Ga naar inhoud


nu leverbaar!


cellie

Aanbevolen berichten


  • Reacties 316
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Heb mijn DM7000S verkocht en waar zijn de DM800 nu op voorraad?

Hoe lang moet er gewacht worden op een nieuwe levering bij de dealers, ik ga niet vooruit betalen om op een wachtlijst te komen het is boter bij de vis.

 

Rudy

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien kan iemand van/namens satellietland eens wat duidelijkheid brengen want hij blijft akelig stil vanuit die hoek.

 

Ben morgen op de ANGA, zal eens gaan babbelen bij de Dream stand want ik zit ook vol ongeduld te wachten

Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd

Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd

Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird

Linux server

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: allez l'om
Misschien kan iemand van/namens satellietland eens wat duidelijkheid brengen want hij blijft akelig stil vanuit die hoek.


Satellietland verwacht deze week weer een nieuwe partij, exacte datum en aantallen onbekend. Het is niet anders.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb mijn dm800 op 7 mei besteld,en op 21 mei kon ik hem ophalen.

Het kan dus wel snel.Heb hem hier gewoon in nl besteld bij een officiele reseller.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Soulman
er is een dealer die adverteert met 2 tot 4 dagen levertijd


Ben ik ook wel tegen gekomen en die (of een andere) dealer heb ik een gisteren een mailtje gestuurd maar nog geen mailtje terug gehad.

Rudy
Link naar reactie
Delen op andere sites

heb hem gewoon vorige week in de winkel gehaald deze had er 4 gekregen ik had niet gepreorderd maar kreeg er mooi een mee :D en de sticker van de importeur zat er op dus niks grijs. gewoon echt..........discovery HD ,kwijl,kwijl......superstrak

Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.
Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...