Ga naar inhoud


juiste gegevens ITV HD


dvbs

Aanbevolen berichten

Gegroet

 

Ik zie (in bijv het Dream-forum) dat er afwijkende gegevens terug te vinden zijn voor het ITV-HD kanaal (naargelang de bron). Wat zijn nu de correcte waarden voor bijv. freq.,FEC, Sid, Oid, Tsid, VideoPID, AudioPID, PCR_PID en Symbolrate voor ITV-Hd op de Eurobird?

 

Alvast bedankt.

 

dvbs

 

 

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 76
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hallo aart44,

 

Wel, eerst ben ik daar inderdaad gaan kijken, maar omdat ik daarna hier op het forum las dat de PCR-PID 2326 is ipv 3401(volgens Kingofsat), begon ik te twijfelen en hoopte dat iemand die ITV ontvangde, eens de gegevens (komende uit zijn ontvanger) kon meegeven.

 

In ieder geval bedankt voor je antwoord.

 

Groet

 

dvbs

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

WPW

 

Nu volg ik niet meer; PCR-PID (volgens KINGOFSAT) is 1451 voor Brit shorts.

 

Groet

 

dvbs

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Mijn ontvanger geeft het volgende weer:

SID 0, V PID 3401 Audio 3402 PMT 3400 PCR 3401.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

WPW, ceesv,

 

Sorry om nog wat door te vragen, maar hoe verklaren jullie het verschil onderling in waarden van de audio- en video-PID?

 

De verschillende ontvangers? Jullie hebben het toch over het zelfde kanaal.?.

 

Groet

 

dvbs

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De gegevens van WPW zijn de pids van de zender Brit Shots, die ook uitzendt op deze transponder.

 

De pids van mijn ontvanger zijn de juiste pids van ITV HD.

Deze zijn door een standaard HD ontvanger niet in te lezen.

Ik heb de indruk, dat de truuk van ITV eruit bestaat, dat de service id en de automatische update van de audio en video pids ervoor zorgt dat je ontvanger ITV HD normaal niet ontvangen kan.

 

Via een brits forum kwam ik erachter, dat wanneer je m.b.v. een editor de gegevens in je ontvanger forceert en de mogelijkheid tot automatische actualisering van de video en audio pids disabled, het goed gaat.

Je krijgt dan een demoprogramma te zien, waarbij linksboven in het beeld het ITV HD logo te zien is en er een demo HD content programma te zien is.

 

De frequentie , 11426 of 11428 MHz., kan per ontvanger verschillen, door strooiing in je lbn en de afc van je ontvanger.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ceesv
Mijn ontvanger geeft het volgende weer:
SID 0, V PID 3401 Audio 3402 PMT 3400 PCR 3401.


Dank ik heb hiermee eindelijk beeld smile.

Grtz
JeDeJe

----------------------------

Clarke Tech ET-9000 E2, TF 7700HDPVR E2 Smartmouse, TF 7700HDPVR Titan smargo, HTPC met TT-3200-S2 en DVB-T, Visiosat A1-A2-A3-HB, SG-2100A, 78cm schotel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Als je kijkt naar de sid, nadat je hem hebt ingelezen, is die dan nog steeds 0?

Anders heeft je ontvanger toch een automatische update gedaan.

 

Kun je de gegevens van BBC HD copieren en dan editen, dan zou het wel moeten werken.

 

Theo, je laat je toch niet kisten door die engelsen.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...