Ga naar inhoud


[All] Dreamboxedit 3.0.0


Henksat

Aanbevolen berichten


  • Reacties 196
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hoi Henk,

 

Hij geeft ook dit aan:

Transfer complete

** Verzenden bestand "/etc/tuxbox/satellites.xml" **

Starting FTP transfer

Transfer complete

Ongebruikt bouquet "/etc/enigma2/userbouquet.favourites.radio" verwijderd van de dreambox

Ongebruikt bouquet "/etc/enigma2/userbouquet.favourites.tv" verwijderd van de dreambox

Disconnecting.

Disconnected.

Netwerk antwoord: <?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>

<e2message>

 

<e2result>true</e2result>

<e2resulttext>reloaded both</e2resulttext>

 

</e2message>

 

Zenden van automatisch herladen commando gelukt

VU+ Solo2 OpenPli powered

Triax 78 Triple LNB

Qnap TS-119 NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: antonlamers
in het zenden scherm staat ook enigma2 settings automatisch laden aangevinkt. hoort dit?


Ook hier geldt: Goed lezen.
Als je een E2 box hebt moet je deze aangevinkt laten, anders is een handmatige reload nodig en die gebruikt een ander commando.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: antonlamers

Ongebruikt bouquet "/etc/enigma2/userbouquet.favourites.radio" verwijderd van de dreambox
Ongebruikt bouquet "/etc/enigma2/userbouquet.favourites.tv"
verwijderd van de dreambox


Dit is normaal, hij verwijdert bouqetten die wél op je box stonden, maar niet in de lijst die je hebt geupload.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q

Misschien begrijp je nu waarom wij als moderator wel eens wat streng zijn. Lezen blijkt namelijk voor velen gewoon niet mogelijk en daardoor zitten wij de hele dag berichten te editten.


Altijd al wel geweten, maar is idd vermoeiend af en toe.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik een nieuw radio bouquet toevoeg aan de zenderlijst, is het ook mogelijk als ik over een tijdje een nieuwe zenderlijst download, dat ik dan mijn toegevoegde radio lijst kan ivoegen? Of moet ik met de hand dan weer een nieuw bouquet aanmaken en daar de radio zenders weer inzetten en uploaden.

 

Anton

 

VU+ Solo2 OpenPli powered

Triax 78 Triple LNB

Qnap TS-119 NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jazeker, dat heb ik ook al gedaan. Maar ik kan me voorstellen dat ik niet de enigste ben die naar deze kanalen kijk en dan is het wel handig als ze ergens in een Boeket voorkomen. Ik ben ook helemaal niet te lui om het zelf te doen hoor maar het is gewoon een verzoekje voor de volgende lijst, lijkt me niets mis mee toch wink

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Amstel76
Zou je bij de volgende lijst de BBCi kanalen de naam "BBCi-1" enz. willen geven en deze willen veranderen van data naar tv type?


Ik heb ze als TV type gezet en in de lijst opgenomen in het Engelse bouqet onder de naam Stream 0-6, wat het voor zenders zijn weet ik niet maar zullen meekomen in de volgende update, ook de nieuwe Sky HD zenders staan er al in.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: antonlamers
Als ik een nieuw radio bouquet toevoeg aan de zenderlijst, is het ook mogelijk als ik over een tijdje een nieuwe zenderlijst download, dat ik dan mijn toegevoegde radio lijst kan ivoegen? Of moet ik met de hand dan weer een nieuw bouquet aanmaken en daar de radio zenders weer inzetten en uploaden.

Anton


Anton,

Ja, dat kan. Stel: je huidige lijst, met de zelfegemaakte bouquets, staat op je pc in map1.
Je download in de toekomst een nieuwe lijst in map2.
Open dan de settings uit map 2 en dan kun je via functie "Import user bouquet files" je zelfgemaakte bouquets uit map1 importeren in de settings in map2.

Adriaan
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Fr@nk
Ik porobeer al drie dagen om die nieuwe versie op te halen maar kennelijk is die site down waar hij vandaan moet komen .... crazy


Die site is niet down. Vast iets met je instellingen van je browser. Met firefox 3.03 ;internet explorer 7; Opera 9.52 opent de site wel. Dus je probleem ligt aan je pc ( firewall / beveiliging ) of aan je gebruikte browser c.q. instelling ervoor.

Met vriendelijke groet, paardengek
Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je input. Weer wat geleerd smile !

 

Origineel bericht van: mobieltje
@ tvblock

 

Er zit een file teveel in je ingepakte kanalenlijst.

De file naam is settings, zie bijlage.

Lees die file eens met een editor b.v. WordPad van Windows.

 

Lees de volgende berichten eens: KLIK HIER

 

Grts.

TVBlock

 

Dreambox 800 // Dreambox 7025 // Dreambox 7000 // Dreambox 500plus // Katrhrein UFS910 - Deltastar Gregorian Dish // Visiosat Bisatellite Dish 28e/19e/13e // Sky Dish

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...