Ga naar inhoud


Lelijke vader mooie dochter(s)


Unetwork

Aanbevolen berichten

Momenteel is het actueel om genetische manipulatie toe te passen, nu als ik eerst in de spiegel kijk naar mijn oude lelijke kop en daarna naar mijn dochters (4 stuks)knappe kop kijk heeft moeder natuur toch medelijden gehad met mij smile

 

Gezien ook nog dat ik 3 kleinkinderen heb die ook niet de lelijke contrasten hebben meegekregen van hun "opa" ben ik wel een biertje verschuldigd aan moeder natuur..

 

Ik heb net een video spot gemaakt voor een van mijn dochters, Angela, die te gek speelt, zingt en ook nog haar eigen nummers schrijft.. In de spot ook nog mijn jongste prinsesje erin gezet en het bewijs van mijn onderwerp titel is geleverd wink

 

house of Leaves

 

Om jullie ergernis te besparen heb ik in de spot mijn kop maar in zwart wit gezet smile

 

 

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Fiene56
Dat is vaak zo bij sterren. Mick jagger, Rod Steward en ga zo maar door. :D


Ga unetwork nu niet in die categorie zetten. Vergeleken met Peter zijn dat modellen :D :D

btw, mooie videoclip

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hebben die meiden mazzel gehad!!

Zien er inderdaad goed uit.

Maar goed dat sommige erfelijke factoren generaties

overslaan. Aardige song ook.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja mijn dochters zijn ook zeer blij en dankbaar voor het DNA wonder wink

Maar wel leuk dat na al die jaren dat ik muziek componeerde en song, heb hier nog eens een stuk of 7 nummer 1 hits gehad, er iemand is van mijn dochters die goed talent hebben om niet alleen goede songs te schrijven maar ook nog het talent hebben om die ter gehore te brengen.

 

En Merde jij moet mij maar eens trakteren met de echte hoppe wink

 

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Professionele videoclip , Prima montage ! cool

Wat me het meest is bijgebleven is de prachtige song. Als dit het produkt is van uwen dochter , chapeau .... Doe zo voort en ze komt zeker héél ver. Heb deze clip aanbevolen bij een vriend van mij bij de VRT , dienst amusement , ben benieuwd naar zijn reactie.

Weet de nationaliteit van uw dochter niet maar indien Belgische of Nederlandse nationaliteit dan hebben wij ook iemand van de lage landen in de finale van het volgende songfestival. whistle

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...