Ga naar inhoud


juiste gegevens ITV HD


dvbs

Aanbevolen berichten

Eehmmm... is er al iemand die ITV HD heeft binnengehaald met een topfield 7700? Ik vermoed dat er weinig verschil is tussen de tuner capaciteiten van een 7700 hcsi en een hdpvr. Ben namelijk ook op jacht naar ITV HD. Ook een beetje om het ukfree.tv forum lik op stuk te geven. Als ik de gegevens invoer van kingofsat krijg ik een zwart scherm met een zender identificatie user.. en een hoop cijfers erachter. Wel krijg ik de aanduiding dat het zwarte scherm in HD is :D

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 76
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Heb nu ook gelezen dat het niet lukt met een Kathrein (jammer), maar heb nu tenminste de correcte gegevens.

 

Groet

 

dvbs

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb totdus zover alleen geluid, geen beeld !!

 

Ik ben ook druk geweest mailen met ene Yi Hoze van topfield:

Dear Amoah,

 

 

Well, according to the sales manager in charge ok UK, we should get receiver approval from Freesat.

 

We are waiting for next approval session.

 

 

Regards,

 

Hoze

 

------------------Original Message--------------------

 

(Op de concurerende forum is alles te lezen laugh )

 

<-->Exterminate..Exterminaaaaate !!<-->

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: BACKFIRE
ITV HD zit op de EuroBird 1 (28.5E) niet op de astra 2 (28.2E) of heb ik het mis.

Klopt, alleen heb ik alle transponders van euro onder astra2 zitte :D
Update: Service ID op 10510 en dan heb ik 4 seconden geluid, stilte..... en weer 4 seconde geluid, dolby ikoon gaat aan en dan weer einde oefening...

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: digitaal kijker
ik heb met m'n humax beeld en geluid,werkt prima als je een aangepaste settings inlaad.

Dat kan best maar de topfield heeft er nog moeite mee.

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een belachelijke vraag: ik heb hier op een SAB prima beeld op ITV HD, maar, hoe ik ook klungel en edit, geen geluid!

Nu lees ik ik een aantal andere topics telkens over AC3 aanvinken in de edittor, maar, als je geen optisch/ digitaal/ dolby-achtige versterker hebt aangesloten zal er toch wel gewoon analoog audio via scart uit moeten kunnen komen?

Ik bedoel, voor ik nog meer tijd verpruts? :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Spotvogel
Even een belachelijke vraag: ik heb hier op een SAB prima beeld op ITV HD, maar, hoe ik ook klungel en edit, geen geluid!
Nu lees ik ik een aantal andere topics telkens over AC3 aanvinken in de edittor, maar, als je geen optisch/ digitaal/ dolby-achtige versterker hebt aangesloten zal er toch wel gewoon analoog audio via scart uit moeten kunnen komen?
Ik bedoel, voor ik nog meer tijd verpruts? :-)

Geen flauw idee crazy maar de audio pid is wel goed dus mot'ie wel geluid daarop geven.

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...