Ga naar inhoud


2 leden gewist


Ron

Aanbevolen berichten

Vandaag heb ik de accounts van 2 leden gewist.

1. PieterB, die ons beleid vergeleek met de gang van zaken in china. Iemand die ons met een dictatuur en communisme wil vergelijken is hier niet meer welkom.

2. rened, die in hetzelfde daadje nodig vond om aan te geven dat het hij belachelijk vond dat er een link niet geplaatst mocht worden. Dan had hij maar even moeten lezen:

http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/ubb/showflat/Number/1422064#Post1422064

Beide zijn kennelijk vergeten dat ze hier te gast zijn en dat het gratis gebruik van sat4all.com inhoud dat er hier regels gelden die je dient te accepteren als je gebruik maakt van sat4all.

Je gaat de plaatselijke sportvereniging toch ook niet vergelijken met een communistische partij omdat er logischerwijze regels gelden op de club? Als je het met die regels niet eens bent kan je namelijk weg gaan. Dat kan in een communistisch land niet. Het staat iedereen vrij om te verkassen, maar niet om dergelijke praat op sat4all te verkondigen!

Ik wil alle leden die het met ons beleid niet eens zijn, verzoeken dat hier even te melden zodat wij hun accounts kunnnen wissen. Het is namelijk of wissen, óf dergelijke praat voortaan achterwege laten. Stemmingsmakers gooi ik vanaf vandaag zonder waarschuwing buiten. Ik zit nu lang genoeg met tegenzin op sat4all, alleen vanwege dergelijke figuren die de stemming op het board en die van moderators opzettelijk verzieken.

Je kunt je altijd nog aansluiten bij de sat4all succesformule in belgie. Die hebben het namelijk wel klaar gespeelt een gezellig board zonder trammeland te draaien. Met gemiddeld 1 nieuwe berichten per week is dat natuurlijk ook wel iets gemakkelijker:-))

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 98
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Gast Agent Mike
Origineel bericht van: Toxic[Q
] Ik zit nu lang genoeg met tegenzin op sat4all, alleen vanwege dergelijke figuren die de stemming op het board en die van moderators opzettelijk verzieken.


waarom verkoop je het board niet??
iemand anders kan er zo verder mee.

maar je hebt wel gelijk, regels zijn regels.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de overname van het board heb ik een aantal zaken moeten beloven. Kort samengevat komt het er op neer dat ik beloofd heb het board op dezelfde wijze verder te voeren. Zonder reclame op het board zelf en zonder commercieel oogpunt.

Verkopen is dus geen optie. Ik zou hoogstens een vervanger kunnen zoeken, maar ik vind de hobby nog steeds te leuk. Ik zie het dus ook niet langer zitten dat een hele kleine groep mensen mijn (en andermans) hobby opzettelijk verziekt terwijl anderen het hier wel prima naar hun zin hebben.

Iedereen die bezwaren heeft tegen het beleid hier moet nu maar gewoon zijn biezen pakken want de regels op dit board blijven zoals ze zijn. Streng en rechtvaardig:-))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind in ieder geval dat je gelijk hebt.

In principe worden er hier alleen maar technische en softwarematige problemen behandeld over sat en aanverwante zaken.

Echter steeds vaker verzanden deze topics in onzin en zelfs persoonlijke opvattingen over zaken die eigenlijk niks meer met de originele vraag te maken hebben.

Dit maakt het board onoverzichtelijk en zoeken vaak lastig.

Wel geloof ik dat het bijhouden van het aantal berichten hier mede debet aan is: een aantal leden gaat op van alles en nog wat allerlei bijdehante opmerkingen verzinnen, die kant noch wal raken, alleen om maar zoveel mogelijk berichten achter hun naam te krijgen. Natuurlijk is dat spelletje om zoveel mogelijk postings op je naam te hebben leuk, dat is ook onderdeel van een board, maar het mag niet gaan overheersen.

