Ga naar inhoud


fiets weg ????


zwahilie

Aanbevolen berichten

Heb al 2 jaar een fiets op mn werk binnenstaan met een lekke band.

vrijdag middag stond hij dr nog. kom maandag op mn werk fiets foetsie zijtassen van de fiets lagen in de vrachtwagen. ik vragen maar niemand wist er iets vanaf. bedrijf heeft inbraakbeveileging kan er alleen met een code binnen komen en maar 6 mensen hebben een sleutel+code. 3 mensen van de leiding en 3van het personeel vaag verhaal van wie er in het weekend in het bedrijf is geweest intern maandag niet meer op terug gekomen dinsdag ook niet. werk er al 26 jaar en sinds 2 jaar nieuwe eigenaren en dat zijn er 3. dinsdagmiddag naar kantoor gegaan en daar zaten mn 3 bazen. zeg morgen staat mn fiets hier weer en zo niet doe ik aangifte hou jullie op de hoogte BIZAR

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 88
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Wat ik zelf zeer bizar vind aan dit verhaal is waarom iemand 2 JAAR zijn fiets op het werk laat staan met een lekke band. Als ik chef was geweest had ik hier zeker wat van gezegd. Daarbij een termijn gesteld om die fiets op te halen.

Astra 1 zit bij mij op  31,5°E,  28.2°E, 19.2°E
Astra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°E
Astra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat als je aangifte gaat doen, je baas met terugwerkende kracht een rekening voor de fietenstalling aankomt.

Dat kan je alsnog zo'n €150 gaan kosten.................

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Rob út Fryslân

Hoe kan je in hemelsnaam een fiets 2 jaar lang bij je baas laten staan? confused

In 2 jaar tijd had je toch ook eens kunnen besluiten om die fiets een keertje mee naar huis te nemen.

 

Goeie 15 april grap. crazy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...