Ga naar inhoud


Hoe gek kunnen mensen zijn


Nowtv

Aanbevolen berichten


  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Gast Rob út Fryslân

Wat zullen die vrachtwagenchauffeur en die andere automobilist zich zwaar klote voelen.

Die zitten gelijk met een trauma opgescheept door die krengen.

 

Voor 10 jaar in een TBS kliniek opsluiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad onbegrijpelijk. En dit laat maar weer eens zien wat een "deathwish" die rotdrugs op kunnen leveren.

 

Alcohol en drugs, DIE zouden nou eens verboden moeten worden.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dit een voorbeeld dat deze politie vrouw niet op deze werk plek had moeten werken, ze liet dat meisje nadat zij door die auto was geraakt ontsnappen en veroorzaakte daardoor gevaar op voor de andere weg gebruikers aan de andere kant. Zij raakte zelfs in paniek en begon toen met haar armen te zwaaien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Hagar, dit zijn split second beslissingen.

Ik denk ook, dat je er niet zo snel vanuit gaat, dat iemand voor een vrachtwagen springt.

 

In ieder geval is het een bloedstollende vertoning, ik hoop dat ik nooit zoiets voor mijn wielen krijg.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik doel op het moment dat zij door die grijze auto was geraakt, op de grond lag met dat alufolie over haar heen, weer opstaat, die politie vrouw met haar worstelde om haar tegen te houden en dit niet kan!!!!! toen paniek en armen zwaaien.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Alcohol en drugs, DIE zouden nou eens verboden moeten worden.

 

Uiteraard als uitbater ben ik het daar niet mee eens.

 

Het grote merendeel van de mensen kunnen gewoon maat houden en hebben veel plezier en ontspanning door een borreltje te drinken. Het zou een beetje raar zijn dat een glaasje wijn niet meer zou mogen omdat je idioten hebt die in een keer een fles laten zakken. Zoals met zoveel dingen is overdaad schadelijk. Als je een fles azijn opdrinkt dan ga je ook naar de klote maar een een paar druppels is lekker over de salade.

 

Het is dus de mens die fout is en niet de fles drank of het jointje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...