Ga naar inhoud


Tour de France in HDTV


Aanbevolen berichten


  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Moderator

<"advokaat van de duivel"> mode aan:

 

Ik zou wachten tot na de tour de france. Wanneer we nu het bronsignaal gaan uitzenden, en iedereen het verschil ziet krijg je alleen maar klachten.

Tegen de start van de olympische spelen is iedereen het allang weer vergeten.

 

<"advokaat van de duivel"> mode uit:

 

mad

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, En het leuke is dat nu ook -Eurosport Dutch HD- FTA is.

 

Ik heb vanmiddag dus met plezier de Tour gevolgd met commentaar van Danny Nelissen en Harry Willemsen.

 

 

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook met plezier gekeken maar heb het geluid van de brt aan staan. smile

Zo heb ik wat aan mijn nieuwe pana full hd plasma(de oude was een hd ready). cool

Hopelijk morgen weer fta. whistle

 

Mvrgr

Flodder11

 

T'is better to be thought a fool and remain silent than to open one's mouth and remove all doubt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het wachten is op de update van die Philips tuner alvorens CDS Ned 1 HD in 1080i gaat uitzenden, moeten we nog even geduld hebben.

 

Zoals je in het forum van Satellite Magazine las hebben ze donderdag die update gedaan, maar is er nog steeds geen 1080i ondersteuning voor die Philips tuner.

 

In wat voor eeuw leven ze eigenlijk?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan was onze Topfield toch niet zo'n slechte keus.... cool

 

Eurosport HD zat gisteren trouwens alweer dicht.

cry

 

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Alfons Verbiest
Als het wachten is op de update van die Philips tuner alvorens CDS Ned 1 HD in 1080i gaat uitzenden, moeten we nog even geduld hebben.

Zoals je in het forum van Satellite Magazine las hebben ze donderdag die update gedaan, maar is er nog steeds geen 1080i ondersteuning voor die Philips tuner.

In wat voor eeuw leven ze eigenlijk?


Notabene de enige HDTV receiver die geen 1080i output ondersteunt schopt het tot de "goedkeuringslijst" van CDS. 1080i, één van de twee HDTV standaarden wat gewoon een essentiële basis-functie van een HDTV ontvanger behoort te zijn. Dit laat gelijk op pijnlijke wijze zien dat je met een "goedkeuring" hooguit je kont af kunt vegen, het zegt helemaal niets over de kwaliteit.

Echt onbegrijpelijk waarom CDS precies de rotte appel van de HDTV receivers er uit pikt...

(hier zitten natuurlijk gewoon eurotjes achter, CDS krijgt x% van iedere verkochte Philips)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Apple740


Echt onbegrijpelijk waarom CDS precies de rotte appel van de HDTV receivers er uit pikt...

(hier zitten natuurlijk gewoon eurotjes achter, CDS krijgt x% van iedere verkochte Philips)


Dan is het toch niet onbegrijpelijk? :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aukemuis


Dan is het toch niet onbegrijpelijk? :D


Laat ik het dan zo zeggen smile ; echt onbegrijpelijk dat CDS een deal met Philips heeft gemaakt en niet met bijv. een Humax, Topfield of Homecast.

Philips Nederland was natuurlijk weer het dichtsbij en het makkelijkst om mee te communiceren.

Verrek, ik geef iedere keer antwoord op m'n eigen vragen. wink
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik niet snap is dat zo's ontvanger zich dan HD mag noemen.

Bij tv's is het zo dat als ze HD-ready willen heten ze toch minimaal 720p en 1080i aan moeten kunnen.

Dat zou voor ontvangers toch ook moeten gelden??!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: PieterB
Wat ik niet snap is dat zo's ontvanger zich dan HD mag noemen.
Bij tv's is het zo dat als ze HD-ready willen heten ze toch minimaal 720p en 1080i aan moeten kunnen.
Dat zou voor ontvangers toch ook moeten gelden??!!


De Philips kan prima 1080i aan, alleen ondersteunt hij geen 1080i output.
De receiver scaled alle 1080i zenders naar 720p.

In feite voldoen ze hiermee aan het HD-Ready predikaat. Optimaal
is het natuurlijk niet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Goed, we hebben Parijs gehaald, en wel in 720p, de omschakeling op 1080i heeft nu tijd tot 8 augustus, de start van de olympische spelen.

 

Vanmiddag toch al afgehaakt, omdat in tegenstelling tot de geprogrammeerde Tour de France uitzending, er een aflevering was van de "Mart Smeets" show. cry

 

Tot ziens in het "Olympische Spelen" onderwerp.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...