Ga naar inhoud


welke lcd tv


Aanbevolen berichten

hoi

ik ben me aan orienteren voor een nieuw te kopen lcd tv,,

uiteraard een full hd,, en dan tussen de 46 en de 52 inch,,

nu ben ik al in verschillende zaken gaan kijken ,,,alleen ik erger me aan het onproffesioneel gedrag van de verkopers,,

ze zeggen maar wat,,

nu wil ik weten welke lcd tv jullie op dit moment het beste vinden en mij aan zouden raden en dan vooral waarom??

 

ik heb zelf te denken tussen een sony of samsung ,,

alleen ik sta open voor alles,,

wel graag een onderbouwing van je antwoord,,

 

 

mvrgrt pipokoeie

 

 

 

LID SINDS 2001 !!!

OpenPLi

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 95
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Gast Henri Aalten

Het beste is toch, kijk goed naar het beeld.

vraag desnoods of er een mogelijkheid is, de instellingen naar je wensen aan te passen

Link naar reactie
Delen op andere sites

en lees vooral eerst eens paar gebruikerservaringen, niet op kieskeurig want dat zegt niets, maar op het ht forum staan veel treads over lcd.

succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het antwoord op 'welke lcd tv' is simpel, namelijk niet 1. Koop plasma.

LCD is een 'kleurenplaat. Ga er vooral geen tv mee kijken.

 

Bigbro

Link naar reactie
Delen op andere sites

Let op ,dat je goed kijkt ,want Sony heeft hele mooie lcd tv,s(bravia) met ingebouwde hd kabeltuner ,maar kijk eerst of het wel werkt ,want de kabel providers ondersteunen deze tv,s met ingebouwde hd kabeltuner niet! m.a.w.ik heb zelf sinds kort een dure bravia gekocht ,en krijg geeneen kanaal tezien ,je moet namelijk een alphacrypt cam interface kopen ,die gaat achterin de bravia ,en daar stop je de smartcard van de kabelprovider in.

In mijn geval ziggo ,maar wat ik al zei ,het werkt voor geen meter!(er zijn gevallen waar het wel werkt ,of niet helemaal)

Je kan natuurlijk via een los kastje(samsung)die door ziggo geleverd wordt naar digitale tv kijken ,maar dan zit je weer met een extra afstandsbediening te werken.

En je koopt juist een dure tv omdat er al een digitale tuner in zit.

Zoek maar via google ,en je vindt genoeg onderwerpen over dit.

Dus let op!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een kennis van mij heeft de nieuwe samsung 6 Serie 52" (Crystal design) Moet zeggen dat deze mij zeer goed bevalt en ook qua design. Op dit moment loopt er nog een aktie tot 10 juli. Je krijgt dan van samsung ook nog eens 500 euro terug op de 52".

Voor de 46" is dit 300 euro. Tevens heeft ie een ingebouwdw DVB-T tuner. Als je dus een samsung wilt kopen doe het dan nu.

VU+ Duo en 2x dreambox .

--------------------------------

plus 2 ruwharige tekkels

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Fiene56
Een kennis van mij heeft de nieuwe samsung 6 Serie 52" (Crystal design) Moet zeggen dat deze mij zeer goed bevalt en ook qua design. Op dit moment loopt er nog een aktie tot 10 juli. Je krijgt dan van samsung ook nog eens 500 euro terug op de 52".
Voor de 46" is dit 300 euro. Tevens heeft ie een ingebouwdw DVB-T tuner. Alleen is digitenne niet om aan te zien op een scherm groter dan 32" Als je dus een samsung wilt kopen doe het dan nu.

xtreme str 1.0 tetra , tri-sat Archsat/Astra1-Hotbird-Sirius-Astra2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Origineel bericht van: Bigbro
Het antwoord op 'welke lcd tv' is simpel, namelijk niet 1. Koop plasma.
LCD is een 'kleurenplaat. Ga er vooral geen tv mee kijken.

Bigbro

Ja en een Plasma een ingebrande kleurplaat :D


Ook ik heb me even flink ingelezen hierover. LCD laat ik even staan. Ik wil meer dan of 43". Het zwart wordt bovendien grijs bij LCD, overdag valt dat niet op, en inbranden schijnt voorbij te zijn. Je moet je scherm ook niet de hele dag op Ned1 laten staan natuurlijk. smile
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier eentje voor jou.. Ze zijn niet allemaal even blij met dat scherm. Maar dank voor de tip van die pagina. Ik lees nog even door. We liggen er toch uit met de EK. Ga ik misschien binnenkort lekker NatGeo kijken cool
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: MP4


Ook ik heb me even flink ingelezen hierover. LCD laat ik even staan. Ik wil meer dan of 43". Het zwart wordt bovendien grijs bij LCD, overdag valt dat niet op, en inbranden schijnt voorbij te zijn. Je moet je scherm ook niet de hele dag op Ned1 laten staan natuurlijk. smile


nou ik heb me ook ff flink ingelezen,,
volgens reviews zouden de nieuwe lcd panels toch plasma zeer dicht benaderen,,
en bij de samsung 6 crystal zou zwart dus echt zwart zijn,, smile
ik weet niet of iemand dat hier kan bevestigen??
gtss pipokoeie

LID SINDS 2001 !!!

OpenPLi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...