Ga naar inhoud


2 leden gewist


Ron

Aanbevolen berichten


  • Reacties 98
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Inderdaad Sjattuh het is nooit goed. En als iemand op andere fora's van diverse dingen beticht wordt dan wil je je uiteraard ook wel een keer verdedigen en duidelijk maken hoe de vork echt in de steel zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: AlanS
Inderdaad Sjattuh het is nooit goed. En als iemand op andere fora's van diverse dingen beticht wordt dan wil je je uiteraard ook wel een keer verdedigen en duidelijk maken hoe de vork echt in de steel zit.


Hoezo vork in de steel? Als een melding hier staat is het heus niet automatisch waarheid. SAT4ALL wordt echt niet beter door af te geven op andere fora. In plaats van zo druk te zijn met bans geven of ip nummers te blokkeren, kunnen we beter die energie steken in de kwaliteit van het forum.

Persoonlijk vind ik de inhoudelijke kwaliteit achteruit gegaan met het verdwijnen van diverse leden die erom bekend stonden interessante content te leveren (we hadden ooit leden uit de TV Totaal, Canal Digitaal, enz.). Dan is het genieten om dat alles te lezen. Waar ik erg van baal dat dit soort topics en ontsporingen ervan toenemen en het imago lijken te gaan bepalen van dit stukje forumgoud. En dan durf ik ook nog wel te zeggen dat zulke topics vaak gevoed worden door maar één moderator. En nee, een naam doet er niet toe, want dat is achteruit kijken. Vooruit kijken en met dit forum een visie hebben is veel belangrijker.

Voor mij hoeft dit forum niet pedagogisch verantwoord te zijn, al stel ik bepaalde normen en waarden in taalgebruik en aanspreekbaarheid wel op prijs.

Misschien ten overvloede: Deze reactie is niet om ook maar iemand persoonlijk te kwetsen, maar probeer een opbouwende reactie te plaatsen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

De medewerker van Canal Digitaal is zelf afgehaakt zonder ook maar één constructieve post.

 

Erg jammer was dat want de betere bedrijven doen bewust mee aan dergelijke fora om zo goed in te kunnen spelen op de behoefte, vragen te beantwoorden en klachten op te lossen.

 

Gemiste kans. frown

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

De medewerker van dat blad was hier onder verschillende namen zijn eigen blad aan het promoten.

Zodra iemand hier ook maar enigzins tegengas gaf aan de mening van deze redacteur gaf dezelfde man antwoord onder een andere nickname.

Overbodig om te vermelding dat nickname1 het altijd eens was met nickname2. laugh

De discussie was hierdoor echter van nul en generlei waarde dus niet op zijn plaats op Sat4all.

 

Kunnen we nu weer terug naar het onderwerp.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

zonder verder in discussie te gaan wie wel of niet gemist word zoals Torchwood dit even aankaartte.. ben ik toch wel met een punt van Torchwood eens en dat is om gewoon een sectie te maken, zonder ook maar mogelijkheden voor leden om een reactie te plaatsen, waar de gewiste-ban leden staan met een korte uitleg waarom.

 

En wat er op andere boards geschreven word over sat4all...tja daar zou ik me niet druk over maken

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat ik voorop stellen dat ik het jammer vind in z'n algemeenheid (dus niet specifiek over deze twee leden) dat er leden moeten worden gewist en gebanned van S4A.

 

Echter ik ben ook van mening dat de huisregels er zijn om gerespecteerd te worden, en dat er door sommige leden nogal eens wordt geschreven alsof de huisregels niet op hun van toepassing zijn. Als ik niet zeker weet of een link mag, dan vermeld ik dat ook duidelijk, en ga niet de sterretjes "truuk" toepassen. Soms plaats ik helemaal geen link omdat ik zeker weet dat ik daarmee de regels overtreed. Zo moeilijk is het voor mij niet.

 

Soms is het jammer dat mensen hier weggaan die veel kennis hebben. Maar ook deze mensen zijn ooit akoord gegaan met de huisregels, dus die gelden net zo goed voor hun. En nu zal het in de praktijk dus wel zo wezen dat een persoon die veel heeft bijgedragen aan het forum misschien iets meer krediet krijgen, maar daar is niets vreemds aan.

 

Wat ik jammer vind is dat in een topic waar netjes wordt vermeld wat de reden van het verwijderen van twee leden is, dat er meteen de kans wordt gegrepen om maar eens af te geven op de leiding hier. Als het je niet bevalt, of niet binnen de huis regels kan posten, dan kan je het beste gewoon wegblijven in plaats van je energie te verspillen aan "tegengas" geven.

 

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
En wat er op andere boards geschreven word over sat4all...tja daar zou ik me niet druk over maken

 

Maar als iemand persoonlijk beticht wordt van onredelijkheid, diktatuur, niet neutraal zijn,commercieele belangen etc etc , dan is het een vrij menselijke reaktie dat je op een gegeven moment die leugens beu bent en je mensen de andere kant van het verhaal vertelt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach beste vriend Alan, dat word toch wel gedaan .. met of zonder uitleg

 

en met leden die hun sporen hier verdient hebben kan altijd een onderlinge PM wonderen doen.

zelfs als ze in de fout gaan, we leven nu eenmaal in een wereld die bestaat uit uitzonderlijke individuen, en elke vogel zingt zoals die gebekt is.

