Ga naar inhoud


[8000] Beta testers gezocht voor de 8000


guppje29

Aanbevolen berichten


  • Reacties 423
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Das hatte ich mir auch gedacht. Dacht al dat ik op de duitse ontwikkelsite was beland.

Inmiddels ook een afwijzing gehad en natuurlijk geen antwoord op mijn verstuurde klachten (zie eerder deze thread). Gelukkig maar, want ze schijnen nergens meer op te reageren. Moet er niet aan denken 800 euri te versturen en niets meer terug te horen.

DM7000s, DM7025 (320GB, quad lnb) & DM8000 (1TB, Multytenne twin). Newnigma2 images. Samsung 65".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dreammultimedia heeft vandaag 25/9 bekend gemaakt dat de uitlevering van de Dreambox 8000 waarschijnlijk nog deze week begint.

Elke beta-tester ontvangt binnenkort een pakket tracking-nummer waarmee de zending gevolgd kan worden.

 

Dream zegt er wel bij dat ze afhankelijk zijn van de productiefaciliteit in Nederland!

 

bij de zending zit ook een bon die recht geeft op 50 euro teruggave.

 

Link in het duits: http://news.hdplustv.de/news/news_hdplustv_597352.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

Distributeur van Dream Multimedia voor Nederland heeft mij vanochtend gevraagd het e.e.a. gedeeltelijk te rectificeren.

Ik ben misschien iets te voorbarig geweest met mijn conclusies en hier en daar een verkeerde indruk gewekt.

Ik ben van mening dat het de schuld van Dream Multimedia zelf is, maar ben het er wel meer eens dat ik daarmee ook onnodig de Nederlandse vertegenwoordiging tref, die wat dat betreft er ook eigenlijk niets aan kan doen dat DMM gewoon niet of nauwelijks communiceert en van die rare ratsen uithaalt.

De feiten zouden als volgt zijn:

1. Er zijn geen 6000 betatesters, maar "slechts" iets minder dan 600. (+/- 10 tot 15 per land)

2. De Dreambox DM8000 is toch geen vaporware, maar wordt vandaag naar de eerste 20 betatesters verzonden per UPS. Dat wil zeggen dat normaal gesproken maandag de eerste betatesters een box hebben.

3. Dream Multimedia beweerd hoog bij laag dat ze het erg vervelend vinden dat de betatesters langer dan gepland hebben moeten wachten, maar benadrukt dat er in tegendeel tot wat in de Duitse pers beweerd wordt echt geen sprake is van een "voorfinanciering" of "voorverkoop" maar dit echt een goed bedoeld gebaar is naar de Dream Multimedia liefhebbers die zo relatief goedkoop (je krijgt toch ruim 200 euro aan hardware gratis) als eerste over een 8000 kunnen beschikken en ook bij kunnen dragen aan de verbetering van de software, voordat het beestje echt op de markt komt.

Ik blijf het een ontaktische zet van Dream Multimedia vinden, maar na deze uitleg kan ik het wel een beetje begrijpen.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo.. Gaan er maarliefst 20 de deuro uit vandaag? Nou ja.. dan kan DMM tenminste met recht zeggen dat ze inmiddels met de verzending begonnen zijn.

TFH is ieder geval blij zijn centjes terug te hebben. 2 Maanden wachten is wat mij betreft echt te gek voor woorden. Als ze 2 maanden lang geld willen lenen, gaan ze maar naar de bank.

 

Ik wacht het maar mooi even af en gun mezelf zo'n ding wel met de kerst als cadeautje voor mezelf....

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q
]........ die zo relatief goedkoop (je krijgt toch ruim 200 euro aan hardware gratis) .......


Misschien is dat van de 200 Euro dan waar, maar goedkoop vind ik het niet.

ET10000 4x DVB-S2, ET4000 client, OSCAM, CanaalDigitaal, TNTSat.

Reelbox AVG 3x DVB-S2, 1x DVB-T (staat nauwelijks aan)
Visiosat G3+ (28.2E-23.5E-19.2E-13E) 4x ALPS quad 0,2db, PHILIPS 55PUS9109 TV
(2x Xsat CDTV410 & Cherokee 9000 NG4 in de kast)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: JAL
Origineel bericht van: Toxic[Q
]Daarom staat er ook relatief goedkoop.
Het is altijd nog minder dan 1299,00 euro :-)

Ron


Dus zijn ze al net zo duur als de reelbox word je ook niet vrolijk van.


Inderdaad, want waarmee onderscheidt de dream zich dan van de reelbox?

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is lastig te zeggen zonder getest te hebben, maar in ieder geval is een vol uitgeruste 8000 wel nog minimaal 200 euro goedkoper dan de simpelste reelbox AVG. Ik denk ook dat de software juist het wezenlijke verschil vormt. Enigma2 vind ik persoonlijk wel 25 x beter dan VDR.

Maar laten we even ophouden met vergelijken, want daar gaat dit topic niet over.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q
De Dreambox DM8000 is toch geen vaporware, maar wordt vandaag naar de eerste 20 betatesters verzonden per UPS.


Hmmm, en in welk land bevinden deze 20 betatester zich ???

2x VU+ Solo 4K, 2x DM8000, 1x DM800, Triax 90cm (13.0° / 19.2° / 23.5° / 28.2°)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: nlrela

Hmmm, en in welk land bevinden deze 20 betatester zich ???


Ehhh, droomland denk ik wink Maar ik ben wel heeeel benieuwd naar de eerste reacties. Zit ook al jaren op die machine te wachten.

3 x DM8000 2TB | 17/8 Multiswitch | PCH A110 & C200 | Synology NAS DS1511+ | iPad 1

Dreambox image: PLI of zo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...