Ga naar inhoud


ie wil Miljonair worden?


Jan Ambers

Aanbevolen berichten

Zojuist een email op naam ontvangen, maar ik wil "delen" blush:D

 

""

Mr Pell Gordon schreef:

 

Van M. Pell Gordon

Tel: +447031914271

 

Ik ben M. Pell Gordon From Harlsden, Londen van het Noordwesten, hier in Engeland. Ik werk voor het Bedrijf Londen van de Bank Natwest. Ik schrijf u van mijn bureau dat van een immens voordeel aan allebei van ons zal zijn. In mijn afdeling, die de hulpmanager (het Regionale Bureau van Groot Londen) is, ontdekte ik een verlaten som van $12.5 miljoen Dollars van de V.S. (Twaalf miljoen Dollars van de vijf honderdduizendenV.S.) in een rekening die tot één van onze buitenlandse klanten Recente Amerikaanse burger behoort Mr.Thompson Morrison die jammer genoeg zijn leven in de vliegtuigneerstorting van Vlucht 261 van de Luchtvaartlijnen van Alaska die op 31 Januari 2000 verpletterde, met inbegrip van zijn vrouw en slechts dochter verloor.

 

 

De keus van het contacteren wordt u gewekt van de geografische aard van waar u hierin leeft, bijzonder wegens de gevoeligheid van transaction.and de vertrouwelijkheid. Nu heeft onze bank gewacht op om het even welke verwanten aan komen-omhoog voor de eis maar niemand heeft dat gedaan. I persoonlijk niet succesvol in de plaatsbepaling van de verwanten 2 jaar nu is geweest, streef ik naar uw toestemming om u als naaste verwant/Will Begunstigde aan voor te stellen overlijd zodat de opbrengst van deze rekening die bij 12.5 Miljoen dollar wordt getaxeerd aan u kan worden betaald.

 

 

Dit zal in deze percentages, 60% aan me en 40% aan u worden betaald of worden gedeeld. Ik heb alle noodzakelijke wettelijke documenten beveiligd die kunnen worden gebruikt om deze eis te steunen wij maken. Al Ibehoefte moet uw namen invullen aan de documenten en het hier legaliseren in het hof om u als wettige begunstigde te bewijzen. Alle vereis ik nu uw eerlijke Samenwerking is, door zien de Vertrouwelijkheid en het Vertrouwen om ons toe te laten deze transactie. Ik waarborg u dat dit onder een wettige regeling zal worden uitgevoerd die u tegen om het even welke breuk van de wet zal beschermen.

 

Gelieve te verstrekken me het volgende: aangezien wij 5 dagen hebben om het door in werking te stellen. dit GELIEVE zeer zeer DRINGEND te zijn.

 

1. Volledige Naam

2. Uw Telefoonnummer

3. Uw Adres van het Contact.

 

Zijn gegaand door een methodisch onderzoek, besliste ik u hopen te contacteren die dat u dit voorstel het interesseren zult vinden. Uw bevestiging gelieve op van dit bericht en het wijzen van op uw rente u met meer informatie zal leveren. Inspanning om me te laten uw besluit kennen eerder dan om me te houden wachtend.

 

 

Achting,

M. Pell Gordon

Tel: +447031914271

""

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Jan, vriend, gefeliciteerd met je onverwachte winst.

Je bent binnen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jan Ambers
Zojuist een email op naam ontvangen, maar ik wil "delen" blush:D


Dan ben ik ook je vriend Jan als je delen wilt als toekomstig miljonair.
Gelijk je gegevens maar aan M. Pell Gordon geven.
Dan kan hij de 40% voor je bewaren anders krijgt iemand anders een mail. 1127826-loldev.gif
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Fiene56
1 miljoen delen door meer als 40.000 leden blijft er niet veel meer over. laugh


Citaat:
Twaalf miljoen Dollars van de vijf honderdduizendenV.S.)
laugh:Dcool
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: The Librarian
Mr. pell is nogal aktief.
Klik

Er is inderdaad op 31-1-2000 een dc9 verongelukt van Alaska airlines.

(zou het dan toch???)

Klopt heb ik op tv gezien (ngc) ?

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...