Ga naar inhoud


fiets weg ????


zwahilie

Aanbevolen berichten


  • Reacties 88
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hier doen ze zelfs nog niet de moeite wanneer ze uw fiets pikken !!

Ze zullen , bij wijze van spreken , eerder zeggen , pik er zelf een !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Pestvogel
Ruim 40.000 leden en vrijwel uitsluitend katten en vervelende reacties.Niet leuk voor de topic starter.
Prettige middag verder.

t.a.v. Johan 45: zo beter ?

Ach dat komt wel eens meer voor kan me herinneren dat iemand is een boot wou opknappen.

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 jaar een fiets laten staan, is niet slim

 

bij ons bedrijf gaan er dan al minstens 6 a 10 nieuwe medewerkers door het bedrijf zonder te weten van wie die fiets is

 

ofwel het vehicel is afgesloten en gekenmerkt met naam of postcode, dus van IEMAND

als het van iemand is laat de doorsnee medewerker andermans spul met rust.

is het van niemand, dus de baas (want daar is het vehicel gestald) nemen medewerkers de onvervroren vrijheid de baas te bestelen.

 

vreemd genoeg stelen medewerkers van hun baas in nederland vaker dan ze zich bij derden zouden veroorloven.

(tijd, kantoor en of bedrijfsmiddelen, inventaris, software etc.)

 

maar ik ben met je eens dat dit niet zou mogen gebeuren en als er al een opschoon actie zou zijn geweest hetgeen je impliceert, moet die aangekondigd worden door de bedrijfsleiding.

 

je kunt de mensen of het bedrijf wettelijk aansprakelijk stellen, maar dan heb je zelf de plicht ten aanzien van verzekeringen aan te tonen dat er een fiets van jouw gestald stond met medeweten van de bedrijfsleiding.

 

moscodinges aan de telefoon krijgen kost je wellicht drie nieuwe fietsen qua uurtarief... :D

 

cheers

Cherry Blossom Girl

Air

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou hij stond er vandaag niet. had ik wel verwacht dat ie er niet stond. gegevens gevraagt wie er in het weekend binnen zijn geweest. vaag verhaal dat die informatie gewist is of dat hij gereset is door op verkeerde knopjes te drukken. dus krijg niet te zien wie er in het weekend binnen is geweest. het wordt steeds leuker er komt nog een leuke wending aan deze fiets tragedie hou jullie op de hoogte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: zwahilie
vaag verhaal dat die informatie gewist is of dat hij gereset is door op verkeerde knopjes te drukken. dus krijg niet te zien wie er in het weekend binnen is geweest.


Je werkt toch niet bij een Overheidsinstelling?
Daar schijnen ook "bepaalde" bewijzen (per ongeluk) te worden gewist.

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp het toch niet helemaal. Was de fiets nu een oud onding en had je er geen belang meer bij dat je hem liet staan? Of had je geen zin om hem te repareren? Nu vind je hem zo belangrijk dat je er hier stukken over schrijft, en op je werk behoorlijk wat energie besteed om te proberen hem terug te vinden. Het komt op mij over als twee verschillende standpunten. Kun je dat toelichten?

 

Verder: Was de fiets nu zo oud dat men hem als afval had kunnen beschouwen (vooral nieuwe medewerkers zoals hier al gezegd, of een nieuwe chef?)? Of denk je dat ze een rotstreek met je willen uithalen, om je te pesten?

 

Nu komt het allemaal nogal erg vaag op mij over.

 

T B

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...