Ga naar inhoud


nu leverbaar!


cellie

Aanbevolen berichten

De verloopkabel is ongeveer 180cm lang.

 

De HDMI stekker is male. Dus wil je deze gaan verlengen zul je een HDMI kabel male-female er bij nodig zijn.

 

Ton

 

Wavefrontier, 4x quat LNB, multiswitch 17in/8uit

DM7025, DM7020, DM5620,DM600PVR, DM500, DM800HD

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 316
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: Helgo-Sat
Ook een vraagje? zit de Cccam.cfg ook in var etc? daar de kaartlezer ff nog niet werkt moet ik intern sharen.

Dan moet je meteen een alternatiever FW inzetten.
PLi®, die heeft de mogelijk iig om CCcam te installeren.
En dan de cfg, direct in /etc

grtz arie

_________________________________________________________________________

Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, een leuk kastje hoor.

Ben er nu al 2 dagen mee aan het spelen, mooi plaatje wat er in zit, niks mis mee. :D

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vind met de 800 maar 590 zenders op de stra 1 en op de astra 3 vind hij op de frequentie van euro 1080 kanalen van kabel deutsland.

gebruik een universele lnb al jaren op de 7000 en heb dit probleem nog nooit gehad

iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?

DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast NDS4Ever
Origineel bericht van: guppje29
ik vind met de 800 maar 590 zenders op de stra 1 en op de astra 3 vind hij op de frequentie van euro 1080 kanalen van kabel deutsland.
gebruik een universele lnb al jaren op de 7000 en heb dit probleem nog nooit gehad
iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?


Hier heb ik met een Multytenne geen problemen mee. Die vind ook de 1080 kanalen op de 800.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast NDS4Ever
Origineel bericht van: Henksat
Nou, een leuk kastje hoor.
Ben er nu al 2 dagen mee aan het spelen, mooi plaatje wat er in zit, niks mis mee. :D


Nou ik ben het niet helemaal met je eens.

De beeldkwaliteit op SD kanalen van canal digitaal zijn echt waardeloos. Nu kun je pas zien hoe slecht de kwaliteit (lees: bitrate) van de CD kanalen is. Op ARD is alles gestoken scherp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

denk dat er iets met de tuner is

want ook de gewone kanalen zoals boomerrang op de upc transponder vind hij niet

lijkt wel dat hij horizontaal niks vindt.

zou morgen eens langs de winkel gaan waar ik hem gekocht heb.

DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast NDS4Ever

Waarom zet je niet gewoon de kanalenlijst van bijv. Joske erin.

 

Dan kun je zien of het aan de tuner ligt. Ik heb ook iets gelezen over een update van de software.

 

Als je Pli gebruikt kun je gewoon de software ff updaten en dan opnieuw laten zoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: NDS4Ever
De beeldkwaliteit op SD kanalen van canal digitaal zijn echt waardeloos. Nu kun je pas zien hoe slecht de kwaliteit (lees: bitrate) van de CD kanalen is. Op ARD is alles gestoken scherp.


Ik zelf kijk nu 1 jaar af en toe sat TV op een 2 meter scherm via een full HD beamer. Met name de publieke zenders (ned 123) zijn meestal van prima kwaliteit. In zijn algemeenheid ligt matige kwaliteit zoals jij beschrijft m.i. niet aan CDS. Wanneer jij dit ziet kan het ook aan de scaler in de HD800 liggen.
Ik hoop maar dat het verzoek bij Dream voor optie om alle resoluties native door te geven het haalt wink

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Torchwood

Let wel even op dat je de laatste software gebruikt voor de 800 (even downloaden via het menu van de 800) en daarna opnieuw laten zoeken. Sommige HD kanalen worden in de lijsten als DATA aangeduid, terwijl ze toch echt tv kanalen zijn. Met openDBedit kan je dat zo rechtbreien in je favorieten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast NDS4Ever
Origineel bericht van: Bart
Origineel bericht van: NDS4Ever
De beeldkwaliteit op SD kanalen van canal digitaal zijn echt waardeloos. Nu kun je pas zien hoe slecht de kwaliteit (lees: bitrate) van de CD kanalen is. Op ARD is alles gestoken scherp.


Ik zelf kijk nu 1 jaar af en toe sat TV op een 2 meter scherm via een full HD beamer. Met name de publieke zenders (ned 123) zijn meestal van prima kwaliteit. In zijn algemeenheid ligt matige kwaliteit zoals jij beschrijft m.i. niet aan CDS. Wanneer jij dit ziet kan het ook aan de scaler in de HD800 liggen.
Ik hoop maar dat het verzoek bij Dream voor optie om alle resoluties native door te geven het haalt wink


Ik leg de schuld wel bij de lage bitrate van CD. Nederland 1,2,3 zijn wel goed maar de commercielen bagger. ARD is ook goed (met een hoge bitrate).

Dus hoe hoger de bitrate hoe beter het beeld op een SD kanaal.

Dus aan de scaler van de 800 zal het m.i zeker niet liggen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: NDS4Ever

Dus hoe hoger de bitrate hoe beter het beeld op een SD kanaal.

Dus aan de scaler van de 800 zal het m.i zeker niet liggen.

beide zaken zijn niet zo absoluut waar als jij hier stelt. Het is mi. zelfs beide zeker onwaar. Aangezien dit hier off-topic is ga ik er niet op in.

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: NDS4Ever
De beeldkwaliteit op SD kanalen van canal digitaal zijn echt waardeloos. Nu kun je pas zien hoe slecht de kwaliteit (lees: bitrate) van de CD kanalen is. Op ARD is alles gestoken scherp.


Open ff een nieuw toppic hierover, dan wil ik hier graag op reageren.

Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...