Jump to content
Sign in to follow this  
zwahilie

fiets weg ????

Recommended Posts

Heb al 2 jaar een fiets op mn werk binnenstaan met een lekke band.

vrijdag middag stond hij dr nog. kom maandag op mn werk fiets foetsie zijtassen van de fiets lagen in de vrachtwagen. ik vragen maar niemand wist er iets vanaf. bedrijf heeft inbraakbeveileging kan er alleen met een code binnen komen en maar 6 mensen hebben een sleutel+code. 3 mensen van de leiding en 3van het personeel vaag verhaal van wie er in het weekend in het bedrijf is geweest intern maandag niet meer op terug gekomen dinsdag ook niet. werk er al 26 jaar en sinds 2 jaar nieuwe eigenaren en dat zijn er 3. dinsdagmiddag naar kantoor gegaan en daar zaten mn 3 bazen. zeg morgen staat mn fiets hier weer en zo niet doe ik aangifte hou jullie op de hoogte BIZAR

Wat ik zelf zeer bizar vind aan dit verhaal is waarom iemand 2 JAAR zijn fiets op het werk laat staan met een lekke band. Als ik chef was geweest had ik hier zeker wat van gezegd. Daarbij een termijn gesteld om die fiets op te halen.

Guest satster

Misschien werkt ie wel bij de s00s smile

Ik mag toch hopen dat je bedoelt:

Ik kom de laatste twee jaar met de fiets naar het werk en hij stond daar dit weekend met een lekke band........

Ik denk dat de fiets opgelost is door de roest

en dat ze die los liggende tassen opgeruimt hebben cry

Origineel bericht van: pukje
Ik denk dat de fiets opgelost is door de roest
en dat ze die los liggende tassen opgeruimt hebben cry

Aha, maar waar zijn dan de ventieldopjes?

Het is toch geen opoe fiets he? anders weet ik wel waar die is.

Ik denk dat als je aangifte gaat doen, je baas met terugwerkende kracht een rekening voor de fietenstalling aankomt.

Dat kan je alsnog zo'n €150 gaan kosten.................

Met het bedrijfsfietsenplan kun je onder bepaalde voorwaarden voordelig (belastingtechnisch) een nieuwe fiets kopen.

Een van de voorwaarden is wel dat je er mee moet fietsen. laugh

Ben benieuwd of ie er morgen weer is. Succes.

Ik wou nog reageren op de andere reacties maar die zijn geen reactie waard.

Het eerste waar ik keek was de oud ijzer container maar daar lag hij ook niet in. het was wel een oud beesie maar een fiets die meer dan 2 jaar binnen heeft gestaan roest niet zo snel als een fiets die elke dag weer en wind moet doorstaan.

Guest Rob út Fryslân

Hoe kan je in hemelsnaam een fiets 2 jaar lang bij je baas laten staan? confused

In 2 jaar tijd had je toch ook eens kunnen besluiten om die fiets een keertje mee naar huis te nemen.

Goeie 15 april grap. crazy

iemand anders heeft mn fiets mee naar huis genomen. maar als ie dr morgen niet staat neem ik een advocaat in de arm waarschijnlijk moscoFIETS.

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

Onze Terms of Use en Privacy Policy