Ga naar inhoud


Wéér zenders eruit bij Canal Digitaal!!


Gast shauna

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Johan45
Origineel bericht van: sattaz

@Johan45,

Dan ben ik toch benieuwd naar het hele verhaal...


Met vriendelijke groeten wink

sattaz


Dit is wat men ook wel " Met modder gooien " noemd als twee partijen uit elkaar gaan.
Niet echt professioneel, maar dat zijn we wel gewend van bepaalde figuren bij CanalDigitaal.



@Johan45,

Begrijp ik goed dat jij (ook) niet hele verhaal weet?!
Jammer.


Met vriendelijke groeten wink

sattaz
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 119
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik mag er dan niks mee te maken hebben of zo.

 

maar ik zie het zo dat als ik een auto koop met airco ze niet ineens die airco er af mogen halen omdat de airco fabrikant duurder is geworden. Een ander merk airco die hetzelfde doet is wat anders.

 

Ik weet dat CD+ dit mag doen vanwege de voorwaarden maar op den duur betaal ik voor een familiepakket en krijg exact dezelfde zenders als een set-op box pakket als het zo door gaat.

 

Daarom vind ik dus dat CD+ of met Turner in zee moet gaan zodat de zenders weer vrij zijn of dat ze GOEDE alternatieven bieden en niet dingen die we al hadden en/of die op geen enkele manier lijken op wat we kwijt zijn geraakt.

 

zoals het nu namelijk gaat kun je net zo goed zeggen Film 1 weg en daarvoor Hallmark terug zijn namelijk beide Filmkanalen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Origineel bericht van: Littlesat
Wie weet zit dit er nog op omdat er plannen zijn dat ze gewoon terugkomen als het politieke spelletje gespeeld is.


Zou de enige reden moeten zijn dan. Lijkt me raar als CDS zenders laat zien die helemaal niet meer terugkeren in het pakket...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi wie weet wat er met motors tv ,yacht&sail, espn amerika aan de hand is? ik had ze altijd in mijn CDS abonnement en nu blijven ze gecodeerd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: 44piet
Hoi wie weet wat er met motors tv ,yacht&sail, espn amerika aan de hand is? ik had ze altijd in mijn CDS abonnement en nu blijven ze gecodeerd


Gaan we weer... welk abonnement?

TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks

Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD

KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver

HTC HD2

Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: exciter
Origineel bericht van: 44piet
Hoi wie weet wat er met motors tv ,yacht&sail, espn amerika aan de hand is? ik had ze altijd in mijn CDS abonnement en nu blijven ze gecodeerd

Gaan we weer... welk abonnement?

Is je pakket teruggezakt van FamilieCombi naar Familie-standaard?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: 44piet
Het is opgelost ,schijnbaar hadden ze die zenders `` vergeten`` in mijn abo en na 3dagen doen ze het weer

Hoe is het dan opgelost en welk pakket heb je nu dan?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Edwinmtb

Hier ook op die zenders (Yacht & Sail enz.) geen beeld. Ik heb Entertainmentpakket, ze zouden het dus moeten doen. Misschien maar ff prutsen en kijken wat de oorzaak is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...