Ga naar inhoud


Wéér zenders eruit bij Canal Digitaal!!


Gast shauna

Aanbevolen berichten

Ik heb dus net die 9.95 van de kaartwissel betaald om nog 3 maanden het entertainment pakket te hebben. Vooral om Boomerang... mad

 

CD is echt hopeloos....

AZBoxHD : 19.2 - 23.5 - 28.2 (T55)

DSR2210 : 19.2 - 28.2

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 119
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

waarom moeten nu weer die goede zenders zoals Boomerang weg.

 

Eigenlijk vind ik zelf waneer je zulke goede zenders weg haalt je dus ineens minder voor je geld krijgt en er een soort compensatie voor moet plaats vinden in vorm van lagere maandkosten of soortgelijke zenders.

 

ze zeggen dat Jetix Nicolodeon enz vervangers zijn maar dan snappen ze zeker niet het verschil tussen die moderne en oudere tekenfilms.

 

Ik vind dat namelijk een gerne appart.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: WIWA
Ga ook maar eens een mail sturen naar CD over boomerang waarom die weg moest, kost niet eens transponder ruimte. Vorige maand nog blablabla over epg uitbeiding bij boomerang en nu ineens weg. Dag tom en jerry, bugs bunny, daffy duck, elmer fudd, etc.


crycrycrycrycrycrycrycry

Panasonic TX-P42V20E + Aston cam, Sony KDL-24EX325 + Aston cam + Quad LNB + Kathrein UFS 922si + 1x Mediaguard cam + 1x Aston cam+ Cloneplus 3x. Visiosat Bisatellite met 3x LNB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Edwinmtb

Ik heb destijds voor satelliet gekozen vanwege de vrijheid en het aantal zenders. Ook wilde ik niks met de kabelaar te maken hebben. Toen Boomerang erbij kwam vond ik dat heel leuk voor de kinderen. Nu is het weg en daar baal ik goed van. Jetix en Nickelodeon zijn geen alternatieven of vervangers, die zenders hadden we al. Wie hoort nou uiteindelijk te bepalen welke zenders er in een pakket zitten. Volgens mij de klant.

 

Ook ben ik het Tonski eens wat betreft de aangeboden films, en de gebruikte technische mogelijkheden. Ook heb ik begrepen dat de beeldkwaliteit achterblijkt tov andere aanbieders (kabelaars en andere satellietpoviders).

 

Wel of niet overstappen op de kabel. Ik overweeg het soms wel, maar ook dat lijkt me niks.

 

Ik denk dat er best mensen die bij Canal Digitaal werken ook op dit formum kijken en reageren, Ik hoop dat er wat met onze meningen gebeurd.

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik overweeg ook wel is naar de kabel over te stappen, maar dan zit ik met twee ontvangers, want de schotel wil ik er natuurlijk FTA bijhouden. Maar als je het bekijkt is UPC net zo erg als CDS. Bij UPC verdwijnen ook zomaar zenders uit het pakket, zonder dat er soms eentje voor terug komt. En bij CDS betaal je nog altijd net iets minder voor de zenders dan met een kabelabonnement. Nu kijk ik naar het Familie- en Themapakket bij CDS en dat bevalt nog prima.

 

Jammer dat er dan af en toe zenders af moeten, maar er komen meestal toch weer mooie zenders voor terug. smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Edwinmtb

Als ik eerlijk ben zijn er zeker mooie zenders bijgekomen wat betreft bijv. het Themapakket. Ik ben ook heel blij met History.

 

Maar Boomerang en cartoon Network vind ik wel van die 'must have' zenders. Ik wil daar ook voor betalen.

 

Het liefste zou ik een soort ala cart systeem hebben en dan van meerdere aanbieders uit meerdere landen. Zodat jezelf kunt kiezen wat je wil en je dat kunt afstemmen op je eigen budget wat je vrij wil maken voor TV-kijken. Maar goed, dat zie ik nog lang geen werkelijkheid worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alleen vraagd Turner nu dus 6% meer dan voorheen.

En 6% gaat niemand meer betalen.

Voorheen werd door Canal Digitaal een vergoeding per abonnee betaald.

Nu is het een pakketprijs geworden en wilt men een vaste vergoeding en deze is dus 6% meer dan voorheen betaald werd.

Je praat dan niet meer over paar honderd euro, maar een paar duizend per maand meer!!

Goede beslissing van canal digitaal, Turner dentkt dat het hier Amerika is

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Mister HaCk
Alleen vraagd Turner nu dus 6% meer dan voorheen.
En 6% gaat niemand meer betalen.
Voorheen werd door Canal Digitaal een vergoeding per abonnee betaald.
Nu is het een pakketprijs geworden en wilt men een vaste vergoeding en deze is dus 6% meer dan voorheen betaald werd.
Je praat dan niet meer over paar honderd euro, maar een paar duizend per maand meer!!
Goede beslissing van canal digitaal, Turner dentkt dat het hier Amerika is

Origineel bericht van: Johan45
Onzin, waar haal je die 6% prijsverhoging vandaan.?


@Mister Hack,

Wat is jouw bron?

@Johan45,

Hoe weet je zo zeker dat het "onzin" is?


Met vriendelijke groeten wink

sattaz
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
Origineel bericht van: sattaz

@Johan45,

Hoe weet je zo zeker dat het "onzin" is?


Met vriendelijke groeten wink

sattaz


Dat is omdat Mister HaCk niet het hele verhaal verteld.



@Johan45,

Dan ben ik toch benieuwd naar het hele verhaal...


Met vriendelijke groeten wink

sattaz
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: sattaz

@Johan45,

Dan ben ik toch benieuwd naar het hele verhaal...


Met vriendelijke groeten wink

sattaz


Dit is wat men ook wel " Met modder gooien " noemd als twee partijen uit elkaar gaan.
Niet echt professioneel, maar dat zijn we wel gewend van bepaalde figuren bij CanalDigitaal.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...