Ga naar inhoud


Wéér zenders eruit bij Canal Digitaal!!


Gast shauna

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Origineel bericht van: Amager95
Maar goed. Kennelijk vind jij dat iedereen hetzelfde moet kijken. Van te voren allemaal bezwaren zien.

Waar beweer ik dat confused
Ik gaf alleen argumenten waarom die scandinaven er niet op kunnen/mogen, omdat ze gewoon elders te ontvangen zijn zonder hulp van CD smirk
En kun je met cijfers komen hoeveel mensen er dan wel geïnteresseerd zijn in scandinavische zenders bij CD. confused



geen commentaar
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 119
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: fredjes
ik had eerlijk gezegd wel verwacht dat NL 1,2,3 ook wel in HD door gegeven zou worden van af 1 jullie , maar dat gaat dus niet gebeuren begrijp ik nu , vindt ik toch een flinke tegen valler
ben benieuwd of CD de kabelaars kan bij houden wat betreft het aantal HD kanalen , of zouden ze hun reclame gaan aanpassen nu
weet iemand toevallig of euro sport HD NL talig is wat geluid betreft .

Fred


Op dit moment is er bij Eurosport HD nog geen Nederlands geluidsspoor en bij History HD nog geen Nederlandse ondertiteling.

Via de kabel wel. Als dit er niet bij komt hoeven ze zeker minder te betalen voor de doorgifte. sick
In dat geval doen ze het bij de kabel opnieuw beter dan bij CDS.

Maar het toevoegen lijkt me een eenvoudige klus, dus verwacht ik het er morgen wel bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Is er ondertussen al duidelijk, of je op 4 juli de Tour in HD kunt gaan zien met een HD pakket?

 

Of gaat Eurosport HD in een of ander toppakket versleuteld worden?

 

Daarmee zou het HD pakket behoorlijk onderuit gehaald worden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij TVVlaanderen komt Eurosport HD in het Plus-pakket en History HD in het HD-pakket.

 

Maar Eurosport SD zit ook in het Pluspakket, dus komt de HD-versie blijkbaar in het pakket terecht waar de SD-versie al zit.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het lijkt mij moeilijk uit te leggen aan je klanten, dat wanneer je de Tour in HD wil kijken, je dat niet kan met het HD pakket, maar dat je een hoger abonnement moet afsluiten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja...

ieder zijn smaak en kijkgewoonte!

 

maar het jongleren met al die wisselende zenders en kijkcijfertrekkers is een principieel slechte keuze van de heren bij canalDIGITAAL

waarom?

 

omdat ze uiteindelijk hun (jarenlange) voordeel positie tov kabel nu echt kwijt raken

 

-doordat er veel te veel reclame wordt meegestuurd (als je denkt aan paytv, denk je pure content dus geen reclame)

-doordat er een onevenwichtig achtergrond behang-TV aanbod is, het staat aan, maar geen hond kijkt er nog naar want er is geen tele visie (ver zicht op de maatschappij en de wereld)

-doordat steeds minder top/film content of top documentaire content aangeboden wordt (enkel herhalingen)

-doordat we veel teveel betalen dat elders beter of goedkoper wordt aangeboden. (geen dolby surround / geen meertalige uitzendingen / geen kwalitatieve resoluties:compressies)

 

alles staat steeds meer in dienst van massa / vluchtigheid en kostencalculatie.

 

een prachtig aanbod en kwaliteit, daar zou je nog wel iets voor willen uitgeven

maar de zooi neemt toe en het zender wissel spel is een afleiding manouvre of we het merken en door hebben!

 

als we dreigen weg te zullen gaan naar andere providers wordt door die verkeerde principes van canalDIGITAAL het enkel nog erger...

 

dan maar heel snel stoppen met die abonnementen.

 

ciao

 

 

Eternal Alexander

Vangelis

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jassy
Cartoon/TCM en Boomerang gaan weg bij CDS.

History HD, Het Gesprek en Eurosport HD komen op Astra 23,5

Caz! wordt vervangen door Arrow Classic Rock.

Bron: http://dutchmedia.nl/blog/?p=1713


Nee he? Boomerang weg???? mad
Hoe kom ik nu aan m'n dagelijkse portie Tom & Jerry en Loony Tunes???? crycrycrycry

Panasonic TX-P42V20E + Aston cam, Sony KDL-24EX325 + Aston cam + Quad LNB + Kathrein UFS 922si + 1x Mediaguard cam + 1x Aston cam+ Cloneplus 3x. Visiosat Bisatellite met 3x LNB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga ook maar eens een mail sturen naar CD over boomerang waarom die weg moest, kost niet eens transponder ruimte. Vorige maand nog blablabla over epg uitbeiding bij boomerang en nu ineens weg. Dag tom en jerry, bugs bunny, daffy duck, elmer fudd, etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...