Ga naar inhoud


2 leden gewist


Ron

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: fatfreddy
pffff........waar mensen zich al niet druk om kunnen maken.

De beste opmerking.
Ik ben hier voor mijn hobby als een oud lid, als een ex moderator en nu hopelijk voor jaren als erelid.
Ik sta niet te wachten op zulke topics en ga dan ook niet alles lezen hier.
Iemand die scheef gaat recht zetten luid mijn motto en iemand die openlijk #$@@!!! woorden gebruikt die mag van mij gewist worden..en dat zonder uitleg
Amen

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 98
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Het wissen van leden is enkel en alleen een zaak van de mod's. Waarom er nog om reakties gevraagd wordt, dat begrijp ik echt niet. Je lokt niet enkel positieve maar ook negatieve antwoorden uit. Willen de verantwoordelijken van dit board leden wissen, als het nodig is, ok. Maar enkel een mededeling zonder ruimte voor antwoorden ware wenselijk geweest. Dan was deze lange en zinloze discussie er niet geweest. Het ontaard op een scheldtirade en daar schiet niemand iets mee op.

Nog een fijn WE.

 

Graafje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: AlanS
Dit topic gaat hardstikke goed het scheidt toch al een paar keer het kaf van de koren. :-)
Die gedachte kwam bij mij ook al boven. Hoeveel zijn er inmiddels gewist ? Op die plek van die 2 moet maar een dynamisch getal komen zodat die continu aangepast word.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Was het vroeger niet zo dat je eerst een waarschuwing kreeg en een kwis moest invullen? Of is dat nog zo?

 

Ik moet eerlijk bekennen dat ik in het begin ook wel eens over de schreef ben gegaan, met name door te posten in verkeerde fora, en ik zou het toch wel zwaar vinden als ik toen vanwege die verkeerde post zou zijn gewist.

 

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Was het vroeger niet zo dat je eerst een waarschuwing kreeg en een kwis moest invullen? Of is dat nog zo?

Ik moet eerlijk bekennen dat ik in het begin ook wel eens over de schreef ben gegaan, met name door te posten in verkeerde fora, en ik zou het toch wel zwaar vinden als ik toen vanwege die verkeerde post zou zijn gewist.


ik denk dat er hier niet veel leden zijn die nog nooit iets fout hebben gedaan, ik denk ook niet dat je voor het posten van posts in verkeerde fora wordt gewist (tenminste als je het niet expres de hele tijd doet)

MVG. G3rard

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

 

-George Bernard Shaw

Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies, je moet het toch wel bont maken of na 5 waarschuwingen nog steeds doorgaan wil je een tijdelijke(!) ban en als je dan nog doorgaat een definitieve ban krijgen.

Met lieden die zich niet aan de fatsoensregels op dit board houden zijn we echter weinig tolerant. Als je echt over de schreef gaat, bannen of wissen we meteen.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Was het vroeger niet zo dat je eerst een waarschuwing kreeg en een kwis moest invullen?

 

Dat was inderdaad vroeger zo. Toendertijd probeerde Sat4all op een ludieke vriendelijke manier mensen op de spelregels van het forum te wijzen maar dat viel bij sommige ook niet in goede aarde. Ik weet nog wel dat ik als voormalig moderator behoorlijk wat kritiek over me heen kreeg. Het is ook nooit goed :-)

 

Zal maar niet verklappen van wie dat idee kwam :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast thevandijks
Origineel bericht van: Rekordc
Ik werk op een callcentre en daar gebeurd het zelfde, ff een kort bericht van een teammanager. Die en die is ontslagen ivm de reden. Dan weet de rest ook waar ze aan toe zijn en waar de collega is gebleven.
Dus wat mij betreft kan dit wel, alleen dan een topic met een slotje er op.

Rekordc

Bij een callcentre gebeuren wel meer rare dingen!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q
]Precies, je moet het toch wel bont maken of na 5 waarschuwingen nog steeds doorgaan wil je een tijdelijke(!) ban en als je dan nog doorgaat een definitieve ban krijgen.
Met lieden die zich niet aan de fatsoensregels op dit board houden zijn we echter weinig tolerant. Als je echt over de schreef gaat, bannen of wissen we meteen.

Ron


Na dit hele topic gelezen te hebben, wil ik toch wel reageren.
Dat er regels zijn waar de 'gasten' zich aan moeten houden, ben ik met de topic starter eens, ook dat dit duidelijk kenbaar gemaakt moet worden, vind ik heel helder naar de overige leden toe.
Waar ik het echter niet mee eens ben, is de manier waarop deze topic starter al diverse topics gestart heeft die in dergelijke chaos eindigen als het zich nu bevind, namelijk om duidelijk een heftige discussie te starten, waarbij uiteindelijk heel veel mensen hun gal proberen te spuien en hiermee mogelijk een ban of zelf een 'gewist account' oplopen.
Schijnbaar moet dit van tijd tot tijd.
Ik herinner mij niet lang geleden nog iets over 'dreamboxen' die door een verkeerde image massaal de geest gaven, het bleek om clones te gaan.
Na diverse, begrijpelijke slotjes (rondom dit topic), werd er toch nog een topic geopend, waarin schijnbaar alles rechtgezet moest worden.
dit liep uit op 'weer' een heftig topic.


Wat ik mij afvraag, is het dit allemaal waard, om deze topics te starten, waarbij zich iedereen onderling voor alles en nog wat gaat uitmaken?
En als je dan toch duidelijkheid wil verschaffen, maak een topic en meteen een slot erop, geen discussie mogelijk.
Of, zoals je vaker op diverse board ziet een rubriekje met gebande of gewiste leden (met reden) en dit uisluitend voor de mods om hierin wijzigingen aan te brengen.
Discussie hierover uitsluitend en alleen via PM aan de gehele groep moderatoren.

grtz arie

_________________________________________________________________________

Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...