Ga naar inhoud


Wéér zenders eruit bij Canal Digitaal!!


Gast shauna

Aanbevolen berichten

En zo heeft iedereen zijn eigen smaak. Ik vind dat CDS het nog prima doet hoor. Toch zorgen ze elke keer weer voor extra zenders, zoals komende maand Eurosport HD, History HD, Schlager TV en Het Gesprek. Toch komt er stiekem om de zoveel tijd weer een mooie zender bij... smile

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 119
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Elwin
En zo heeft iedereen zijn eigen smaak. Ik vind dat CDS het nog prima doet hoor. Toch zorgen ze elke keer weer voor extra zenders, zoals komende maand Eurosport HD, History HD, Schlager TV en Het Gesprek. Toch komt er stiekem om de zoveel tijd weer een mooie zender bij... smile


Dat is waar, langzaam maar zeker wordt het pakket uitgebreider, nog niet zo heel lang geleden hadden we nog niet eens regionale zenders.

Wel even doorpakken met die HD want ik verwacht deze zomer en zeker de volgende zomer als het WK voetbal er is, een offensief van de digikabel.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus

Wel even doorpakken met die HD want ik verwacht deze zomer en zeker de volgende zomer als het WK voetbal er is, een offensief van de digikabel.

Hoe fors verwacht jij dat dat offensief zal zijn, dan? De kabel heeft een even groot ruimteprobleem als satelliet. Nee, begrijp me niet verkeerd: de kabel heeft een direct ruimteprobleem, de satelliet indirect door de kosten van een (extra) transponder.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jassy
Cartoon/TCM en Boomerang gaan weg bij CDS.

History HD, Het Gesprek en Eurosport HD komen op Astra 23,5

Caz! wordt vervangen door Arrow Classic Rock.

Bron: http://dutchmedia.nl/blog/?p=1713


Wel nice dat Arrow Classic Rock erbij komt.

Dachten we even een uitbreiding aan te zien komen, gaan er weer twee jeugdzenders weg. Nu alleen nog JimJam en Bebe TV in het pakket. Had dan die twee eruit gegooid...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: chukky2
nie goe bezig jongens!


Nee inderdaad, niet goed bezig! Waarom moeten er áltijd zenders wijken als er nieuwe zenders bij komen?

Overigens, wat gaat CDS/TVV doen met de overgebleven ruimte van Cartoon/TCM? Die zit op de CDS transponder. confused
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Origineel bericht van: Amager95
Ik zou graag willen dat er een mogelijkheid om andere zenders van publieke omroepen in de Europese Unie te kunnen ontvangen. Dan denk ik aan Zweden (SVT), Noorwegen (NRK), Denemarken (DR) en Zweeds-Finland (FST).


Origineel bericht van: Amager95
Maar ik mag niet naar de televisiezenders kijkers van die landen. Daar gaat het dus om. Via een officiele weg kan ik opeen enkele wijze naar de hoofdzenders van de publieke zenders kijken. Voor Zweden als uitzondering dus wel naar SVT World, via abonnement.
Naar wat ik begrepen heb kunnen Deense staatsburgers wel toegang krijgen tot satelliet in het Deense buitenland.

Maar de Deense en Belgische en Franse en Spaanse en Duitse staatsburgers kunnen toch ook niet naar de Nederlandse hoofdzenders op de satelliet kijken, die zitten toch ook achter een codering whistle

Origineel bericht van: Amager95
CDS/TVV zou dus ook SVT World kunnen aanbieden! Of DR, NRK enz.

Dat is niet lukratief voor CD, dat heeft te maken met uitzendrechten van films ed. Dat de Duitsers het wel doen op de satelliet....die hebben wat meer centjes als ons Nederlanders :D

Origineel bericht van: Amager95
Maar goed wie zegt dat jij ze moet nemen? Zeg ik dat dan?
Het gaat om de mogelijkheid van dat deze zenders worden aangeboden.
Wat jij stelt is dat alleen zenders mogen komen die de massa wensen te hebben. Nou nee bedankt hoor.

