Ga naar inhoud


2 leden gewist


Ron

Aanbevolen berichten


  • Reacties 98
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Toxic[Q
]Een van hen heeft dat vandaag volgens mij ook al gedaan, al zal hij zijn ledenstatus met xxxx berichten nu wel moeten "missen".

Ron

Ander idee, zet de teller op 0, forumstatus op 'vervelend ventje' en de avatar omzetten naar die van een ezel :D dan heb je er nog lol aan laugh

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: WPW
Origineel bericht van: Toxic[Q
]Een van hen heeft dat vandaag volgens mij ook al gedaan, al zal hij zijn ledenstatus met xxxx berichten nu wel moeten "missen".

Ron

Ander idee, zet de teller op 0, forumstatus op 'vervelend ventje' en de avatar omzetten naar die van een ezel :D dan heb je er nog lol aan laugh


dat vind ik nou een goed idee
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is volgens mij niet de bedoeling da leden op het board

ingaan op de beslissingen van moderators.

 

Volgens mij geldt dat ook andersom.

 

Dat leden geflusht worden zal nodig zijn en daarmee uit.

Niemand hoeft daarbij verantwoording af te leggen.

Ik proef nu dat dat toch wordt gedaan . . .

 

Het lijkt me al ingewikkeld genoeg om dit board voldoende

vrij te houden van onheuse invloeden en daarme basta, toch?

 

Waar hebben we het over, gewoon een (jammer genoeg) gedwongen

taak van de moderators en ik twijfel niet aan jullie inzet

en voldoende kennis wat wel en niet mag . . . .

 

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Groot gelijk heb je Toxiq!

We komen hier allen (als het goed is), omdat we graag wat willen leren of informatie willen delen.

 

Niet om een anders mans leven zuur te maken of alle regels aan de laars te lappen..

 

Diegene die dat wel probeerd is gewoon een relschopper,

zulke personen worden niet getollereerd op straat dus lijkt

me logisch dat dat hier ook niet getollereerd word.

 

 

Groeten,

 

Hendrik

 

Dreambox 7025+

Dreambox 800HD PVR

80cm op DiSEqC H-H motor

70cm op 19,2 en 23,5 oost

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom maak je niet een topic gemaakt klaaghoekje? Hierin mag een ieder gewoon zijn zegje zeggen zonder er op aangesproken te worden. Ja ok de bekende dingen zoals in de regels niet maar voor de rest...

Astra 1 zit bij mij op  31,5°E,  28.2°E, 19.2°E
Astra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°E
Astra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Waarom maak je niet een topic gemaakt klaaghoekje? Hierin mag een ieder gewoon zijn zegje zeggen zonder er op aangesproken te worden.

 

Zodat mensen ongestoord de moderators die hun vrije tijd opofferen voor oud vuil uit kunnen maken?

 

Is wel een heel slecht idee. Mensen moeten gewoon respect en begrip tonen. Simpel, klaar en uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q
]Vandaag heb ik de accounts van 2 leden gewist.
1. PieterB, die ons beleid vergeleek met de gang van zaken in china. Iemand die ons met een dictatuur en communisme wil vergelijken is hier niet meer welkom.
2. rened, die in hetzelfde daadje nodig vond om aan te geven dat het hij belachelijk vond dat er een link niet geplaatst mocht worden. Dan had hij maar even moeten lezen:
http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/ubb/showflat/Number/1422064#Post1422064
Beide zijn kennelijk vergeten dat ze hier te gast zijn en dat het gratis gebruik van sat4all.com inhoud dat er hier regels gelden die je dient te accepteren als je gebruik maakt van sat4all.
Je gaat de plaatselijke sportvereniging toch ook niet vergelijken met een communistische partij omdat er logischerwijze regels gelden op de club? Als je het met die regels niet eens bent kan je namelijk weg gaan. Dat kan in een communistisch land niet. Het staat iedereen vrij om te verkassen, maar niet om dergelijke praat op sat4all te verkondigen!
Ik wil alle leden die het met ons beleid niet eens zijn, verzoeken dat hier even te melden zodat wij hun accounts kunnnen wissen. Het is namelijk of wissen, óf dergelijke praat voortaan achterwege laten. Stemmingsmakers gooi ik vanaf vandaag zonder waarschuwing buiten. Ik zit nu lang genoeg met tegenzin op sat4all, alleen vanwege dergelijke figuren die de stemming op het board en die van moderators opzettelijk verzieken.
Je kunt je altijd nog aansluiten bij de sat4all succesformule in belgie. Die hebben het namelijk wel klaar gespeelt een gezellig board zonder trammeland te draaien. Met gemiddeld 1 nieuwe berichten per week is dat natuurlijk ook wel iets gemakkelijker:-))

Ron


Veemd dat sommige personen zulke uitspraken doen,als je je ergens niet thuis voelt moet je gewoon weggaaan i.p.v de boel te verzieken.
Helaas gebeurd dit niet alleen hier,in het dagelijkse leven gebeurd dit ook.

Verder mijn complimenten voor sat4all,het is hier goed onder controle.
(Weg met de rotte appels).
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: WPW
Origineel bericht van: Toxic[Q
]Een van hen heeft dat vandaag volgens mij ook al gedaan, al zal hij zijn ledenstatus met xxxx berichten nu wel moeten "missen".

Ron

Ander idee, zet de teller op 0, forumstatus op 'vervelend ventje' en de avatar omzetten naar die van een ezel :D dan heb je er nog lol aan laugh


Ik vind het publiek aan de schandpaal nagelen middeleeuwse methoden.
Tox heeft dat al gedaan met het openen van dit topic en jij doet er nog een flinke schep bovenop.
Ik vind dat niet kunnen, ook de mods willen op het forum niet publiek voor alles uitgemaakt worden.
Het wissen van de account moet voldoende zijn, de boodschap is dan ook duidelijk, daar hoeft an publiek niet nog een trap na te worden gegeven
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik werk op een callcentre en daar gebeurd het zelfde, ff een kort bericht van een teammanager. Die en die is ontslagen ivm de reden. Dan weet de rest ook waar ze aan toe zijn en waar de collega is gebleven.

Dus wat mij betreft kan dit wel, alleen dan een topic met een slotje er op.

 

Rekordc

Easyvdr based VDR 1.7.29 server met als clients S100 & Kreatel vip 1710 / 1960 en hopelijk snel een Raspberry Pi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volkomen mee eens polvo.

Zeker als diegene zijn mening niet meer kan ventileren.

Wat mij betreft ook slotje!

 

Origineel bericht van: Polvo
Origineel bericht van: WPW
Origineel bericht van: Toxic[Q
]Een van hen heeft dat vandaag volgens mij ook al gedaan, al zal hij zijn ledenstatus met xxxx berichten nu wel moeten "missen".

 

Ron

Ander idee, zet de teller op 0, forumstatus op 'vervelend ventje' en de avatar omzetten naar die van een ezel :D dan heb je er nog lol aan laugh

 

Ik vind het publiek aan de schandpaal nagelen middeleeuwse methoden.

Tox heeft dat al gedaan met het openen van dit topic en jij doet er nog een flinke schep bovenop.

Ik vind dat niet kunnen, ook de mods willen op het forum niet publiek voor alles uitgemaakt worden.

Het wissen van de account moet voldoende zijn, de boodschap is dan ook duidelijk, daar hoeft an publiek niet nog een trap na te worden gegeven

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...