En juist op sommige van die grappig bedoelde opmerkingen wordt vaak een hele discussie gestart, die nu en dan wat uit de hand lopen.

En dus moet er af en toe opgetreden worden. In mijn ogen normaal.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zijn er maar twee, dat is niet veel in zo'n grote gemeenschap en overtreders zullen er altijd zijn, dat kan je nooit helemaal uitbannen.

 

Met andere woorden: het gaat eigenlijk hartstikke goed, althans zo komt het op mij over, de sfeer is goed en de kwaliteit van dit board in onovertroffen.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Marco275
Origineel bericht van: Toxic[Q
]Vandaag heb ik de accounts van 2 leden gewist.

Ron


Wat schiet je hiermee op dan?


Ja wat zou ik daar nou mee opschieten? Misschien dat deze personen in het vervolg niet meer lopen mauwen op deze site en daarmee de sfeer verpesten?

Ron
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q
]Vandaag heb ik de accounts van 2 leden gewist.

Ron


Waarom leg je hier verantwoording af Ron?..als je handelt volgens de regels van het board hoef je verder toch geen uitleg meer te geven..
Een ieder wordt verwacht deze regels te kennen...

digipaps

 

"I'm not a complete idiot, some parts are missing"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, maar helaas werkt dat in de praktijk toch net even anders.

Meestal gaan de personen die verwijderd worden op andere sites enorm te keer en verkondigen daar hoe onterecht het allemaal is.

Nu weten jullie hoe en waarom en dat het verwijderen dus wel degelijk geheel terecht is.

Ik ga er ook vanuit dat iedereen die in dit draadje niet meldt dat hij het niet eens is met onze regels, dezelfde regels dus accepteerd en respecteerd. Als wij vanaf nu dus iemand tegen komen die opzettelijk de sfeer verziekt is die persoon meteen ex-lid.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Agent Mike
Origineel bericht van: Digipaps
Origineel bericht van: Toxic[Q
]Vandaag heb ik de accounts van 2 leden gewist.

Ron


Waarom leg je hier verantwoording af Ron?..als je handelt volgens de regels van het board hoef je verder toch geen uitleg meer te geven..
Een ieder wordt verwacht deze regels te kennen...


ik vind het wel prettig.
inderdaad hoeven de admin/mods geen verantwoording af te leggen aan de leden.
maar dit geeft wel transparantie.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ron, prima actie. Regels zijn regels, als ondertussen halve duitser bevalt me dat prima wink

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q
]
Origineel bericht van: Marco275
Origineel bericht van: Toxic[Q
]
]Vandaag heb ik de accounts van 2 leden gewist.

Ron


Wat schiet je hiermee op dan?


Ja wat zou ik daar nou mee opschieten? Misschien dat deze personen in het vervolg niet meer lopen mauwen op deze site en daarmee de sfeer verpesten?


Wel eens gehoord van proxy?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, wat dacht jij. registraties vanuit een proxy worden namelijk altijd afgewezen.

Het is als "gebande" natuurlijk niet onmogelijk, maar wel verdomd lastig om lid te worden van dit forum en vervolgens lid te blijven.

Bovenstaande leden zijn overigens niet gebanned, maar gewist. Die kunnen dus in principe opnieuw registreren en zich dan wel aan onze regels houden. Een van hen heeft dat vandaag volgens mij ook al gedaan, al zal hij zijn ledenstatus met xxxx berichten nu wel moeten "missen".

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q
] is hier niet meer welkom.
Ron



Origineel bericht van: Toxic[Q
] Die kunnen dus in principe opnieuw registreren
Ron


Kun je dit toelichten? want ik ben een beetje in de war.

Die uitspraken die daar gedaan zijn had ik ze gebanned, wat ik in eerste instantie ook dacht, maar ze kunnen achteraf toch weer komen?

GREETZZ.HOBSAT
--------------------
oost west, mij best.
Xtrend ET8000 3x DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...