Ga naar inhoud


2 leden gewist


Ron

Aanbevolen berichten

Ron,

 

In feite herhaalde je het al ettelijke keren ! wij zijn hier te gast. Als de regels worden gevolgd geen probleem ! via PM kan heel veel.. Dus stop in godsnaam met verantwoording te geven voor iets waar jij en de vele moderators hun vrije tijd in steken !! namelijk anderen met de zelfde hobby van vraag en antwoord voorzien. En is dan nodig om iemand te bannen te wissen of te verplichten de regels te lezen .... so what ??

Als ze elders beter en sneller aan het antwoord kunnen geraken dat ze het dan daar zoeken . en trouwens 2 op de 336 max online leden is net 0.01% ik denk dat dat pas een heel mooi cijfer is .

 

grtz

jan.

 

 

 

 

------------------------------------------------

VU duo - dreambox 7000/160Gb -T90 4sats

Als je niets kan zeggen die mooier klinkt dan de stilte, zwijg dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 98
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Testarossa

Sorry, maar om het op uw subtiele manier te zeggen: "dat is gelul kerel" Ok, ik ben het met je eens dat iemand een ban verdient als het te bont gemaakt wordt. Maar je kan net zozeer een ban krijgen voor een objectieve mening te hebben over iets i.v.m. het sateliet gebeuren (los van de site, mods, enz... )
De beloofde waarschuwingen blijven dan uit en de banknop wordt dan gebruikt puur om de mond te snoeren.
Dan krijg je gefrustreede zielen die na het uithuilen op andere boards, hemel en aarde verzetten om hier de boel te komen verzieken, helemaal stijlloos is dat. Anderen denken er dan weer het hunne ervan, schakelen over op een passieve deelname of blijven gewoon weg. Jammer is dat, omdat deze toch wel wat meer te bieden hadden dan een doordeweekse 'proxy-expert' met teveel vrije tijd.

Dit bij wijze van verduidelijking over de 'stemming' die rond dit board hangt. Please don't shoot the messenger ....


Alweer onzin. Iemand mag hier best netjes zijn mening geven, maar dat "netjes" is vaak waar het aan schort. Er wordt vaak op de man gespeelt, andere leden, moderators of admins beledigd en/of ronduit onbeschoft taalgebruik gehanteerd. Die lieden worden dus inderdaad meteen gebanned want in onze huisregels staat duidelijk:
"Wees altijd netjes tegenover andere leden en moderators en creëer geen negatieve sfeer.
Op dit board gelden de normale fatsoensregels. D.w.z. dat het gebruik van scheldwoorden of schuttingtaal, evenals berichten waarbij iemands privé-gegevens bekend worden gemaakt of iemand op ordinaire wijze wordt aangevallen, uit den boze zijn! Dergelijke berichten worden gewist en het lidmaatschap van de overtreder zal worden beëindigd..."

Het verbaast mij dus dat je hierover een opmerking plaatst? Onze regels zijn daarover toch heel erg duidelijk?
En inderdaad als iemand van de 100 berichten 95x over het een of ander loopt te melken (en dus de goede sfeer aantast), is het snel afgelopen met die persoon.
In onze huisregels staat immers: "...Leden die herhaaldelijk de goede sfeer op dit board aantasten, worden uiteindelijk verwijderd uit onze database en zijn niet langer welkom op sat4all."
Bovendien is je mening geven niet hetzelfde als "de regels hier zijn k*t", want dan zit je hier gewoon verkeerd en moet je ergens naartoe gaan waar de huisregels je wel bevallen. Je mening geven is in dat geval dus logischerwijze onnodig en ongewenst. De huisregels zijn "geboren" uit jaren ervaring en uit noodzaak en gaan wij niet veranderen. Ben je het met die huisregels niet eens, ga je dus maar gewoon weg en moet je niet nodeloos blijven zeuren.
Dan kun je bijvoorbeeld onze belgische vrienden bezoeken waar het niveau van het board gelijk -0- is en alleen maar gezeurd en gezeverd wordt.
Al nemen wij beslissingen op zo'n democratisch mogelijke wijze onderling met een hele groep moderators, is sat4all geen democratie! WIJ bepalen de huisregels en dus WIJ bepalen hoe je jezelf hier dient te gedragen. Ben JIJ het daar niet mee eens, zit je hier verkeerd en moet je gewoon GAAN.
Bovendien gelden op sat4all de 2 gouden regels die in principe in iedere community gelden:
Regel 1: De moderator heeft altijd gelijk.
Regel 2: Zie regel 1.
Als een moderator een beslissing neemt, accepteer je die dus gewoon en als je er dan toch bezwaar op wilt maken, doe je dat UITSLUITEND via PM of e-mail. Heb je goede arumenten, willen wij er altijd naar luisteren en gooien we je voorstel of bezwaar in de groep en beslissen gezamelijk. Indien je er niets meer over hoort heb je pech en kan je dat accepteren of gaan.
Plaats je jouw bezwaar op de beslissing van een moderator toch openlijk op het board, heb je per definitie wat ons betreft al ongelijk, hoe goed je argumenten ook zijn. Je respecteerd op dat moment namelijk onze huisregels niet (het bekende bij een ander op de tafel schijten principe), dus waarom zouden wij jouw bezwaren respecteren?
Zoooooo simpel is het nou.
In principe kan hier dus alles besproken worden. Als je onze huisregels daarbij maar respecteerd. De personen die dat niet doen, hebben bij ons weinig kans op een lang "leven" op sat4all.

