Ga naar inhoud


Jullie kijktips!


Gast Auggie

Aanbevolen berichten

Ik start een kijktip-topic met deze:

 

TT On-Bike Experience op ITV4, 4:15pm to 4:50pm (Engelse tijd! Voor ons dus een uur later).

 

Ik houd helemaal niet van motoren en motorraces, maar een ronde meerijden met de Man TT is toch wel erg indrukwekkend: met 300 kilometer per uur door dorpskernen scheuren. Het gaat zo snel dat mijn ogen het bijna niet bijhouden.

 

(Ik heb het vanochtend opgenomen. Misschien dat ik er nog een DIVXje van maak).

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het gaat mij natuurlijk om TV-beelden. En leg even uit waar het om gaat, zodat ik weet waarom ik zou moeten kijken.

 

Ik heb het opgezocht: Ogilvie ga ik dus zeker niet kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanavond de laatste aflevering van de zomereditie van Ranking the Stars om 20u25 op Nederland 3! smile

 

Programma waarin Paul de Leeuw en tien vrouwen elkaar ranken op verschillende vragen, zoals 'Wie leest er wel eens een boek?' enzo!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Filmfans vanavond maar liefst een triologie op Veronica8, vanavond is dat Back to the future 1 2 en 3.

 

In t begin van t jaar waren deze films op Film1 te zien maar nu kunnen de gewone kijkers ook kijken!

 

De uren staan in mn handtekening vermeld, veel kijkplezier allemaal!

 

cool Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Timm1983
Filmfans vanavond maar liefst een triologie op Veronica8, vanavond is dat Back to the future 1 2 en 3.


Als ze die films nog lang gaan uitzenden zullen ze er Back to the past moeten van maken :D



Mag ik The Glass House aanraden. Deze avond om 20.30u op RTL5

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het klopt niet helemaal.

Alleen Back to the future 3 word uitgezonden.

Leuke kijktips kan je >> HIER << vinden.

 

Een wekelijks overzicht van sciencefiction, fantasy, horror

en aanverwante genres op de Nederlandse en Vlaamse (kabel)televisie

 

Leo

 

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: leo1949
Het klopt niet helemaal.
Alleen Back to the future 3 word uitgezonden.

tja, CD en EPG. Volgens de EPG wordt er momenteel inderdaad Back to the future 1 uitgezonden. Probleem is wel dat in naar "small soldiers" aan het kijken ben.
best wel een leuke film overigens :-)

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

Vanavond voor de liefhebbers een nieuwe Frost - de Engelse detective A Touch Of Frost: In the Public Interest.

ITV1 20:15 uur (engelse tijd - 22:15 nederlandse tijd, meen ik).

 

Helaas vind ik nieuwe afleveringen - ook bij Poirot - meestal tegenvallen, maar ik ga wel kijken - hoewel het een latertje wordt.

 

****

Nog iets:

ITV4 zendt regelmatig 'Minder' uit: over een kleinzielig handelaartje George Daley en zijn hulpje Terry, en allerlei verwikkelingen met kleine criminelen. Je moet er waarschijnlijk van houden, en er even inkomen, maar ik vind het een leuke jaren '80 'actieserie' met veel humor.

 

Meer harde actie in de jaren '70 politieserie The Sweeney, met John Thaw (Morse). Veel lelijke kleding, en foute opmerkingen, maar 'kruidiger' dan Amerikaanse series. Een beetje de sfeer als in die film met Michael Caine 'Get Carter' (maar zeker niet zo goed).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Herhaling, meen je dat? Hij stond op www.imdb.com als eerste uitzenddag, die dag.

Original Air Date: 26 October 2008 (Season 14, Episode 3)

Ik had hem ook nog nooit eerder gezien.

 

**

Vond de heren trouwens veel te oud voor rollen als detectives. Hij is ook definitief gestopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...