijf en als daar een fiets met een lekke band zo een tijd en zeer waarschijnlijk ook nog wel veel eerder blijft staan gaat ie ook met de oudijzerboer mee.Je denk toch niet dat ik na zo een tijd nog een briefje op die fiets ga plakken met de vraag of de eigenaar 'm misschien weg wil halen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij je baas mocht je oude fiets 2 jaar staan voor dat hij opgeruimd of meegenomen is.

Vergelijk t is met t centrum van een nederlandse grote stad[voorzover we die dan hebben].

Fiets is binnen 2 minuten weg s nachts lekke banden of niet ze rossen erop naar huis.

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 jaar terug met de kerstborrel dacht ga op de fiets kan ik een biertje drinken. niet terug op de fiets maar lift naar huis meegereden met een collega. het gaat mij niet meer om die fiets het is nu een PRINCIPE-KWESTIE geworden. als je zelf een oude fiets met lekke band in de schuur heb staan of een schep die je al 2jaar niet hebt gebruikt en je ziet jou buurman uit jou schuur komen lopen met jou fiets of schep ren je hem dan achterna met de worden die fiets stond toch al 2 jaar stil, neem maar mee en ik heb ook nog wel bandenplak voor je. kom het zo brengen of schep ja buurman neem maar mee staat toch al 4 jaar ongebruikt in de schuur heb toch geen tuin meer succes want jij heb er meer aan dan ik. jonge jonge jonge. had ik me alleen druk kunnen maken als mijn stereo installatie was gejat in het weekend omdat dat meer waard is. zo zie ik dat niet. ik hoor wel eens alles is te koop zei ik nee niet alles ooh wat dan niet, ik zeg mn kat hij is 23 geworden en heb haar van jongs af aan voor geen 100 euro geen 1000 voor geen 100 miljoen en dat snappen ze dan niet mijn kat was dus niet te koop.Baas regelt een afspraak met het beveiligingsbedrijf(die hij niet wil betalen) dus is voor mijn rekening, geen probleem. zou vandaag een mannetje komen van het inbraakbeveiligingsbedijf nou je raad het al, niet geweest. krijg ik als antwoord, ooh dan komt ie morgen wel. kom ik thuis bel ik zelf dat bedrijf op waarom ze niet geweest zijn daar weten ze van niks dr is geen afspraak gemaakt met ze. gisteren stond er in het kastje waar je je code in moet drukken de naam van het beveiligings bedrijf en vandaag installateurmode .......WONDERLIJK

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er bestaat een kans dat ze je je willen wegpesten.

Laat je dus niet teveel uit je tent lokken, anders krijgen ze jou waar ze hebben willen.

Die fiets is dat niet waard, dat pricipe ook niet.

Tenzij je al een andere baas op het oog hebt, maar je trekt in dit geval toch aan het kortste eind.

Dus laat ze gewoon in d'r sop gaar koken, dan hebben ze de minste lol eraan.

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je vergelijking met dat spul dat uit JOUW schuurtje komt is nogal scheef.

Dat is je eigen schuur zeg maar opslag ruimte.

Het pand van je baas is NIET jouw eigendom zeg maar opslagruimte

Maar nu even mijn gedachte:

Was je de afgelopen 2 jaar maar net zo principeel geweest als nu,nu je geen antwoord krijgt op de vraag waar je fiets is gebleven.

Dan had je nu niet principeel hoeven te zijn toch? wink

 

Alhoewel!!!! 2 jaar je fiets gratis stallen bij je baas is ook weer principeel.

Dat doen er niet velen je na. blushblush

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Ome Peter

Dat is twee jaar geleden na de kerstborrel

 

Waarom vorig jaar na de kerstborrel hem niet meegenomen naar huis cool

 

En als je met de fiets naar je werk hebt gereden,zal dat zover niet zijn.

 

Ik snap dan niet dat je eens een collega gevraagt hebt om je voor het werk op te halen,zodat je met je fiets naar huis hebt kunnen rijden.

 

Jouw principe kwestie vind ik een beetje vergezocht,Je hebt er twee jaar niets om gegeven en nu blaas je hoog van de toren.

 

Ben blij dat je van dat ding verlost bent,Wellicht had jouw baas er een principe kwestie van gemaakt dat ie al twee jaar gestald stond,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Ome Peter
Origineel bericht van: Coliseo
Ik kan totaal verkeerd zijn, maar ik het het stille vermoeden dat wij het hele verhaal niet kennen.


Of ontslag al aangezegt dat je op dit euvel hem wil terug wilt pakken?
Want je beschuldigt zelf je baas al in je eerdere berichten terwijl je dat niet kan aantonen.

Dus naar mijn mening klopt er iets niet

zeg zo maar iets hoor
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet wat het tegenwoordig kost om een fiets te stallen bij bv een centraal station voor 1 dag.

Reken dit x 712 dagen dan weet je wat de baas aan stalling zou kunnen verlangen als je hem zou aanklagen. laugh

VU+ Duo en 2x dreambox .

--------------------------------

plus 2 ruwharige tekkels

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Fiene56
Ik weet niet wat het tegenwoordig kost om een fiets te stallen bij bv een centraal station voor 1 dag.
Reken dit x 712 dagen dan weet je wat de baas aan stalling zou kunnen verlangen als je hem zou aanklagen. laugh


Ik meen op station Alkmaar 1,25 per dag.
Kan een paar centen schelen, ik fiets nooit. blush
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...