Ron
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ook geen schuttingwoorden of dergelijke gebruikt

 

zei alleen dat ik het belachelijk vond dat er geen link geplaatst mag worden en dan word je er uit gegooid

 

op dat moment is dat een mening maar ja

 

Maar nu blijkt dat er wel bepaalde links worden gegeven zonder censuur

 

Je kan hier beter een slotje op doen

 

mijn berichten staan op 2 of 3 maar zullen wel niet zoveel meer bij komen als vroeger

 

vind het echt jammer vond het wel een leuk forum

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik neem aan dat je in staat bent op mijn eerdere berichten (begrijpend) te lezen?

Dan zou je nu weten dat het geen zin heeft om op het board in bezwaar te gaan. Dat had je via PM moeten doen (zie huisregels).

Jouw "mening" over de "belachelijke" huisregels van dit forum doet er niet toe. Zoals ik eerder al schreef accepteer je die of niet. "Niet" wil zeggen dat je dan ook niets op sat4all moet schrijven en de website eigenlijk gewoon moet verlaten.

Bij mij is "belachelijk dat ik hier die link niet mag plaatsen" hetzelfde als in bezwaar gaan. Dat is geen mening, maar jij zegt dat het belachelijk is. Dat is dus een bezwaar op onze beslissing en dient via PM of e-mail te geschieden.

Wij bepalen de regels en niet Rened.

Je bent bovendien niet gebanned, maar we hebben je account gewist. Je hebt je toch weer opnieuw (en wel onder dezelfde naam) aan kunnen melden?

Als jij niet veel meer post zal mij dat een zorg zijn. We hebben liever een klein groepje van 250 postitief ingestelde leden dan een groep van 5000 aktieve leden waarvan een groot deel zich niet weet te gedragen of de sfeer steeds negatief aantast.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: tycaja
Ron,
Als ze elders beter en sneller aan het antwoord kunnen geraken dat ze het dan daar zoeken . en trouwens 2 op de 336 max online leden is net 0.01% ik denk dat dat pas een heel mooi cijfer is .

grtz
jan.


Ik denk dat je die 336 verkeerd interpreteerd. "Max Online: 336 @ 16/04/2008 20:22" wil zeggen dat er op die dag en tijdstip 336 leden tegelijkertijd ingelogd waren op dit forum.
Momenteel loggen per dag (per 24uur dus) zo'n 1150 leden op het forum in en worden we (inclusief alle pottekijkers) door zo'n 8000 unieke bezoekers per dag bezocht.
In de herfst en winter liggen die aantallen aanmerkelijk hoger.

Ron
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeps !! ma swat dan ligt het percentage ook een héél pak lager

dus kan maar beter zijn. whistle

 

grtz

jan.

 

------------------------------------------------

VU duo - dreambox 7000/160Gb -T90 4sats

Als je niets kan zeggen die mooier klinkt dan de stilte, zwijg dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Testarossa
Origineel bericht van: Toxic[Q
]
Alweer onzin...

Omwille van regel 1 (en 2) is het zo goed als onmogelijk om dit te weerleggen en laat ik de eer voor het gemak aan U.
Origineel bericht van: Toxic[Q
]
Het verbaast mij dus dat je hierover een opmerking plaatst?

Vandaar dat ik hem ook plaats, zoals iedereen weet ligt dat op zich al gevoelig t.o.v. de regels. Plus dat het merendeel van de reacties hierover, laat ik zeggen nogal 'emotioneel' getint zijn, met alle gevolgen van dien.
En de rest, neemt niet eens de moeite om dit nog aan te kaarten en gaat gewoon weg. Zoals u dat wenst dus, alleen jammer dat je zo met het badwater ook het kind wegkiepert.
Origineel bericht van: Toxic[Q
]
Als je onze huisregels daarbij maar respecteerd. De personen die dat niet doen, hebben bij ons weinig kans op een lang "leven" op sat4all.

Het zal je weer verbazen maar er is dan ook niemand die problemen heeft met de huisregels op zich. Maar respect kan je moeilijk vinden waar met weinig empahtie over "leven" beslist wordt.
Dit gezegd zijnde heb je mischien een beter beeld over het e.e.a. Uiteraard bent u vrij om dit te interpreteren op uw eigen manier.

amen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sure, volgens jou heeft dus niemand moeitje met de huisregels, maar ze "vergeten" zich er simpelweg aan te houden?

Zelden lees ik dergelijke tegenstrijdige praat.

Nogmaals, sat4all heeft huisregels om het forum in goede banen te leiden. Alle "minder prettige" berichten en discussies zijn direct gevolg van het niet aan de regels houden van een klein groepje bezoekers. Pas DAARNA kan het eventueel gebeuren dat iemand minder vriendelijk behandeld wordt.

Daar mag de grote groep niet onder leiden. Vandaar dat wij mensen buiten smijten. Die hebben dat dan maar aan één ding te danken en dat is aan zichzelf.

Hiermee sluit ik dit topic. Ik lees verder namelijk geen reacties meer van mensen die het NIET eens zijn met onze regels.

Dat wil zeggen dat vanaf heden iedereen zich gewoon een die regels houd (of weg blijft). Dan hoeven wij ook geen impopulaire maatregelen te nemen. Een ieder staat de keuze om te blijven en de huisregels te accepteren én respecteren of weg te blijven dan ook geheel vrij.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...