Ga naar inhoud


Wéér zenders eruit bij Canal Digitaal!!


Gast shauna

Aanbevolen berichten


  • Reacties 119
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Penthe
Heb bebe tv en jim jam er ook uit evenals al die mtv rotzooi ook al betaal ik daar voor. Het is nu eenmaal de TROEP die met een vast pakket meekomt en elke keer als CDS iets veranderd komt er meer troep in het pakket helaas.

Nou, ik ben anders blij met zenders die jij TROEP noemt. Als de MTV's eruitgaan, ben IK ontevreden. Het is de TROEP zoals SBS6 en Veronica die met een vast pakket meekomt.
Elke keer als CDS iets verandert, wijzigt de voorraad troep weer.

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...

Na al die zenders die eruit gegaan zijn worden per 1 juli een aantal nieuwe zenders verwacht :

 

Schlager TV, Het Gesprek, Eurosport HD, History HD en ik hoop persoonlijk dat ook de 3 publieke zenders in HD gaan starten op 4 juli.

 

Het zou goed zijn als CanalDigitaal nu snel met een officieel bericht komt in welke pakketten deze zenders allemaal gaan komen. De laatste tijd zijn er diverse zenders verdwenen en zijn er prijsverhogingen doorgevoerd/aangekondigd.

 

Op de website van CanalDigitaal staat nog niets aangekondigd van de verwachte komende wijzigingen per 1 juli.

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

zit eigenlijk ook te w88 op nieuws.

dat hele pakketen gedoe is eigenlijk alleen om extra centen uit de zak te kloppen mad

bv ik heb basis en ik wil sport 1 erbij,dan ga ik meteen 14 euro meer betalen per maand.

bij ererdivisie live betaal je gewoon alleen voor eredivisie live,veel eerlijker.

gewoon betalen voor wat je wilt zien,heb ik geen problemen mee

 

over ned 1,2,en 3 hd die zullen wel in het hd pakket terecht komen,met als gevolg weer 10 euro pm extra.

 

ik ben destijds overgestapt van upc>cds voornamelijk voor de prijs.

daar hoef je het iig nu niet meer om te doen whistle

tf 7710hdpvr overleden ,one cam ,scena 5560,samsung 6700 met dvb-s2,smartwi,cd cam ,visiosat g4 op astra 1,2,3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou graag willen dat er een mogelijkheid om andere zenders van publieke omroepen in de Europese Unie te kunnen ontvangen. Dan denk ik aan Zweden (SVT), Noorwegen (NRK), Denemarken (DR) en Zweeds-Finland (FST).

 

Als TVV wel zenders doorgeeft van de publieken uit Frankrijk, dan zou het eigenlijk ook moeten kunnen voor CDS en TVV om publieke zenders uit andere EU-landen door te kunnen geven.

Zeker nu de EU eigenlijk één groot land is en zonder grenzen, zou het moeten kunnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
SVT(FTA ?) is op de Eurobird 9E te ontvangen en de rest is ook te ontvangen zonder dat je CD nodig hebt wink

SVT World is niet FTA te ontvangen. SVT World

Maar helaas in het Europa waar ik overal mag gaan wonen, of het in Kiruna, Rome, Dublin, Riga enz is, is er geen probleem.
Maar ik mag niet naar de televisiezenders kijkers van die landen. Daar gaat het dus om. Via een officiele weg kan ik opeen enkele wijze naar de hoofdzenders van de publieke zenders kijken. Voor Zweden als uitzondering dus wel naar SVT World, via abonnement.
Naar wat ik begrepen heb kunnen Deense staatsburgers wel toegang krijgen tot satelliet in het Deense buitenland.

CDS/TVV zou dus ook SVT World kunnen aanbieden! Of DR, NRK enz.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Nou ik denk dat CD niets heeft aan zenders met dat scandinavische gewauwel waar niemand iets van begrijpt eek
Vroeger had ik die scandinaven gewoon in d2mac op 1 west, daar was niet veel aan weet ik nog, maar goed je kon ze ontvangen :D Behalve TV1000 daar was veel natuur op te zien cool


Maar goed wie zegt dat jij ze moet nemen? Zeg ik dat dan? Het gaat om de mogelijkheid van dat deze zenders worden aangeboden.
Voor mij mogen de zenders van uit Luxemburg er onmiddellijk af. Dat is voor mij gewauwel eerste klas, met Albert Verlinde en consorten en Hei Kuckele Ei.
Waarom wordt alles opengezet voor de zenders van uit Luxemburg?

Voor mij is het geen gewauwel; het Zweeds, Deens en Noors. Het is minachtend om dit dan ook zo te stellen dat het maar onzin is.
Wat jij stelt is dat alleen zenders mogen komen die de massa wensen te hebben. Nou nee bedankt hoor.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast m.boretti

Kijk het is gewoon een kwestie van de commercialiteit.

Zenders van de RTL zijn gewoon zenders die door het gros van de Nederlanders bekeken wordt. Dus die komer er gewoon op.

Een zender die door een enkeling (liefhebber?) bekeken worden dus niet. Ik zou zelf welhet Franse TF1 en A2 er op willen. Maar hier kijkt waarschijnlijk niemand naar, dus geen kans.

Daar heb ik dus een extra LNB-tje voor bij gezet!

Nu gaat de discussie dus over een zender als Slager TV. Is dit nu een zender die door veel mensen bekeken wordt?

Ik waag me dat af te vragen.

En dan de verschillende muziekzenders?

Wel is, oa ook op dit forum, aangegeven dat er vele mensen naar SciFi willen kijken.

Maar dit komt niet op CDS. Vermoedelijke reden heb ik al eerder aangegeven: waarschijnlijk zijn zenders als Slager TV, Oranje TV, een stuk goedkoper. En dan kan CDS mooi weer spelen, nl. reclame maken met een zogenaamd groot aanbod.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Penthe
Er zijn veels te veel muziek zenders, daarom heb ik enkel MTV NL en TMF in mijn zaplijst en zelfs daar kijk ik niet eens naar smile

Er zijn veel te veel onzin/sport/film-zenders in de zaplijst. Doe mij nog maar een paar extra muziek zenders smile

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...