Ga naar inhoud


[8000] Beta testers gezocht voor de 8000


guppje29

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Fransyvy
Mereltje: maakt niet uit. Het gaat er gewoon om dat als je een product koopt voor een redelijke prijs je mag verwachten dat het gewoon goed getest is en dat niet een hele serie terug moet.
Wat ik wel heel opvallend vindt is dat toch iedereen nog zo postief is over DMM (inclusief mijzelf) maar ik vind het echt gewoon lachwekkend...zielig eigenlijk...
Volgens mij hebben die jongens goud in hun handen; alleen kloten ze maar wat aan wat betreft marketing management in de breedste zin.


Echt veel alternatieven zijn er niet op de markt, zal dan toch niet zo makkelijk zijn om zo'n product op de markt te zetten.
Alleen vergelijkbaar is de Reelbox Avantgarde en aldaar is een vergelijkbare situatie ontstaan tijdens de ontwikkeling en eerste verkoop.

DM8000 ruDREAM Infinity X

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 423
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Je en daar is het overgrote deel van de hardware op normale PC componenten gebaseerd zodat er niet al te veel (hardware) ontwikkeling nodig was. Die avantgarde was ook al dik twee jaar eerder aangekondigd en steeds weer uitgesteld. Ik vind dat overigens een zwak "excuus" want Dream Multimedia heeft er zelf een puinhoop van gemaakt, geheel zonder hulp van Reel Multimedia.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedenk je wel dat een bedrijf als Dream Multimedia een afzet markt heeft die in het niets valt bij de grote jongens.

Deze grote jongens hebben iets meer geld vrij voor marketing, ontwikkeling enzv.

Ze zullen het bij Dream moeten doen met minder.

Maar als ik lees dat er met bepaalde auto's gereden wordt terwijl het bedrijf nog niet voldoende op poten staat dan is dat natuurlijk een kwalijke zaak.

Het klopt dat de communicatie bij Dream er onder lijdt, wellicht is het voor hun verstandig daar energie in te gaan steken.

Verder heb ik weinig problemen tot op heden met hun producten, maar goed ik probeer dan ook zo min mogelijk te pionieren en af te wachten tot de problemen er enigzins uit zijn.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind de toon in het bericht op het duitse board wel wat arrogants hebben. Zo van: We hebben de zoektocht afgesloten en we gaan nu de zaak behandelen....Dat kan betekenen dat ze nu beginnen met een bedrijf opdracht te geven om de 8000 te bouwen tot misschien wel het faillesement aanvragen en rustig achterover leunen.

 

Echt niet normaal hoe dit bedrijf zich opstelt.

Fransyvy

Dreambox 8000 en 7000, Wavefrontier 55, Pioneer 505XDE, Denon 4306/3930, B&W Nautilus 802 en HTM3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Fransyvy
Ik vind de toon in het bericht op het duitse board wel wat arrogants hebben. Zo van: We hebben de zoektocht afgesloten en we gaan nu de zaak behandelen....Dat kan betekenen dat ze nu beginnen met een bedrijf opdracht te geven om de 8000 te bouwen tot misschien wel het faillesement aanvragen en rustig achterover leunen.

Echt niet normaal hoe dit bedrijf zich opstelt.


Jürgen is inderdaad niet de meest communicatieve persoon bij DMM. Aan de andere kant: Verder communiceert DMM helemaal niet, dus we moeten het er mee doen. Het is in ieder geval beter dan helemaal niets.
Volgens een ander bericht van Jürgen op hetzelfde board, zou deze week EINDELIJK de productie bij Prodrive zijn en zouden volgende week de DM8000 uiteindelijk uitgeleverd worden. We zullen zien smile

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag eindelijk bericht gehad na ruim 6 weken wachten dat ik ben toegelaten voor betatester.

 

In de mail stond keurig dat de DM8000 geleverd werd incl de harddisk, dvd brander en wifi kit.

Zelfs de prijs van al aangepast van € 899,00 naar € 849,00.

 

Nu het contract nog en hopelijk daarna de box.

 

VU+ DUO 4K 4x DVB-S / Octagon SF8008 4K / Wavefrontier T90

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: tfh

Volgens een ander bericht van Jürgen op hetzelfde board, zou deze week EINDELIJK de productie bij Prodrive zijn en zouden volgende week de DM8000 uiteindelijk uitgeleverd worden. We zullen zien smile



@tfh,

Volgens mij heeft Jürgen de firma Prodrive helemaal niet vermeld blush

Als de tfh op het Dream Multimedia board dezelfde is als hier op het Sat4all board
dan is Jürgen nogal boos dat jij Prodrive hebt genoemd en heeft hij zelfs
die firmanaam uit jouw posting verwijderd omdat het hier iets betreft
dat volgens Jürgen alleen Dream Multimedia aan gaat.


Met vriendelijke groeten wink

sattaz
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: sattaz
Origineel bericht van: tfh

Volgens een ander bericht van Jürgen op hetzelfde board, zou deze week EINDELIJK de productie bij Prodrive zijn en zouden volgende week de DM8000 uiteindelijk uitgeleverd worden. We zullen zien smile



@tfh,

Volgens mij heeft Jürgen de firma Prodrive helemaal niet vermeld blush

Als de tfh op het Dream Multimedia board dezelfde is als hier op het Sat4all board
dan is Jürgen nogal boos dat jij Prodrive hebt genoemd en heeft hij zelfs
die firmanaam uit jouw posting verwijderd omdat het hier iets betreft
dat volgens Jürgen alleen Dream Multimedia aan gaat.


Met vriendelijke groeten wink

sattaz


Tuurlijk ben ik dezelfde TFH als daar. En inderdaad, hij heeft de naam Prodrive niet genoemd (laten we dat een aanvulling noemen van mijn kant) en was niet blij met die informatie. Maar dat is niet mijn probleem. Dat Prodrive die DM8000 maakt is inmiddels een publiek geheim.
Dream hoeft daar trouwens niet zo geheimzinning over te doen hoor. Apple laat zijn laptops van Quanta maken, Dell laat een groot deel van zijn productie bij Flextronics maken, etc, etc... Outsourcing is erg gangbaar. Niets aan de hand lijkt mij.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch netje's

 

Dear ,

 

thank you very much for your interest in the beta-test of the DM8000,

unfortunately we could not consider your appliance.

 

Because of the very high number of incoming requests it was not possible to

select the beta-testers objectively any more so we had to decide by drawing

lots in part.

 

Anyhow we hope that you will decide to buy a DM8000 and remain

 

with kind regards

 

your Dream-Multimedia-Team

 

VU+ Duo2 - PrismCube

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...