 

 

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zie dit forum bord eigelijk zow

 

ron is de gastheer en steld regels op.

jij bent te gast,niet tevreden over de regels heb je een probleem.

dat probleem heb ik dus ook al een keer gehad toen kon ik ook in mn tijd een spel spelen :-)

heb ik de tijd dat ik nu hier zit een redelijke band opgebouwd met moderatoren,en dat er dan 1 mij over de vingers tik shit happens zal dan mn eigen schuld wel zijn geweest denk ik maar zow,

maar voor de rest prima board zow al post ik niet al te veel meer ivm drukte

dm8000 powerd by rudream line X 3.2 white HBB-tv

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om even de zaak te inventariseren als ik mag:

Er zijn wat standpunten, maar als er regels zijn kun je die regels accepteren of negeren, bewust of onbewust.

Eigenlijk zou er geen discussie moeten zijn als de regels helder zijn en er respect voor is.

Wat mij een beetje opvalt is dat er tussen de regels door nogal wat geintjes worden getrapt. Is dat niet juist de charme om met elkaar door die deur te gaan? Ik vind het zeer vermakelijk en zie dat ook taalgebruik en respect niet onder het kleed gepoetst zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ehhhhh Ron,

 

Er waren een aantal jaren geleden wat andere mensen die hier wel eens kwamen waaronder ik zelf die hoe dan ook gelijk een ban kregen.

Maar dat was puur omdat wij van een ander forum waren.

Tijden veranderen maar regels zijn regels en die moeten overal worden opgevolgd.

Maar soms vind ik ze wel wat streng maar goed wie ze niet wil volgen kan beter weg gaan en een ander forum zoeken.

Ik ben eigelijk wel benieuwd of mijn oude naam nog in de ban staat! want ik had een IP en Naam ban for life.

 

 

Origineel bericht van: Toxic[Q
]Precies, je moet het toch wel bont maken of na 5 waarschuwingen nog steeds doorgaan wil je een tijdelijke(!) ban en als je dan nog doorgaat een definitieve ban krijgen.

Met lieden die zich niet aan de fatsoensregels op dit board houden zijn we echter weinig tolerant. Als je echt over de schreef gaat, bannen of wissen we meteen.

 

Ron

Onze geest is als een Parachute hij werkt alleen als die open is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is inmiddels wel een "hot topic" van 9 pagina's lang geworden! Je zou haast zeggen dat dit topic juist gestart is om reactie uit te lokken en het aantal postings en page views op deze site omhoog te krikken zodat de sponsoren tevreden blijven smile .....of zoiets crazy......

1x DM800HD - OpenPLi 2.1 - CCcam 2.3.0  (in de kast als reserve)

1x Vu+ Solo2 -  OpenPli 4.0 - Oscam - 110cm Triax - Stab rotor
2x Amino A140 (Glasvezel ontvanger)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: blake7
Ehhhhh Ron,

Er waren een aantal jaren geleden wat andere mensen die hier wel eens kwamen waaronder ik zelf die hoe dan ook gelijk een ban kregen.
Maar dat was puur omdat wij van een ander forum waren.


Dat is onzin. Er zijn alleen mensen gebanned omdat ze zich niet aan de regels hielden.
Er zijn wel een aantal mensen van een ander forum gebanned omdat ze te pas en te onpas onze leden naar hun eigen forum aan het lokken waren.
Ik weet niet of het hier over hetzelfde forum gaat, want je roept immers maar wat zonder precies aan te geven waar het over ging.

Ron
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Testarossa
Origineel bericht van: Toxic[Q
]Precies, je moet het toch wel bont maken of na 5 waarschuwingen nog steeds doorgaan wil je een tijdelijke(!) ban ....

Ron


Sorry, maar om het op uw subtiele manier te zeggen: "dat is gelul kerel" Ok, ik ben het met je eens dat iemand een ban verdient als het te bont gemaakt wordt. Maar je kan net zozeer een ban krijgen voor een objectieve mening te hebben over iets i.v.m. het sateliet gebeuren (los van de site, mods, enz... )
De beloofde waarschuwingen blijven dan uit en de banknop wordt dan gebruikt puur om de mond te snoeren.
Dan krijg je gefrustreede zielen die na het uithuilen op andere boards, hemel en aarde verzetten om hier de boel te komen verzieken, helemaal stijlloos is dat. Anderen denken er dan weer het hunne ervan, schakelen over op een passieve deelname of blijven gewoon weg. Jammer is dat, omdat deze toch wel wat meer te bieden hadden dan een doordeweekse 'proxy-expert' met teveel vrije tijd.

Dit bij wijze van verduidelijking over de 'stemming' die rond dit board hangt. Please don't shoot the messenger ....
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...