opie Geplaatst: 17 juli 2008 Geplaatst: 17 juli 2008 Origineel bericht van: metoo Origineel bericht van: opie Hallo, Ik blijf weg van al die verhalen die er nu lopen!! Mijn box draait (bijna) prima en prachtig beeld. Met een interne HDD, Multiboot via USB en Gemini. Alleen met HD kanalen ( ook de demo kanalen)loopt hij na een ongeveer een uurtje vast. Is dit een tuner probleem of ligt het ergens anders aan? gr Opie ik zou er voor de zekerheid eerst eens 1 image in zetten, updaten met de laatste drivers, standard skin, softcam en kanalenlijst, verder geen toeters en bellen, en dan nog eens kijken of hij niet vastloopt op de HD zenders. Hoi, Heb ik gedaan, alleen gemini schoon erin en geen USB. Zenders er in en via mijn oude tv/ scart, common interface. Blijft het Astra HD kanaal draaien ook als ik CCcam actieveer blijft hij gewoon draaien. Zet ik hem nu uit en verbind ik hem met m'n LCD TV en pas ik de settings aan naar dvi draait hij een paar minuten en dan zit het beeld vast, geluid gaat wel gewoon door. De box zit dan ook vast. gr Opie Dreambox 8000s (720 hdd, PLI) Samsung smart tv Dreambox 800 HD SE
allez l'om Geplaatst: 17 juli 2008 Geplaatst: 17 juli 2008 Heeft iemand die zijn dreambox al weer terug heeft bericht gekregen van DMM toen de box terug verstuurd werd? Of is het gewoon een verrassing? Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird Linux server
Gast jansen5554 Geplaatst: 17 juli 2008 Geplaatst: 17 juli 2008 Origineel bericht van: opie Hallo, Zet ik hem nu uit en verbind ik hem met m'n LCD TV en pas ik de settings aan naar dvi draait hij een paar minuten en dan zit het beeld vast, geluid gaat wel gewoon door. De box zit dan ook vast. gr Opie Hier hetzelfde verschijnsel: Het beeld bevriest, geluid gaat door en box reageert nergens meer op !
opie Geplaatst: 18 juli 2008 Geplaatst: 18 juli 2008 Origineel bericht van: jansen5554 Origineel bericht van: opie Hallo, Zet ik hem nu uit en verbind ik hem met m'n LCD TV en pas ik de settings aan naar dvi draait hij een paar minuten en dan zit het beeld vast, geluid gaat wel gewoon door. De box zit dan ook vast. gr Opie Hier hetzelfde verschijnsel: Het beeld bevriest, geluid gaat door en box reageert nergens meer op ! Als ik de dreambox aanzet en de LCD TV uit blijft hij gewoon op het astra HD kanaal draaien. Zet ik de TV op standy gaat het ook nog goed. Zet ik de TV aan gaat hij na een paar minuten op tilt! Dreambox 8000s (720 hdd, PLI) Samsung smart tv Dreambox 800 HD SE
ToniMacaroni Geplaatst: 18 juli 2008 Geplaatst: 18 juli 2008 Voor mij niks geen gedonder met ticket aan vragen bij DMM, omdat de box vastloopt op HD kanalen Ik verwacht gewoon een goed werkend produkt. Ik heb na twee dagen de 800 terug gegeven aan de winkelier en mn geld terug gekregen. Vu+ Duo2, 2× Solo2, Vu-Ultimo S/S + dualS2Triax Astra 1, 2, 3, HotbirdHarmony 300i,600, Touch
allez l'om Geplaatst: 18 juli 2008 Geplaatst: 18 juli 2008 net bericht gehad van DMM dat het nog wel een paar dagen gaat duren, omdat ze het probleem in mijn box nog niet hebben gevonden en opgelost. Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird Linux server
opie Geplaatst: 18 juli 2008 Geplaatst: 18 juli 2008 Hoi, Hierbij even een stukje uit de brief van de importeur: "De klachten lijken verder ook software onafhankelijk. Dat maakt de klacht des te merkwaardiger en lastiger op te sporen. Dream Multimedia schreef ons zojuist letterlijk, 'wir testen bis der artzt kommt', wat zoveel betekend als we gaan door met testen en zoeken tot we er bij neer vallen. Men geeft dus aan het probleem serieus te nemen en er alles aan te doen om tot een oplossing te komen." Wordt dus hard aan gewerkt!! gr Opie Dreambox 8000s (720 hdd, PLI) Samsung smart tv Dreambox 800 HD SE
Gast djdakman Geplaatst: 18 juli 2008 Geplaatst: 18 juli 2008 Origineel bericht van: jansen5554 Origineel bericht van: opie Hallo, Zet ik hem nu uit en verbind ik hem met m'n LCD TV en pas ik de settings aan naar dvi draait hij een paar minuten en dan zit het beeld vast, geluid gaat wel gewoon door. De box zit dan ook vast. gr Opie Dat meen je niet ......... DJ Hier hetzelfde verschijnsel: Het beeld bevriest, geluid gaat door en box reageert nergens meer op !
