Ga naar inhoud


FM zender


sipke41

Aanbevolen berichten

Ik wil graag een FM zender plaatsen tussen een sattelliet ontv. en

een radio welke geen aux ingang heeft zou dit mogelijk zijn en waar zou ik dit kunnen kopen ik heb al gezocht op het net maar kan wel iets vinden over een I-pod maar wat ik eigenlijk zoek niet weet er iemand raad????

Link naar reactie
Delen op andere sites


Die dingen zijn gewoon in de handel.

Ze worden vaak gebruikt in auto's om mp3 spelertjes op de autoradio te luisteren.

 

Gewoon even GOOGELEN ruim 8200 hits, zit vast wel iets tussen

 

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zoeken op de term fm transmitter helpt je ook een aardig eind op weg.

 

Echt duur hoeven ze niet te zijn, ik heb er één van zo'n 10 euro en die doet wat hij moet doen.

 

Let wel als je er een aanschaft op welke frequenties hij kan uitzenden.

 

Je hebt types die over de gehele fm band kunnen maar ook types die maar enkele frequenties kunnen uitzenden. Die ik heb kan bv alleen uitzenden op 106,7 107,1 107,5 en 107,9

 

ik gebruik hier bijna altijd de 106,7 want die frequentie is vrij. Zit je in een gebied met veel lokale omroepen en kleine gemeentes kan het wel eens zo zijn dat het moeilijk is om met bv deze frequenties een vrije plek te vinden. Dus het is wel even slim om dit van te voren te checken.

 

Laat je niet altijd misleiden door de term Ipod FM transmitter, de meeste werken gewoon via de hoofdtelefoon aansluiting.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toevallig vorige week zo'n app. gekocht via MP bij iemand uit helmond € 17.99 ex verzenden .

kan een SD kaart in en een USB stick , heeft ook een minijack stereo ingang , daar kan dus de audio-uit van je sat ontvanger op aangesloten worden .

Is over de hele FM band instelbaar .

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmm ik dat te denken om MP adnummer: 199874062 te halen smile

 

wel wat duurder dan 18 euro smile maar ook wel wat leuker te modden ?

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Uit de specs.

Transmit Power: 0.5 Watts(Cover about 500meters)

 

Vroeger haalde ik met 0,5 Watts 50 km.

 

 

Voor zo'n ding krijg je bezoek van meneer Neuteboom.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...