Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoe kan je bij Gemini bij invoeren van tekst tekst wissen (backspace)? Ik probeer een IP adres in automount in te voeren maar krijg de verkeerde cijfers niet weg confused

VU+ DUO (VTi 5.1.0)
DM500HD (Openpli)
Maximum E85 met | 28,2E | 23,5E | 19,2E | 13,0E |

• Reacties 73
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Die Enigma 2 Webinterface....das alleen nog steeds niet beter he :-( Traag ! De screendumps die niet update bij gebruik van de virtual remote AB. Is daar nu niks anders voor ?

Dreambox 8000HD OPEN PLI 4 + Wavefrontier T90 op de: 19E,13E,23E,28E

Geplaatst:

* EPG-Cache und EPG-Refresh (aktualisiert das EPG in der Nacht) per BP einstellbar

uh instellen op 6 uur of 24 uur, wat moet ik me daarbij voorstellen

slaat hij enkel elke 6 of 24 uur op? (cyclus)

of

slaat hij de eerste 5 of 24 uur uit de epg op? (duur)

ik snap 'm niet zo!

chiao

Clouds Across The Moon

The RAH Band

• 2 weken later...
Geplaatst:

Kunnen jullie met Gemini 3.8 op de 7025+ nu al streaming kijken af de Dreambox op de Pc/Laptop ? (dus via de webinterface) ?

Ik heb nog steeds "bad gateway" in VLC player. Met nieuwe en oude versie VLC player....

Dreambox 8000HD OPEN PLI 4 + Wavefrontier T90 op de: 19E,13E,23E,28E

Geplaatst:
Origineel bericht van: dutchbo
en wie heeft het zap probleem opgelost? ik krijg elke keer bij het veranderen van het kanaal de heel lijst te zien. of heb ik iets gemist?
gr
ron

hier werkt het gewoon perfect hoor

BigBisat (Astra 1-2-3-4, Hotbird, Eutelsat 9B, Thor en Turksat 42°). Dreambox 920 met dvb-c en dvb-s, Dreambox 7080 met 3x dvb-s en dvb-c, Dreambox8000

Geplaatst:

heb jij iets ingesteld? ook gemini2 3.8? ergens anders iets veranderd? ik krijg bij elke kanaals verandering (pijltje+-) heel de lijst te zien?? met dm600 kan ik dat veranderen in classic.

gr

ron

Geplaatst:
Origineel bericht van: dutchbo
heb jij iets ingesteld? ook gemini2 3.8? ergens anders iets veranderd? ik krijg bij elke kanaals verandering (pijltje+-) heel de lijst te zien?? met dm600 kan ik dat veranderen in classic.
gr
ron

ik zap altijd met pijltje naar rechts of links

BigBisat (Astra 1-2-3-4, Hotbird, Eutelsat 9B, Thor en Turksat 42°). Dreambox 920 met dvb-c en dvb-s, Dreambox 7080 met 3x dvb-s en dvb-c, Dreambox8000

Geplaatst:

Hoe kan ik het cach geheugen aanzetten van de teletekst zodat tekst pagina's geladen worden wanneer je op een zender staat in niet pas als je telekst aan zet.

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Geplaatst:

Hoi, ik draai ook met gemini 3.8. Gaat prima alleen heb ik een probleem met timeshift en opnemen ( krijg melding geen hardeschijf gevonden) Ik heb er een lacie netwerk hardeschijf aan hangen. Kan de schijf wel benaderen met dvdplayer of mediacentre. Hoe kan ik het opneem probleem oplossen?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen