Ga naar inhoud


Wie heeft er wel/geen probleem met nieuwe 800 met serienr. 86xx


druup

Aanbevolen berichten

vandaag voor het eerst en vastloper op de dm800 op eurosport.heb op dit moment ook geen problemen meer met het schakelen naar verschillende satellieten.als ik van 19 oost schakelde naar 23.5 had ik beeld op 23.5 schakelde ik weer terug naar 19 oost dan kreeg ik geen beeld en zakte de signaalkwaliteit terug naar 0 maar de signaal sterkte bleef staan op 99%.op het moment heb ik daar geen problemen meer mee.

 

gr

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 328
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: opie
Hoi,
Ik heb een 800 met serial 86.... Alles loopt prima m.u.v. de HD kanalen. Na ongeveer een a twee uur gaat het geluid gewoon door maar het beeld staat stil en de box staat ook vast!
Zou deze ook terug moeten?

gr Opie


had hetzelfde als jij (wel ander S/N) en heb de mijne teruggestuurd. Anders overleg ff met DMM

Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd

Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd

Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird

Linux server

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: dolphs
Mijn vraag staat nog, heeft iemand met een cable tuner problemen ondervonden op de HD kanalen?


Dat is toch ook niet mogelijk aangezien er volgens mij geen HD tuner voor de "Cable" is. Er is alleen een SD tuner zoals in de 600 en 7025 geplaatst kan worden.

Het nut van een DM800 voor de kabel ontgaat me op dit moment dan ook.

Groeten,
GVW
Link naar reactie
Delen op andere sites

uhm de tuner maakt niet uit de CPU is hetgeen wat de HD signalen verwerkt en niet de tuner maw 600/ 7025 past ook gewoon in 800 staat ook elders op forum beschreven. Wellicht op die manier wat makkelijker na te gaan of het een tuner probleem is of misschien wel helemaal iets anders smile... Maar laten we ons beperken tot de serienummers welke batch problemen heeft en welke geen (icm een cable tuner)

Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra

Link naar reactie
Delen op andere sites

SN 86......... 10 dagen in bezit en testen maar!

alles gaat goed.... alles........nou ja......

Pli,The Fifth Campaign,The Gemini2,Nabilosat Black Hole v0.2b.

alles uit geprobeert, Gemini is voor MIJ meest stabiel...

maar laat de toeters en bellen nog maar even met rust!

Alleen op nemen van HD naar interne Hard Disk gaat met allemaal fout!(cccam!)

5 10 20 min dan alles vast......... Cccam uitgezet en dan free HD kanalen....en alles gaat goed......gewoon naar HD kijken gaat wel goed.Ik denk (wie ben ik) dat het voor mij geval in de software zit... Hoop ik althans...........grt Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

@tox

 

Je wilt niet weten hoeveel mensen op een verlossend antwoord van de importeur zitten te wachten. Ik heb als ........ meerdere consumenten vermeld om te wachten wat de importeur voor oplossing gaat bieden.

 

En ik heb van de laatste zending al ruim 65 % gemeld gekregen en dit nog niet gemeld aan ML.

 

Dan heb je ook nog de mensen die het toestel niet goed konden testen omdat ze ook nog eens na zo'n dure uitgave op vakantie moesten.

 

We zien wel wat de oplossing is !!!!!

 

Have a nice weekend

Avalon

Link naar reactie
Delen op andere sites

De drie 800's hebben geen van allen een HD en geven ook geen problemen.

Image is Black Hole.

 

Maar is het nu een PSU of een CPU probleem?

De CPU's heb ik voorzien van een koelings element en heb eigenlijk geen problemen met vastlopers of iets dergelijks.

1 box staat hier al ruim 40 uur te draaien op een HD kanaal en met de andere boxen word flink mee gezapt.

Maandag heb ik ook de HD's binnen en dan test ik wel even verder.

 

Vooralsnog heb ik geen enkele problemen met de boxen, behalve dat ik mij vreselijk erger aan de EPG die niet het uiterlijk en het gemak heeft van de EPG uit Enigma één.

..maar dat is softwarematig waar ooit een oplossing voor komt.

 

Even ter info, de schotel is gewoon voorzien van een duo astra 1 en 3 LNB, dus de ontvanger hoeft ook geen motor aan te sturen.

Misschien is dit het vermelden ook waard, in verband met voedingsproblemen.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...