Gast djdakman Geplaatst: 18 juli 2008 Geplaatst: 18 juli 2008 Origineel bericht van: djdakman Origineel bericht van: jansen5554 Origineel bericht van: opie Hallo, Zet ik hem nu uit en verbind ik hem met m'n LCD TV en pas ik de settings aan naar dvi draait hij een paar minuten en dan zit het beeld vast, geluid gaat wel gewoon door. De box zit dan ook vast. gr Opie Dat meen je niet ......... DJ Hier hetzelfde verschijnsel: Het beeld bevriest, geluid gaat door en box reageert nergens meer op ! quote ging fout maar ik zeg dus dat meen je niet jansen 5554 DJ
Gast jansen5554 Geplaatst: 18 juli 2008 Geplaatst: 18 juli 2008 Beetje puinhoopantwoord DJ. Maar goed, al een paar maal gecrasht nu, op BBC HD en Anixe HD. Ook moet ik voor en terug om de HD zenders te zien ?1? Ik ga eens testen of het op alle zenders gebeurd en hoe snel Daarnaast blijf ik deze topic in de gaten houden en hoop op oplossingen. Maar..... ongeloofelijk mooi beeld.......
Erik Slagter Geplaatst: 19 juli 2008 Geplaatst: 19 juli 2008 Jullie hebben nog mazzel Die van mij kwam gisteren binnen en kan meteen weer terug DOA. Tuner is stuk. Ontvangen doet-ie wel, maar commandootjes naar de LNB sturen, ho maar. Ik kan dus alleen H/LO transponders kijken Ben ik de enige met dit probleem? DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org
S_Hopper Geplaatst: 19 juli 2008 Geplaatst: 19 juli 2008 Als ik dit zo lees, ben ik waarschijnlijk de enige met een DM800 (85xxxx)die goed werkt. Ik heb hem anderhalve maand en hij loopt nooit vast.De tuner is gevoeliger dan die van de 7025. Heb hem van de week 3 dagen op een HD kanaal laten staan en ook nog van opgenomen in HD.Ook mijn Discq-rotor werkt goed.De 800 heeft een interne 160 giga Fujitsu HDD en ik gebruik de image van PLI. VU+ Solo4k S2/S2/C/C, ET10000 S2/S2/S2, ET8000 C/C/C+ , VU+ Ultimo S2/S2/, Moteck disecq rotor, 90 cm Funke schotel. 60 cm Triax schotel vast op Astra 19,2.
digitaal kijker Geplaatst: 19 juli 2008 Geplaatst: 19 juli 2008 ik heb een 84 serie versie en werkt ook perfect zoals voirge poster zegt, ook niks van problemen. enkel wel als de HDD van 500GB vol geraakt dat de box wat trager begint te zappen. anders geen problemen. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
mobieltje Geplaatst: 19 juli 2008 Geplaatst: 19 juli 2008 Origineel bericht van: S_Hopper Als ik dit zo lees, ben ik waarschijnlijk de enige met een DM800 (85xxxx)die goed werkt. Ik heb hem anderhalve maand en hij loopt nooit vast.De tuner is gevoeliger dan die van de 7025. Heb hem van de week 3 dagen op een HD kanaal laten staan en ook nog van opgenomen in HD.Ook mijn Discq-rotor werkt goed.De 800 heeft een interne 160 giga Fujitsu HDD en ik gebruik de image van PLI. Hier ook nog nooit een vastloper gehad, DM800 (85xxxx) met een externe HD van 500 Gb (eSATA), verschilende images getest en nu de laatste PLi Jade. Grts.
edje-ken Geplaatst: 19 juli 2008 Geplaatst: 19 juli 2008 Origineel bericht van: S_Hopper Als ik dit zo lees, ben ik waarschijnlijk de enige met een DM800 (85xxxx)die goed werkt. Nee hoor Mijn 85xxxx werkt ook zoals hij hoort te werken. En ook mijn rotor draaid. beeld perfect en loopt niet vast. Box crasht alleen wel door het testen van de testversie van een ppanel. daar zit dus nog een foutje in Edje Vu+ Solo2Dreambox 800s
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen