Ga naar inhoud


Telfort : 1 december 2008: Wijziging Algemene Voorwaarden


Daan

Aanbevolen berichten

Miv 1-12 gaat de prijs van Internet 20 Mb naar 24,95 per maand (bellen blijft gelijk namelijk 9,95) voor nieuwe contracten

DM8000 1TB HDD - ICVS + GP3

DM7025+ SC 300GB HDD/4GB CF + Dumbo - ICVS + GP3

Visiosat BIG Bisat |15°W|5°W|0.8°W|4.8°E|9°E|13°E|19.2°E|23.5°E|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Op de site van hun staat dat het 19,95 euro kost en 9.95 euro voor het bellen.Het kost dus 29,90 euro. Er staat niets over prijsverhoging. Ik wil namelijk overstappen van Ziggo naar Telfort. Als dat zo is dat de prijs omhoog gaat zou ik dat dus vandaag moeten doen.

Wie weet hier meer over?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: maja
. . .Ik wil namelijk overstappen van Ziggo naar Telfort. . . .


Je hebt waarschijnlijk niet het andere topic gelezen mbt
"het in de lucht zijn van Telfort"

Ik zit sinds kort (maand nu) bij FreeOnLine en niet uit
de lucht geweest voor maar € 13.95 in de bTW.

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: maja
Op de site van hun staat dat het 19,95 euro kost en 9.95 euro voor het bellen.Het kost dus 29,90 euro. Er staat niets over prijsverhoging. Ik wil namelijk overstappen van Ziggo naar Telfort. Als dat zo is dat de prijs omhoog gaat zou ik dat dus vandaag moeten doen.
Wie weet hier meer over?


Dat geldt voor zover ik weet alleen voor nieuwe aanmeldingen vanaf 1-12. Dus vandaag zou je nog een abo moeten kunnen afsluiten voor 20 euro.

Anders kan je atijd nog Alice (BBned) of CompuServe nemen is zelfs 5 euro goedkoper, bellen + internet 24,95 euro, het zelfde netwerk als Telfort 20 Mbit 19,95 euro.

Ik raad wel net als Con Free Online aan 24 Mbit voor 13,95 incl. VoIP, wel een KPN aansluiting vereist bij FOL of Alice (BBned) maandelijks opzegbaar geen KPN aansluiting nodig, Alice vindt ik de beste voorwaarden hebben met een betrouwbaar BBned netwerk, zou ik voor gaan.

DM8000 1TB HDD - ICVS + GP3

DM7025+ SC 300GB HDD/4GB CF + Dumbo - ICVS + GP3

Visiosat BIG Bisat |15°W|5°W|0.8°W|4.8°E|9°E|13°E|19.2°E|23.5°E|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: maja
Op de site van hun staat dat het 19,95 euro kost en 9.95 euro voor het bellen.Het kost dus 29,90 euro. Er staat niets over prijsverhoging. Ik wil namelijk overstappen van Ziggo naar Telfort. Als dat zo is dat de prijs omhoog gaat zou ik dat dus vandaag moeten doen.
Wie weet hier meer over?


Het is nu een feit!
Kijk HIER maar

• Internet 20 Mb Downloadsnelheid, tot 20 Mbit/s.
• Uploadsnelheid, tot 1 Mbit/s.
• Datalimiet "Fair Use Policy"
• "Actie": Eerste 6 maanden € 19,95 per maand daarna € 24,95 per maand abonnementskosten.
• Contractsduur Minimaal een jaarcontract.
• "Doorbelasting" vaste lijn (als je geen vaste KPN-lijn hebt) momenteel € 0,-
• Modem in bruikleen "Gratis" basismodem
• "Gratis" basismodem of "gratis" draadloos modem
• Verzend / administratiekosten Eenmalig € 14,95

Duurder dus, niet meer leuk!

Tot 4 Mbit/s is erbij gekomen, de eerste 6 maanden voor € 14,95 daarna € 19.95.

Rare constructies verzinnen ze weer om zoveel mogelijk te verdienen, de slogan "Goedkoper, dus leuker"!, mogen ze wat mij betreft weg laten!

DM8000 1TB HDD - ICVS + GP3

DM7025+ SC 300GB HDD/4GB CF + Dumbo - ICVS + GP3

Visiosat BIG Bisat |15°W|5°W|0.8°W|4.8°E|9°E|13°E|19.2°E|23.5°E|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: maja
In alice kun je maar een e-mailadres gebruiken. Je kunt natuurlijk hotmail of livemail gebruiken. Mij is verteld dat deze niet betrouwbaar genoeg zijn. Heeft iemand hier ervaring mee?


Voor een email adres zou ik mijn keuze niet laten afhangen, komt niet eens voor in mijn beslissing. Open een domeinnaam voor 5 euro per jaar en je hebt maja@maja.nl

DM8000 1TB HDD - ICVS + GP3

DM7025+ SC 300GB HDD/4GB CF + Dumbo - ICVS + GP3

Visiosat BIG Bisat |15°W|5°W|0.8°W|4.8°E|9°E|13°E|19.2°E|23.5°E|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het gelezen.

Ergens staat te lezen wij verhogen niet na een jaar. Nu doen ze het al na een half jaar.

Het vervelende van een contract is. Dat je er niet vanaf kunt. Ze schrijven bijvoorbeeld tot 20 mb downloaden. Wat de werkelijke downloadsnelheid is daar doen ze erg vaag over.

Dat heeft mij dan ook tegengehouden met hun in zee te gaan.

 

Bij Ziggo heb je altijd een goede downloadsnelheid. Wat zij daarover vertellen klopt. Het nadeel van Home toentertijd was dat ze alleen ADSL leveren als je kabel tv neemt.

 

Alleen ik vind de analoge kabel(TV) beneden alle peil. Hier betaal je 15,90 euro voor. Terwijl ik 2 satellietontvangers heb. Je kunt niet zonder, anders geen ADSL.

 

In het verleden heb ik hierover contact gehad met de consumentenbond en gezegd dat dit koppelverkoop is. De consumentenbond zegt dat dit mag.

Ook heb ik toendertijd met de directie van @home contact gehad.

Die vertelden mij dat misschien in de toekomst er wel die mogelijkheden zouden komen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
En Ziggo wordt per 1-1-2009 ook €0,35 duurder mad


Mocht je over willen stappen, en abonnementsvrij ben overstappen of op basis van de wijzigingen in jou nadeel.

DM8000 1TB HDD - ICVS + GP3

DM7025+ SC 300GB HDD/4GB CF + Dumbo - ICVS + GP3

Visiosat BIG Bisat |15°W|5°W|0.8°W|4.8°E|9°E|13°E|19.2°E|23.5°E|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: maja
Ik heb het gelezen.
Ergens staat te lezen wij verhogen niet na een jaar. Nu doen ze het al na een half jaar.
Het vervelende van een contract is. Dat je er niet vanaf kunt. Ze schrijven bijvoorbeeld tot 20 mb downloaden. Wat de werkelijke downloadsnelheid is daar doen ze erg vaag over.
Dat heeft mij dan ook tegengehouden met hun in zee te gaan.

Bij Ziggo heb je altijd een goede downloadsnelheid. Wat zij daarover vertellen klopt. Het nadeel van Home toentertijd was dat ze alleen ADSL leveren als je kabel tv neemt.

Alleen ik vind de analoge kabel(TV) beneden alle peil. Hier betaal je 15,90 euro voor. Terwijl ik 2 satellietontvangers heb. Je kunt niet zonder, anders geen ADSL.

In het verleden heb ik hierover contact gehad met de consumentenbond en gezegd dat dit koppelverkoop is. De consumentenbond zegt dat dit mag.
Ook heb ik toendertijd met de directie van @home contact gehad.
Die vertelden mij dat misschien in de toekomst er wel die mogelijkheden zouden komen


In Belgie en sommige streken in Nederland doen ze er een soort filer ervoor zodat je alleen internet hebt zonder verplichte analoge TV/Radio. Het is raar dat de politiek hier niet wat aan doet of de OPTA, KPN wordt telkens stevig aangepakt maar de kabelaars kunnen nog steeds met de oude truukjes hun gang gaan.

Openstelling van het kabelnetwerk, stoppen koppelverkoop zoals analoge tv bij internet. Ongevraagd analoog signaal bij een nieuw huis etc..

Het beste is altijd nog zelf je zaken te regelen dan alles onder een dak, dat is inmiddels nit goedkoper. Momenteel is Alice de beste met de voorwaarden maandelijks kosteloos opzegbaar, telefonie van KPN niet verplicht, of Free Online 13,95 ADSL 24Mbit met een budget abonnementje van KPN van 10,50 euro per maand.

Wat betreft Telfort, ik zie het nog voor me, overal reclame van Telfort, blijvend in prijs 19,95 zonder KPN 20 Mbit. Iets klopt er niet! En dan ook nog 1 maand geleden roepen dat er iets gaat wijzigen in de voorwaarden en op de dag van wijziging de voorwaarden wijzigen zonder de consumenten hiervan op de hoogte te stellen. Vindt het Sneaky.

DM8000 1TB HDD - ICVS + GP3

DM7025+ SC 300GB HDD/4GB CF + Dumbo - ICVS + GP3

Visiosat BIG Bisat |15°W|5°W|0.8°W|4.8°E|9°E|13°E|19.2°E|23.5°E|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...