Ga naar inhoud


Hoe gek kunnen mensen zijn


Nowtv

Aanbevolen berichten


  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Dat wou ik net zeggen... Er wordt hier vanaf de eerste reactie gesugereerd, dat er drugs in spel zijn. Maar in de reportage is daar geen woord over gezegd. Zit hier weer iemand te oordelen, wie er geen klote van weet?

TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks

Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD

KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver

HTC HD2

Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is wel heel kort door de bocht oncle merde !

Wat niet uit het filmpje blijkt is in welke psychische toestand deze meisjes verkeerden.

Misschien waren ze wel wel gedrogeerd of zo getraumatiseerd dat ze op dit waanzinnige idee ( wat ze kost wat kost wilden uitvoeren ) zijn gekomen.

 

Ik heb meelij met alle betrokkenen en hoop dat het met allen weer goed mag komen.

 

Meneer Merde,u is moderator en heeft dus een voorbeeld functie maar dit comment slaat natuurlijk nergens op.

compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rare dingen gebeuren er in Engeland en America in die landen zijn zo'n absurde dingen mogelijk. Iemand die haar leven op het spel zet en dat van andere mensen. Er wordt al zo rap gereden op autosnelwegen en hoe ze er nog levend van tussen is kunnen komen lijkt mij een raadsel. Er zijn eventueel toch nog andere dingen he, drinken of pillen pakken, maar wees geen hinder en geen gevaar voor anderen. Gelukkig zijn zo'n gebeurtenissen in België en Nederland nog niet gebeurd. Er zit duidelijk maar 1 ding op en dat is een spuitje om wat te kalmeren, in zo'n filmpje bekijken we dit natuurlijk anders dan als we er in het echt zouden bij zijn, ik heb het niet gezien op de BBC, want ik ontvang enkel BBC World en BBC Prime op de digitale kabel, toch erg dat zo'n dingen gebeuren, het zal je dochter of je vriendin zijn die zoiets doet. Laten we maar aan de goede dingen in het leven denken

 

cool Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: goto
Dat is wel heel kort door de bocht oncle merde !
Wat niet uit het filmpje blijkt is in welke psychische toestand deze meisjes verkeerden.
Misschien waren ze wel wel gedrogeerd of zo getraumatiseerd dat ze op dit waanzinnige idee ( wat ze kost wat kost wilden uitvoeren ) zijn gekomen.

Ik heb meelij met alle betrokkenen en hoop dat het met allen weer goed mag komen.

Meneer Merde,u is moderator en heeft dus een voorbeeld functie maar dit comment slaat natuurlijk nergens op.


Merde zegt gewoon wat hij er van denkt en daar is niks mis mee.

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

De paddo's zijn de volgende dag gewoon uitgewerkt.

De botbreuken en hersenschudding duurt wat langer.

De schaamte en spijt zijn eeuwig.

 

Of je overleeft het niet zoals dat Franse meisje die in een tunnelbak sprong.(Ik dacht bij Amsterdam)

Zo zijn er al enkele doden gevallen door de hallucinerende werking van paddo's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor hun hele leven op een onbewoon eiland zetten:

- heeft niemand er last van,

- kost de maatchappij verder niets dan een enkeltje en . . . ,

- er rijden geen (vracht)auto's.

 

Dat ze geflipt zijn is wel duidelijk.

 

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Rob út Fryslân
Origineel bericht van: Gerard 76
Origineel bericht van: Rob út Fryslân


Voor 10 jaar in een TBS kliniek opsluiten.


Helpt echt niet.
Mooi laten lopen,scheelt weer een plekje in de cel shocked:Dwink


Liever niet.
Dit gun je geen hardwerkende chauffeur, of eigenlijk helemaal niemand.
Ook voor ambulance en brandweermensen is het geen fijn klusje om de rotzooi op te ruimen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Timm1983
Rare dingen gebeuren er in Engeland en America in die landen zijn zo'n absurde dingen mogelijk. Iemand die haar leven op het spel zet en dat van andere mensen.

Gelukkig zijn zo'n gebeurtenissen in België en Nederland nog niet gebeurd.
cool Timm1983


Dit is absoluut niet waar wat je hier zegt. Juist tussen nederland en belgie is dit vaker gebeurd bij grens overgang Hazeldonk. Daar zijn zo vaak zelfmoorden en pogingen tot zelf doding geweest. Psychish labiele mensen die zich daar voor het vrachtverkeer werpen komt helaas veelvuldig voor.



- GigaBlue Quad Plus / draaibaar via Vbox
- Jaeger Silent Gold Geotrack 107 H2H 36V
- Triax 120 cms. off set / Invacom 0,3 DB
- Satfinder Promax

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...