Ga naar inhoud


TNT viacces kaart bruikbaar op andere ontvangers dan strong?


Aanbevolen berichten

Hi,

hopelijk het juiste forum.

Ik heb een strong TNT ontvanger gekocht met bijhorende TNT viacces smartcard.Nu ben ik benieuwd of die TNT kaart werkt met andere ontvangers,bvb dreambox,dbox2?

met ccam 2.04 en gbox 2.25 geen succes.

Ik kon met Gbox wel het serial nummer en geldigheid van de kaart lezen via total commander,maar geen beeld.

geprobeerd bij iemand met een ucas ontvanger en met viacces modulle's,maar geen beeld.

Iemand een idee welk viacces dit is,of een variant van viacces?

Of is er niet veel interesse in het TNT pakket en heeft er nog niemand getest?

 

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 205
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Tot voor een maand of drie, geen probleem.

 

Sinds een maand of drie, wel een probleem.

 

Canalsat heeft iets toegevoegd aan de codering waardoor de kaart enkel nog werkt in een Strong of Sagem-TNT ontvanger.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

En er is nog geen oplossing?of wordt er niet echt naar gezocht?

Geeft wel mooi beeld en geluid.Wel jammer dat die niet BVN doorlaat,en niet de volledige astra inleest.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mijn weten niet. Op www.tvnt.net in het forum onder "Les chaines TNT par satellite" wordt er daarover af en toe wel iets geschreven. Het gaat ten andere om Viacces 3.0 met een bijzondere toevoeging om de kaart te linken aan een Strong of Sagem.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Bij ontvangers van één of ander onbekend merk van ontvangers schijnt dit te lukken.

 

Heb het ooit ergens gelezen, ken de naam van het merk niet meer, maar het schijnt de enige te zijn.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Even dit topic weer actueel maken.

 

Is er al iets gewijzigd ?

 

Is het dus al mogelijk om TNTSAT gecodeerd in Viaccess 3.0 in een andere ontvanger werkend te krijgen, of werkt dit alleen met de voorschreven ontvangers ?

 

Iemand iets hierover gelzen op een Frans forum ?

Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

Zo het is weer even geleden, maar wat zijn de ontwikkelingen hierin ?

 

Kort geleden een Sagem Pack ISD74 TNTSat ontvanger gekocht in France inclusief kaart.

 

Is er een Common interface viaccess die in een topfield 7700hsci gaat werken zodat de TNTsat kanalen zichtbaar worden op de Topfield ?

 

Info vanuit de Sagem ontvanger:

Marque de fabricant de Viaccess 24

Marque modele de Viaccess 007

Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht dat ondertussen de Dreamboxen ook draaien met de TNT-sat card en blijkbaar ook de Ceryon (Maxdigital).

 

Of het met een Diablo-cam werkt weet ik niet.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...