Beweer ik dat dan, dat ben jezelf die dat beweerde (zie boven)
Je kunt het ook omdraaien, als er gaat gebeuren wat jij wilt dan moet ik naar zenders kijken die een minderheid vertegenwoordigen sick

Origineel bericht van: Amager95
Voor mij is het geen gewauwel; het Zweeds, Deens en Noors. Het is minachtend om dit dan ook zo te stellen dat het maar onzin is.


Origineel bericht van: Amager95
Voor mij mogen de zenders van uit Luxemburg er onmiddellijk af. Dat is voor mij gewauwel eerste klas, met Albert Verlinde en consorten en Hei Kuckele Ei.

Origineel bericht van: jezelf
........Het is minachtend om dit dan ook zo te stellen dat het maar onzin is.

blush


dit lijkt wel op tekstverklaren van vroeger op school.

Maar goed. Kennelijk vind jij dat iedereen hetzelfde moet kijken. Van te voren allemaal bezwaren zien.
Ik denk openstaan voor het onbekende en het ogenschijnlijk onmogelijke is beter.
Zonder deze instelling zal er in de wetenschap al nooit een nieuwe ontdekking worden gedaan.
Ooit was er in Nederland ook maar één aanbieder van de telefoon, PTT. Dat is ook op de helling gegaan. Destijds wel ondenkbaar, maar het gebeurde. Nu heet PTT KPN Telecom en heeft vele concurrenten. Het onmogelijke heeft bij de telefoon plaatsgevonden. Dus zeg niet van te voren dat het niet mogelijk is.

Het klopt dat ook Denen niet naar Nederland mogen kijken. Al hoewel BVN er natuurlijk nog wel is.
Elk land van de EU zou het recht moeten kunnen hebben om te kijken naar de zenders van andere landen.

Kennelijk heb je geen idee hoeveel mensen uit Nederland, Vlaanderen en Noord-Duitsland zich orienteren op Noorwegen en Zweden. Dan zou je begrijpen dat deze landen wel een belangstelling hebben.

Kennelijk is een land als Zweden een groot onbekend terrein. Kijk dan maar een op de site van Zwedenweb of op de Duitse site Swedengate
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had eerlijk gezegd wel verwacht dat NL 1,2,3 ook wel in HD door gegeven zou worden van af 1 jullie , maar dat gaat dus niet gebeuren begrijp ik nu , vindt ik toch een flinke tegen valler

ben benieuwd of CD de kabelaars kan bij houden wat betreft het aantal HD kanalen , of zouden ze hun reclame gaan aanpassen nu

weet iemand toevallig of euro sport HD NL talig is wat geluid betreft .

 

Fred

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: fredjes
ik had eerlijk gezegd wel verwacht dat NL 1,2,3 ook wel in HD door gegeven zou worden van af 1 jullie , maar dat gaat dus niet gebeuren begrijp ik nu , vindt ik toch een flinke tegen valler
ben benieuwd of CD de kabelaars kan bij houden wat betreft het aantal HD kanalen , of zouden ze hun reclame gaan aanpassen nu
weet iemand toevallig of euro sport HD NL talig is wat geluid betreft .

Fred



Het is helemaal nog niet bekend of die kanalen er komen, duurt allemaal wel erg lang weer, en ook weer geen of slechte communicatie, ze leren het nooit.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Eduard07
Origineel bericht van: Neptunus

Wel even doorpakken met die HD want ik verwacht deze zomer en zeker de volgende zomer als het WK voetbal er is, een offensief van de digikabel.

Hoe fors verwacht jij dat dat offensief zal zijn, dan? De kabel heeft een even groot ruimteprobleem als satelliet. Nee, begrijp me niet verkeerd: de kabel heeft een direct ruimteprobleem, de satelliet indirect door de kosten van een (extra) transponder.


Is dat zo? Waarom lopen er dan zo mee te koop? confused

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Is dat zo? Waarom lopen er dan zo mee te koop?


De kabelaars hebben ruimte problemen. Ze moeten extra ruimte creeëren en dat willen ze doen door het aantal analoge zenders te verminderen. Veel consumenten zijn het daar dus weer niet mee eens.
Ook internet slokt best wat bandbreedte op. Op een gegeven moment is de kabel vol.

Satelliekanalen zijn oneindig bij te huren (desnoods over meerdere satellieten. ;-)

iRuud
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...