Ga naar inhoud


Help gevraagd met een ZEEEEER actieve Baby


mapi

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Citaat Mapi:

Zoals al eerder vermeld....de kinderarts vroeg wat we kwamen doen, wat we van haar verwachtten en of we wel genoeg lectuur gelezen hadden. Ook als we er niet voor konden zorgen zouden we hem maar daar laten.... ....Volgens mij werkt ze niet voor haar plezier....

 

Zoek een arts, die jullie wel serieus neemt!

 

zodra hij in zijn bed gelegd wordt springen de oogjes open en weigeren om te sluiten.......

 

Probeer eens een waterbedje.

 

Kennisen van ons hadden soortgelijke problemen.

Dat bleek na 6 maanden tobben een voedings probleem te zijn.

 

Heel veel sterkte toegewenst, dit zijn tropenjaren voor jullie!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 59
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gast Rob út Fryslân
Origineel bericht van: mapi
Volgens mij werkt ze niet voor haar plezier....


Zo'n geldwolf verpest wel de tijd die nou juist zo leuk zou moeten zijn. mad

Het meest wijze advies wat ik voorbij heb zien komen was om eerlijk lief en leed te delen, anders is een huilbaby opvoeden een enorm zware taak wat je op den duur zelfs je huwelijk kan kosten.
Blijf rustig en laat oma ook eens oppassen zodat jullie er even tussenuit kunnen.
Vertrouw die kleine aan oma toe, die heeft tenslotte een van jullie ook groot gebracht.
Luister niet teveel naar anderen en lees niet teveel onzin in de bladen.
Theoretisch is het allemaal leuk en handig, maar elk kind is anders.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is toch wel het leukste satboard van Nederland met opmerkingen zoals Markplaats, Alain etc. wa wa wa ik heb gelachen, zeker weet ik dat bij mij de oordopjes ingingen smile

Suc6 met de mooie baby!

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn zoontje van nu anderhalf was ook niet de gemakkelijkste en heeft ons ook regelmatig tot wanhoop gedreven, vreselijk gewoon. Van genieten van het nieuwe wondertje was er voor ons niet bij en zuslief begon er ook al onder te lijden (minder aandacht en werd natuurlijk 's avonds ook wakker van het gehuil). Na zijn baby tijd ging het wel wat beter, maar hij bleef erg druk en veel huilen.

 

We hebben wan alles geprobeerd, niets hielp totdat we van iemand een tip kregen om eens kinder omega te geven (meervoudig onverzadigde omega-3 en omega-6 vetzuren). Geloof het of niet, vanaf dat moment ging het enorm vooruit. Wij geven hem nu dagelijks optimax (oops reclame) en dat is voor kinderen vanaf 1 jaar. Ik weet eerlijk gezegd niet of er ook iets is voor babietjes.

 

Misschien heb je er wat aan, erg veel sterkte gewenst in ieder geval.

DM8000SSC - OpenPLi 3.0, Multytenne twin, Conceptronic CH3SNAS, Philips Cineos 37" Full HD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet nog uit mijn tijd dat er verschillende soorten blikken waren en dat overschakeling naar een ander soort melk vaak de gewenste rust kan doen ontstaan.

 

Raadpleeg het consultatie bureau eens en kijk wat ze van zeggen.

In mijn herinnering waren er zo'n 5 soorten waar je uit kan kiezen, wellicht zit daar de goeie tussen.

Dat kleine grut kan soms met bepaalde stofjes niet uit de voeten en deze veroorzaken de krampjes.

Wel even een deskundige raadplegen !

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

wij deden frisolac, die voor hongerige babys en dan nog een klein schepje johannespitbrood poeder (geen geintje) er door heen.

ze sliepen dan als een roosje zoveel werk moesten ze verzetten om die (laatste) fles leeg te krijgen.

dat poeder deden we dan ook alleen in de laatste fles.

 

de speen in ketel 1 deppen wil ook wel eens helpen smile

 

 

 

merDe

deze ruimte is te huur
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor... Merde weer.... en bij erg slecht slapen en veel huilen de laatste fles melk laten vervallen en op de Berenburg overgaan zeker ?

 

:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eens soja-melk. Twee van onze kinderen kregen last van koemelk ook al hadden ze volgens ome doc geen koemelkallergie omdat de andere symptomen ontbraken, maar ze waren wel van de krampjes af.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

je kan van de baby kamer een geluids dichte kamer maken

en zelf een draadloze hoofdtelefoon opzetten met rustgevende muziek voor jezelf

MAAR je kan ook volhouden en niet reageren,kijken of alles goed is en het aan de buren vertellen die zullen wel het hunne ervan denken STERKTE ERMEE die van mij zijn die periode al voorbij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Ome Merde
is het niet een schrikreflex van je tronie ? smile


sorry, kon het niet laten ... hehehe


merDe


Had inderdaad gekund, ben uit voorzorg vandaag maar naar de kapper geweest blush. helaas

Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik speel soms gitaar om hem rustig te krijgen. Kean is nu 6 maanden. Toen hij nog in mama's buik zat speelde ik ook veel.

 

Denk niet dat AC/DC werk de baby rustig krijgt. Maar dat kan ik ook nog niet spelen wink

 

Maar probeer eens geluiden te maken van tijdens de draagtijd

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 Overleg met huisarts of consultatiebureau

2 Zorg dat minstens één van hen je probleem serieus neemt, en je verder gaat helpen zoeken.

3 Grote kans dat het een allergische reactie op de voeding is, komt veel vaker voor dan men denkt, maar daar moet de deskundige je in begeleiden. (Zoals hierboven geschreven, bij flesvoeding is regelmaat zéér belangrijk).

4 Niemand weet het beter dan jullie, jullie gaan dagelijks met het kind om en hebben de verantwoordelijkheid goed daarvoor te zorgen, dus laat 'deskundigen' die je probleem niet serieus nemen links liggen, ze falen gewoon.

 

Onze ervaring: Door serieus met je huisarts te praten moet je zorgen dat hij je beste bondgenoot wordt in de zoektocht naar de beste zorg voor jullie kleine.

Werkt hij niet mee dan moet je hem gewoon opnieuw, vriendelijk, maar heel dringend verzoeken wél mee te helpen, daar heb je recht op.

 

T B

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: mapi
Origineel bericht van: mereltje
Geduld heel veel geduld ,het komt allemaal goed !
Gefeliciteerd en veel succes met de kleine

Groeten Willy


Zei een collega ook al, al ze 18 zijn en op kamers gaan wonen :D


Hou er ook rekening mee dat sommige kinderen gewoon veel minder slaap nodig hebben. Bij onze oudste was het een drama tot hij bij vier jaar naar school mocht. Toen was het even beter, tot ook dat 'm niet moe meer maakte. Inmiddels is hij bijna 19 en het is nog steeds verschrikkelijk.

Ik heb diverse collega's die beweren dat het bij jongens bij 23 jaar over is en dat je dan nog 2 jaar nodig hebt om het te geloven. Dus nog maar vijf jaar voor mij. Hopelijk gaat hij voor die tijd op zichzelf wonen.

De andere twee gedragen zich gelukkig een stuk beter.

Sterkte! Er is niet altijd een oplossing. Hopelijk voor jouw zoon wel.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pilux


Ik heb diverse collega's die beweren dat het bij jongens bij 23 jaar over is en dat je dan nog 2 jaar nodig hebt om het te geloven. Dus nog maar vijf jaar voor mij. Hopelijk gaat hij voor die tijd op zichzelf wonen.



Hij is pas 9 weken laughcry

Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...